Auteur Topic: Europese competities (Europa League en Champions League)  (gelezen 551380 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #320 Gepost op: 22-07-2012, 20:59:38 »
Ach alles is mogelijk, we zijn vorig jaar ook zomaar tweede geworden.
Precies ;) Gio was vandaag niet bij de Open Dag in De Kuip omdat hij in Kiev zat om Dynamo te bespioneren. Hij heeft aan Koeman laten weten dat hij mogelijkheden zag.

Zolang de wedstrijd gaande is, heeft Feyenoord gewoon kans om te winnen!
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #321 Gepost op: 23-07-2012, 18:08:00 »
 *pestmodus aan*

::rofl::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #322 Gepost op: 23-07-2012, 21:09:09 »
* Lukie4 zoekt even naar de ban knop ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #323 Gepost op: 23-07-2012, 21:35:21 »
Ach alles is mogelijk, we zijn vorig jaar ook zomaar tweede geworden.
Dat is de juiste instelling  ::ok:: Vooraf niet de moed opgeven, en gewoon met vertrouwen de wedstrijd van club tegemoet gaan.

Daarnaast vind ik dat Feyenoord er niet eens superveel op achteruit is gegaan met het aantrekken van spelers als Janmaat, Vormer, Singh, Goossens.  (Immers vind ik meer van het niveau ADO, wie weet verrast hij ons nog). Al blijft het verlies van El Ahmadi, Bakkal en Guidetti wel erg zonde natuurlijk.

Voorlopig lijkt het ook erop dat Vlaar blijft, dat is mooi meegenomen. Het enige waar ik me voor Feyenoord zorgen om maak is de aanval/spitspositie. Guidetti was vorig jaar DE spits van Feyenoord, en nu zullen de goals met alle respect van of de 18 jarige Achabar, of Mitchell Te Vrede (die het niet eens echt bij Excelsior kon waarmaken) of van Guyon Fernandes moeten komen. Dus het lijkt me goed als Feyenoord nog ergens een spits uit de hoge hoed kan toveren.

Maar laat ik zeggen dat ik denk dat Feyenoord kansloos is, want het betere spelersmateriaal waar Kiev over beschikt, is niet direct een garantie voor succes. Dus hopelijk voor het Nederlands voetbal weet Feyenoord zich langs Kiev te worstelen!
« Laatst bewerkt op: 23-07-2012, 21:37:51 door mollenvanger21 »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #324 Gepost op: 23-07-2012, 22:45:31 »
Voor t Nederlands voetbal zou t zeker goed zijn als er weer 2 Nl ploegen in de CL zitten ( en dan krijgt Ajax minder geld)

Ik ga Feyenoord ook zeker aanmoedigen maar geef ze helaas niet veel kans, mss dat ze deze ronde nog redden maar de volgende ronde krijg je een nog zwaardere loting omdat Feyenoord Europees ongeplaatst is, in tegenstelling tot bv PSV en Twente en Az ::). Daarom was t mss beter geweest als een van hun ( lees PSV ;D) erin was gekomen

Maar vind t wel leuk voor Feyenoord. Op PSV en Willem 2 na toch mijn favoriete club :)
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #325 Gepost op: 31-07-2012, 19:51:13 »
Feyenoord speelt best aardig en houdt zich behoorlijk sterk in Oekraïne met zo'n 30 graden. Ruststand is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Nieuwe stand:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Weer een andere stand:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 31-07-2012, 20:34:29 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #326 Gepost op: 31-07-2012, 21:37:45 »
Het is nog lang niet gespeeld iig, de voorbereiding beloofde niet veel goed, maar deze tegenstander is een stuk sterker en deze jonge spelers hebben nog weinig ervaring.

