Auteur Topic: Bar 'Het Chaotische Veld'  (gelezen 276957 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #560 Gepost op: 22-08-2010, 01:46:54 »
Give me two more days, and another two, and another two..............

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #561 Gepost op: 13-12-2010, 22:41:56 »
Worden we dan toch wereldkampioen???

AMSTERDAM - In Spanje is er veel commotie ontstaan door uitspraken van Eufemiano Fuentes. Volgens de ‘dopingdokter’ behoort een aantal Spaanse internationals tot zijn clientèle.


Dat zou de gynaecoloog afgelopen weekeinde hebben laten weten aan enkele celgenoten, zo meldt de krant Marca.

“Als ik alles vertel wat ik weet, dan kan Spanje vaarwel zeggen tegen de Europese en wereldbeker.”

Fuentes zat een nacht in het gevang op verdenking van betrokkenheid bij ‘Operacion Galgo’. In het kader hiervan doorzocht de Guardia Civil afgelopen week het huis van enkele Spaanse atleten. Vier jaar geleden was hij een van de protagonisten in de bloeddopingzaak rond Jan Ullrich en Ivan Basso, de zogeheten ‘Operacion Puerto’.

Del Bosque

Vicente del Bosque, de bondscoach van Spanje, heeft verontwaardigd gereageerd op de vermeende uitlatingen van Fuentes. “Ik heb niets geconstateerd dat een verdachtmaking zou rechtvaardigen.”

‘La Selección’ won eerder dit jaar de wereldtitel door Nederland met 1-0 te verslaan en kroonde zich in 2008 tot Europees kampioen middels een 1-0 zege op Duitsland.

Xavi, basisspeler in beide finales, ontkent met klem dat Spanje de trofeeën dankt aan prestatiebevorderende middelen.

“We maken ons niet druk om deze beschuldigingen. Het is lariekoek: we hebben het WK zonder doping gewonnen.”
© NUsport
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #562 Gepost op: 13-12-2010, 22:45:47 »
ik had het gelezen ja, misschien heeft nederland een titel binnen :P ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #563 Gepost op: 13-12-2010, 23:22:59 »
zou het wel grappig vinden ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #564 Gepost op: 13-12-2010, 23:39:41 »
Ik denk niet dat we alsnog de titl krijgen. Anders mogen ze ook nog wel alsnog de Champions League trofee uit 1996 naar Amsterdam sturen. Op zo'n manier hoef ik die prijs ook echt niet te krijgen hoor.  ::ohno::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #565 Gepost op: 13-12-2010, 23:41:29 »
Ik denk niet dat we alsnog de titl krijgen. Anders mogen ze ook nog wel alsnog de Champions League trofee uit 1996 naar Amsterdam sturen. Op zo'n manier hoef ik die prijs ook echt niet te krijgen hoor.  ::ohno::
klopt, ik maakte ook een grapje ;)
ach, het zal toch niet kunnen worden bewezen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #566 Gepost op: 13-12-2010, 23:45:51 »
toch zou het grappig zijn ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #567 Gepost op: 4-01-2011, 11:43:32 »
Ik denk niet dat we alsnog de titl krijgen. Anders mogen ze ook nog wel alsnog de Champions League trofee uit 1996 naar Amsterdam sturen. Op zo'n manier hoef ik die prijs ook echt niet te krijgen hoor.  ::ohno::
Intussen zijn we ook drie maanden verder als het gaat om de beschuldigingen aan het adres van Alberto Contador.

Bij hem zou het ook zeker zijn dat ie uit de verboden suikerpot had gesnoept, en het is nog steeds niet rond.

Ik ben wel van mening: wanneer het beide klopt, dat zou het ook in beide gevallen gevolgen moeten hebben. Niet Contador WEL zijn overwinning afnemen en het Spaanse Elftal ongemoeid laten.

Staat los van het feit dat ik het ook niet leuk zou vinden om een titel vanachter de groene tafel toebedeeld te krijgen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #568 Gepost op: 4-01-2011, 11:46:57 »
Intussen zijn we ook drie maanden verder als het gaat om de beschuldigingen aan het adres van Alberto Contador.

Bij hem zou het ook zeker zijn dat ie uit de verboden suikerpot had gesnoept, en het is nog steeds niet rond.

Ik ben wel van mening: wanneer het beide klopt, dat zou het ook in beide gevallen gevolgen moeten hebben. Niet Contador WEL zijn overwinning afnemen en het Spaanse Elftal ongemoeid laten.

