Auteur Topic: Tennis  (gelezen 499046 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Tennis
« Gepost op: 21-04-2007, 14:00:18 »
Een tennistopic mag natuurlijk ook niet ontbreken hier.

Gaat het ooit nog weer goedkomen met het Nederlandse tennis?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1 Gepost op: 23-04-2007, 22:08:38 »


Mooie sport he, hoe zelfzeker Maria op die bal mept  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Tennis
« Reactie #2 Gepost op: 23-04-2007, 22:48:35 »
Ik tennis zelf ook, leuke sport maar heel frustrerend als je verliest

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Tennis
« Reactie #3 Gepost op: 23-04-2007, 22:52:27 »
Ja tennis is echt super, alleen jammer dat ik zo slecht tegen m'n verlies kan  ::schaam::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #4 Gepost op: 24-04-2007, 09:43:18 »
Haha ik heb jaren getennist, ik kon geen service inslaan, ik verloor elke partij. Toen was ik er mee gestopt, wegens gebrek aan tijd. Hadden we in de 5e klas sportdag en ik had me opgegeven om te dubbelen. Eerste service was in, 2e ook, 3e ook. Ik heb er twee uitgeslagen. Ik was de enige die elke keer op eigen service won.  ::rofl:: Dus we hebben die anderen echt heel dik ingemaakt. Dankzij mij. Leuke sport hoor. Ik moet 't maar weer eens gaan doen.  ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2007, 17:47:48 »


Mooie sport he, hoe zelfzeker Maria op die bal mept  ::ok::

The balls are in! ::jaja:: ::)

(vrij naar dat liedje over McEnroe van vroeger: the umpire stikes back)
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #6 Gepost op: 25-04-2007, 20:38:00 »
The balls are in! ::jaja:: ::)

(vrij naar dat liedje over McEnroe van vroeger: the umpire stikes back)
  ::rofl::

Maar eigenlijk vind ik dat je als supporter van om het even wie naar een tenniswedstrijd gaat zien,je daar mooi voor lul zit. Voetbal,Wielrennen,enz,enz,Duizenden mensen staan hun favo's moed aan't inschreeuwen,terwijl je tijdens een tenniswedstrijd ook maar ff durft te kuchen,is het al door de micro; "Quiet please" Hoe moet je dan je favo aanmoedigen? een bordje omhooghouden met "HUP" eropgeschreven,of zoiets?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #7 Gepost op: 25-04-2007, 21:13:41 »
Maar eigenlijk vind ik dat je als supporter van om het even wie naar een tenniswedstrijd gaat zien,je daar mooi voor lul zit. Voetbal,Wielrennen,enz,enz,Duizenden mensen staan hun favo's moed aan't inschreeuwen,terwijl je tijdens een tenniswedstrijd ook maar ff durft te kuchen,is het al door de micro; "Quiet please" Hoe moet je dan je favo aanmoedigen? een bordje omhooghouden met "HUP" eropgeschreven,of zoiets?

Tussen de punten in mag het wel he... ::jaja::  ::hyper::

Daarbij zie je dat bij de Davis Cup er ook altijd veel enthousiaster gesupporterd wordt dan tijdens andere toernooien. Dan laat het nationale gevoel toch altijd toch weer op.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #8 Gepost op: 25-04-2007, 21:21:55 »
Tussen de punten in mag het wel he... ::jaja::  ::hyper::
Eeuhhmmm Test, ik had het nu niet meer over die foto die ik geplaast had he  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Tennis
« Reactie #9 Gepost op: 25-04-2007, 21:39:38 »
Ik heb vandaag mijn racket weer is scheef geslagen ::)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #10 Gepost op: 27-04-2007, 17:52:30 »
koekoe heeft zeker al jaren geen tennis meer gekeken. Tegenwoordig wordt ook daar flink gesupporterd hoor.  ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Tennis
« Reactie #11 Gepost op: 27-04-2007, 17:54:35 »
Ik heb vandaag mijn racket weer is scheef geslagen ::)
Uit woede? ;D

Ik vind het een wonder dat mijn racket nog heel is eigenlijk  ::tandpastasmiley::
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #12 Gepost op: 27-04-2007, 18:14:45 »
koekoe heeft zeker al jaren geen tennis meer gekeken. Tegenwoordig wordt ook daar flink gesupporterd hoor.  ::ok::
::jaja:: ::jaja:: maar enkel naar het vrouwentennis,waarbij ik me concentreer op de sport,en daarmee hoor ik de supporters niet  ::tandpastasmiley::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #13 Gepost op: 30-04-2007, 15:27:34 »
Tennis is saai, badminton is veel leuker  8) daarbij sla je tenminste nog met je racket, bij tennis hoef je dat racket alleen maar op de plek van de bal te houden en de bal gaat gelijk terug  ::niet-ok::  ;D
I'm a real big goblin..

