Auteur Topic: Bar 'Het Chaotische Veld'  (gelezen 277129 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #540 Gepost op: 2-05-2010, 16:33:00 »

Behalve in Amsterdam gunt geloof ik heel Nederland FC Twente dit kampioenschap.

Behalve in A'dam.... en Nijmegen

Maar ik hoop wel dat Ajax wint!!!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #541 Gepost op: 2-05-2010, 16:39:11 »
Oei, achossie Vera.


Wat zegt Mart Smeets nou? De voorzitter van de KNSB? Die heeft hierbij helemaal niets te zoeken.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #542 Gepost op: 2-05-2010, 16:59:23 »
Als oud-Enschedeër ben ik natuurlijk super trots op FC Twente. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #543 Gepost op: 2-05-2010, 20:20:22 »
Kijk, DAT wordt nog een leuk feest, ik kijk net naar het overstappen vanuit de spelersbus.


40 jaar geleden heb ik met een straatteam in Uden op een trapveldje gespeeld. Wij waren met 9 jochies, en onze tegenstander bestond uit een team van 2 personen. En zij wonnen. Ja, eigenlijk nogal logisch, het was ons straatvriendje Bennie Tuithof, en zijn oom, Eddie Achterberg.

Ik zag de laatste op tv vanavond, nog geen spat veranderd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #544 Gepost op: 3-05-2010, 15:13:38 »
Gelukkig ging ik niet gisteravond al op vakantie, want dan hadden we grote problemen gehad om op de A1 te komen richting Deventer... Dankzij een stel (als ik ze zo noemen mag) malloten die compleet de A1 hadden bezet genomen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #545 Gepost op: 3-05-2010, 19:22:01 »
Tja, het mocht ook wel eens een keer op deze manier. En het belangrijkste is dat er nog steeds geen rottigheid gemeld is. Laat dat nou een lesje zijn voor de aanhang van Ajax, Feyenoord en PSV: ZO kan het immers ook!!!!!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #546 Gepost op: 4-05-2010, 15:25:29 »
Er zijn overigens wel een paar man aangehouden... Maar die fans van Twente zijn overigens niet allemaal even braaf. Nu tijdens het feest is er gelukkig niks gebeurd, maar de afgelopen jaren tijdens Europese wedstrijden is er dus wel het nodige misgegaan... Ik houd dan ook mijn hart vast met de komende Champions League wedstrijden van Twente...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #547 Gepost op: 4-05-2010, 23:30:23 »
Overal lopen gekken rond, en het is niet zo heel vreemd dat er enkele arrestaties zijn geweest. Maar als je het afzet tegen wat normaalgesproken bij Ajax, PSV en Feyenoord  gebeurt na het behalen van een kampioenschap, valt dit reuze mee.


Gisteren kreeg ik een tweet binnen: de aanhang van Ajax is het gerucht aan het verspreiden, dat Feyenoord en Twente onder 1 hoedje hebben gespeeld om Ajax de kans te ontnemen op een nieuwe titel. Ik ben terug aan het redeneren hoe dit dan in zijn werk zou zijn gegaan. Hoe zielig kun je zijn. Ik realiseer me heel goed dat dit niet de mening is van de Ajax-leiding, maar dat een stelletje zielepoten uit de Ajax-aanhang hierachter zit. Ja, en dan verspreidt het gerucht zich via de eigen weblogs natuurlijk razendsnel. Die aanhang wil natuurlijk niets liever dan dat Twente niet op een eerlijke manier aan deze titel is gekomen.

Maar waarom moet dit, waarom accepteert die aanhang dan niet eens gewoon, dat een competitie over 34 wedstrijden gaat, en dat alle 18 teams graag kampioen zouden willen worden. Of die wens reëel is, dat moeten we maar even naast ons neerleggen, maar dat er ieder jaar 4 serieuze kanshebbers, en een stuk of 3 outsiders zijn, dat is een gegeven.

Waar ik me aan stoor, is de vanzelfsprekendheid, waarmee een aantal aanhangers van Ajax meent recht te hebben op de landstitel. Dan hadden ze de punten niet moeten laten liggen, die ze nu hadden verloren. Zo simpel is het dus.