Staat los van het feit dat ik het ook niet leuk zou vinden om een titel vanachter de groene tafel toebedeeld te krijgen.
spanje is nou eenmaal wel een doping land, is er heel makkelijk te krijgen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #569 Gepost op: 4-01-2011, 13:39:51 »
En het lijkt mij ook dat de Spanjaarden het minder erg vinden, en niet zo veel aan dit soort verhalen doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #570 Gepost op: 4-01-2011, 13:42:58 »
En het lijkt mij ook dat de Spanjaarden het minder erg vinden, en niet zo veel aan dit soort verhalen doen...
idd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #571 Gepost op: 4-01-2011, 16:26:31 »
Zie ik iets over het hoofd? Niemand die stilstaat bij het overlijden van Coen Moulijn? Een van de beste Feyenoordspelers, die deel uitmaakte van het legendarische team, dat in 1970 allereerst de Europacup I (nu Champions League) won, en later in hetzelfde jaar tegen die verschrikkelijke schoppers van Estudiantes de la Plata de Wereldbeker voor clubs in de wacht sleepte. Of Coen destijds tegen Estudiantes ook werkelijk speelde, weet ik niet direct, maar een feit is dat ie toen nog wel actief was voor de club.

R.I.P. Coen Moulijn.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #572 Gepost op: 4-01-2011, 18:17:14 »
Inderdaad, hier staat nog helemaal niks over Mister Feyenoord. Een groot verlies voor de gehele voetbalwereld... We zullen hem zeker missen...
Ich bin ein Bärliner!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #573 Gepost op: 24-04-2011, 22:15:54 »
ik ruik alleen maar koudgeworden ''wors'', zoals ze in Den Haag zeggen. Wat is hier al lang niemand meer geweest, het onkruid groeit op de toog.



Ik wou alleen maar zegen dat ik intussen weer diep respect heb voor Feyenoord, het kameraden-kluppie uit Zuid.

In de eerste helft van de competitie was het 1 zielig hoopje ellende, en dreigde zelfs even de nacompetitie.

Wanneer ze nu Europees voetbal (al of niet rechtstreeks) bereiken, neem ik zeer nederig mijn petje af voor Mario Been en zijn jongens.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #574 Gepost op: 29-05-2011, 22:15:21 »
wel iets om trots op te zijn, nederlands succes:

Citaat
Boeljon beste golfster van Europa Van onze speciale verslaggever
TALÉ -  Christel Boeljon mag zich de beste golfster van Europa noemen. De pas 23-jarige Beverwijkse boekte in het Slowakije Open haar vierde topvijf-notering op rij, waaronder haar zege in het Turkse Open. In het Slowaakse Talé werd het supertalent tweede met negen slagen onder par, de Zweedse Caroline Hedwall won met -11.


 Boeljon verdiende met haar prestatie ruim 35.000 euro, waarmee ze de Italiaanse Diana Luna van de eerste plek op de Order of Merit stootte. Boeljon voert nu de Europese ranglijst aan met ruim 110.000 euro. Tevens zal ze morgen van de 67e plaats op de wereldranglijst weer stijgen.

Een beter moment voor haar goede presteren kon ze niet uitkiezen. Vanaf vrijdag staat namelijk het Deloitte Ladies Open op het programma op golfbaan Broekpolder in Vlaardingen. Boeljon, die overigens vorig jaar de cut miste, start daar als topfavoriet.

de nummer 2 van europa heeft tot nu toe 85.000 euro verdiend
dus ze heeft 25.000 euro voorsprong
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #575 Gepost op: 6-07-2011, 17:52:46 »
De XXIIIe Olympische Winterspelen zullen in 2018 gehouden worden in PyeongChang in Zuid-Korea. Dit werd bekendgemaakt door het IOC op 6 juli 2011 vanuit Durban, Zuid-Afrika op het 123e IOC-congres.



Zojuist bekendgemaakt bij de NOS

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #576 Gepost op: 6-07-2011, 19:41:45 »
Dat is heel mooi! Na mislukte pogingen voor 2010 (Vancouver) en 2014 (Sotsji) hebben ze het denk ik wel verdiend. Wat een voordeel is, is dat alles zo goed als af is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #577 Gepost op: 6-07-2011, 19:59:01 »
Dat zal wel hebben meegewogen denk ik.

Zou graag eens naar de Winterspelen gaan, maar Sotsji trekt met niet Korea is me te ver weg (lees: wordt een duur geintje). Dan maar hopen op 2022, dan mag Europa vast weer. ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #578 Gepost op: 6-07-2011, 20:07:33 »
Ik denk dat Korea inderdaad duur zal gaan worden. Mede ook omdat de stad ergens richting de Noord-Koreaanse grens schijnt te liggen, dus je zal ook geen rechtstreekse vlucht hebben.
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #579 Gepost op: 22-07-2011, 19:54:49 »
If I were a rich man..

Zuid-Korea en dan misschien dat door alle aandacht naar Z-Korea dat N-Korea het tijdelijk makkelijker zou maken om een visum te regelen..

Wie weet ga ik somehow meer geluk hebben dan grote vriend Tevye
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.