Offline Suzy89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #14 Gepost op: 30-04-2007, 15:52:17 »
Tennis is saai, badminton is veel leuker  8) daarbij sla je tenminste nog met je racket, bij tennis hoef je dat racket alleen maar op de plek van de bal te houden en de bal gaat gelijk terug  ::niet-ok::  ;D
onwetende ::rofl::
zusje van Mirtjee :D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #15 Gepost op: 30-04-2007, 16:03:19 »
 ::rofl:: Ik vind badminton echt zoveel simpeler dan tennis. Met badminton win ik altijd, met tennis win ik eh...... nooit. Nou ja, vrijwel nooit. Heb 't ook al lang niet meer gedaan en de laatste keer had ik wel echt dik gewonnen  ::rofl::

Offline Suzy89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #16 Gepost op: 30-04-2007, 16:08:01 »
ik heb het ook iets van 2 jaar gedaan, en ik was er altijd wel redelijk goed in, zei m'n lerares dan he.. daarna vond ik 't niet meer leuk.. heb ook nooit aan wedstrijden meegedaan ::rofl::
zusje van Mirtjee :D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #17 Gepost op: 6-05-2007, 13:10:46 »
KIM stopt  :o :o :o

Kims dagboek
Bedankt 06-05-2007

Het is meer dan mooi geweest. De rackets gaan aan de haak. Na het fantastisch en ontroerend afscheid in Antwerpen was de veer gebroken. Tijd dus voor een iets langer en uitgebreider dagboek naar jullie, mijn fans.

De steeds terugkerende kwetsuren, het 's morgens moeizaam uit het bed kruipen en een uurtje nodig hebben alvorens de stramme spieren weer opgewarmd zijn, de voorbereidingen voor de trouw met Brian die ontzettend veel tijd in beslag nemen,... Het maakt het allemaal nog moeilijker om door te gaan.

Stoppen op bijna 24-jarige leeftijd is vrij jong, maar het is mooi geweest. Het was gemakkelijk om er nog enkele maanden meer door te gaan en de vier grootverdieners in het tennis (de drie Grand Slams en de Masters) nog mee te pakken.Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste in mijn leven. Gezondheid en privégeluk zijn des te belangrijker.

De mooiste herinneringen aan mijn tennisperiode: de vele tornooizeges, de Grand Slams in het enkel en dubbel, wereldkampioen en nummer één in enkel en dubbel. Prachtige momenten, maar minder belangrijk dan het genieten met de andere speelsters, het plezier met de fans in binnen-en buitenland, de uitgelatenheid op de gehandicaptendag, de blije gezichten bij de ouderen bij "Kim op de koffie" of de vreugdetranen bij de vrouw met het nieuwe hondje. Ook de vele sportsmanship-awards, gekozen door de speelsters op het circuit, krijgen een apart plaatsje in mijn huis. Het is het mooiste wat je als speelster kan krijgen.

Geen Luxemburg of Stuttgart dus, ook al had ik die mensen beloofd om te komen. Ik kan de belofte nog altijd nakomen door in die week een bezoekje te brengen. Tijd nu voor een nieuw leven. Tijd voor trouwen. Kinderen? Tijd voor kokerellen en met mijn hondjes te spelen. En vooral veel tijd voor mijn familie en vrienden. Niet meer reizen. Geen vliegtuigen meer in en uit. Geen geroddel of leugens meer in de kranten moeten lezen. Geen jetlag meer en geen valiezen meer in- en uitpakken.

En tot slot speciaal naar jullie, fans, toe. Bedankt voor de steun al die jaren. Bedankt voor die honderdduizenden brieven, cadeautjes en telefoontjes. Sorry dat ik jullie 's nachts soms uit het bed heb gehaald of jullie een beetje zenuwachtig heb gemaakt tijdens de wedstrijden. Allen hartelijk bedankt, zeker ook de mensen van het forum. Het ga jullie goed!

14 juli is de trouwdag. Vele fans hebben al gevraagd waar en hoe, maar jullie zullen wel begrijpen dat die dag een privéfeest wordt. Enkel familie en goede vrienden zullen aanwezig zijn.

Maar ik ga niet weg zonder afscheid van jullie te nemen en daarom zal ik jullie in de maand september nog éénmaal uitnodigen op een groot feest. Hoe en wat blijft nog even geheim, maar jullie zullen zeker op tijd via een krant en www.sport.be op de hoogte worden gebracht.

Tot dan! Dikke kus.
Kim
x


 

 
 
 
 


 
 
 
 
 
 

Offline Suzy89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #18 Gepost op: 6-05-2007, 13:15:28 »
zo hebben de Nederlanders wel meer kans ::)
zusje van Mirtjee :D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Tennis
« Reactie #19 Gepost op: 6-05-2007, 13:21:25 »
zo hebben de Nederlanders wel meer kans ::)

Welke nederlanders?  ::)