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #548 Gepost op: 6-05-2010, 12:53:36 »
YeeY! FC Twente!   ::vlaglinks:: ::feest:: ::vlagrechts:: ::boogie::
Why don't I ever listen to me?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #549 Gepost op: 6-05-2010, 13:59:42 »
Gisteren kreeg ik een tweet binnen: de aanhang van Ajax is het gerucht aan het verspreiden, dat Feyenoord en Twente onder 1 hoedje hebben gespeeld om Ajax de kans te ontnemen op een nieuwe titel. Ik ben terug aan het redeneren hoe dit dan in zijn werk zou zijn gegaan. Hoe zielig kun je zijn. Ik realiseer me heel goed dat dit niet de mening is van de Ajax-leiding, maar dat een stelletje zielepoten uit de Ajax-aanhang hierachter zit. Ja, en dan verspreidt het gerucht zich via de eigen weblogs natuurlijk razendsnel. Die aanhang wil natuurlijk niets liever dan dat Twente niet op een eerlijke manier aan deze titel is gekomen.
Op zich is Twente natuurlijk de terechte kampioen, gezien ze de meeste punten hebben. Maar ik als Feyenoord-fan vind ook dat de meeste Feyenoord-spelers de wedstrijd tegen Twente gewoon cadeau deden. Volgens mij hadden ze gewoon vantevoren kunnen zeggen, dat Twente de 3 punten cadeau zou krijgen; ik ben en blijf voor Feyenoord ben ADO, maar dat terzijde) maar ik schaam me eigenlijk wel voor hoe de spelers in dat duel anti-voetbal hebben gespeeld. Ze hadden een voorbeeld mogen nemen aan AZ, dat er echt voor ging (ookal hadden ze die wedstrijd makkelijk kunnen verliezen...) Maar dit was een echte wanvertoning van mijn kluppie. En eigenlijk durf ik hetzelfde van NAC zeggen; ik snap niet dat zij niet meer deden, terwijl ze nog Europees voetbal hadden kunnen halen... En dat Ajax de titel niet heeft gehaald ligt echter niet aan het gedrag van de spelers van Feyenoord en NAC, maar helemaal aan zichzelf. In de eerste helft van het seizoen hebben ze het zelf af laten weten... Dus moeten ze nu ook niet zeuren. Ik vrees alleen voor de Nederlandse plaatsen in de Europacups met Twente rechtstreeks in de Champions League... 6 nederlagen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #550 Gepost op: 3-06-2010, 22:54:18 »
Wie van jullie heeft thuis inmiddels zo'n mini-tafelvoetbalspel staan? Ik heb er een, en ik moet zeggen: ondanks het formaat is er prima op te spelen.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #551 Gepost op: 16-08-2010, 12:21:06 »
Hoe blij moet je zijn, als je club Vitesse heet, en ze wordt overgenomen door een investeerder uit Georgië, die zijn handen heeft gebrand aan verduistering en fraude?



 
Citaat
Hij legde die functie in 2005 neer nadat hij op verdenking van verduistering van staatseigendommen was gearresteerd.
« Laatst bewerkt op: 16-08-2010, 12:28:49 door Bodejos »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #552 Gepost op: 16-08-2010, 13:32:17 »
Als daarmee je ploeg blijft bestaan, denk ik dat je toch wel redelijk blij mag zijn! Zonder die Georgië had Vitesse waarschijnlijk het eind van het seizoen niet gehaald...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #553 Gepost op: 17-08-2010, 18:17:12 »
Tja, als het allemaal klopt wat er zo de ronde doet, ik weet het niet hoor. Eerst maar eens zien of de aankopen er inderdaad komen.


Bedenk dat Real Madrid voor enkele honderden miljoenen is gaan shoppen, maar daarmee nog steeds de Spaanse titel aan zijn neus voorbij zag gaan. 11 goede spelers hoeven immers nog geen goed draaiend team op te leveren.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #554 Gepost op: 17-08-2010, 19:41:49 »
Vitesse heet nu FC Wodka

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #555 Gepost op: 18-08-2010, 15:20:49 »
Ik zie Vitesse ook niet direct kampioen worden, maar iemand met heel veel geld kan werkelijk een relatief kleine club kampioen maken! Kijk maar eens naar Chelsea. Voor Abramovic was het maar een middelmatige Londense club, die niet eens altijd op het hoogste niveau speelde!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #556 Gepost op: 18-08-2010, 17:15:17 »
Vitesse heet nu Chelsea II, want die Georgiër schijnt een niet zo heel rijk vriendje van Abramovic te zijn en de centjes komen van Abramovic himself.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #557 Gepost op: 19-08-2010, 16:04:28 »
Dat had ik ook daarnet op teletekst gelezen. Misschien komen er dan wel een paar Chelsea-talenten richting Arnhem?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #558 Gepost op: 20-08-2010, 20:38:41 »
Enne, welke supertalenten zijn al vastgelegd? Het is nu 2 dagen na woensdag.......

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #559 Gepost op: 21-08-2010, 02:22:43 »
aissati en raikofiets
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.