Maar om echt verder te kunnen groeien zullen ze thuis moeten winnen. De uitgoal biedt nog genoeg mogelijkheden, maar makkelijk is anders.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #327 Gepost op: 31-07-2012, 21:49:36 »
Maar om echt verder te kunnen groeien zullen ze thuis moeten winnen. De uitgoal biedt nog genoeg mogelijkheden, maar makkelijk is anders.
Idd. Het is nu zaak om minimaal één keer te scoren en de nul te houden
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #328 Gepost op: 31-07-2012, 22:26:50 »
En wat beter te verdedigen, want ik zie nu net de 2 tegengoals op Nederland 1, dat zag er niet best uit. Maar goed, hier kunnen ze van leren en laat het maar een mooie pot worden in de Kuip! ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #329 Gepost op: 31-07-2012, 22:42:28 »
Ik heb de hele wedstrijd gezien en vond het erg leuk om naar te kijken. Feyenoord heeft weliswaar verloren maar toch echt wel laten zien dat ze met deze jonge (nog niet helemaal ingespeelde) ploeg, op dit niveau kunnen voetballen. Voor rust een gelijkopgaande wedstrijd, na rust tot de gelijkmaker wat meer overwicht voor Feyenoord en een (behalve bij de 1-1) zeer goed keepende Mulder. Daarnaast vond ik Janmaat (tot zijn blessure) aanvallend als verdediger opkomend 3-4 keer gevaarlijk. Jammergenoeg voor Feyenoord viel hij uit met een liesblessure.

De goal van Feyenoord goede aanval, goed ruimte gevonden met een goede voorzet van Immers en ook op tijd afgewerkt door Schaken. Tsja de 1-1 was erg lullig en de 2-1 slecht verdedigd. Daarna een paar ballen gepakt door Mulder die de schade dus beperkte. 2-1 in een lastige uitwedstrijd, waarbij dat uitdoelpunt heel belangrijk is lijkt me zeker geen slechte uitgangspositie voor de return in een kolkende kuip met het publiek erachter!
« Laatst bewerkt op: 31-07-2012, 22:44:17 door mollenvanger21 »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #330 Gepost op: 7-08-2012, 19:48:25 »
Gaat Feyenoord naar de play-off voor de Champions League of gaan ze naar de play-off voor de Europa League? M.a.w.: weet Feyenoord vanavond te winnen van Dinamo Kiev?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #331 Gepost op: 7-08-2012, 19:50:46 »
ik denk 1-0 :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #332 Gepost op: 7-08-2012, 20:00:39 »
Opstelling Feyenoord (4-3-3)                       

                               Erwin Mulder

Daryl Janmaat - Stefan de Vrij - Bruno Martins Indi   -  Miquel Nelom

                                   Kelvin Leerdam
Lex Immers                                                          Jordy Clasie

Ruben Schaken               Guyon Fernandez               Sekou Cissé

Ik ga voor een 2-0 voor Feyenoord, wat zou betekenen dat ze een ronde verder zijn en verzekerd van Europees voetbal tot de winter!
« Laatst bewerkt op: 7-08-2012, 20:02:54 door mollenvanger21 »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #333 Gepost op: 7-08-2012, 20:39:29 »
Die supporters zitten door m'n muziek te schreeuwen >:(



En ze staan nog niet eens voor ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #334 Gepost op: 7-08-2012, 21:56:45 »
Ik vrees voor de zeer onterechte uitschakeling van Feyenoord.. :( Ik schrijf dit met nog 2 minuten op de klok. Kiev heeft werkelijk echt bijna geen kans gehad, speelde zeer defensief, maar helaas voor Feyenoord was het niet in staat de kansen te benutten.

De scheidsrechter is ook een geval apart, geeft heel snel gele kaarten, geeft geen handsbal wanneer dat wel moest, en gaf wel hands toen dat niet moest. Feyenoord is strijdend ten onder gegaan, dat wel. Wat mensen in Cabral zien, geen idee. Die jongen speelt alleen voor zichzelf, heel egoïstisch.

En juist op dit moment valt de 0-1, zwaar en zwaar onverdiend. Ik kan alleen maar zeggen een groot compliment voor de manier waarop Feyenoord heeft gespeeld, inzet, strijd alles. Man of the match is wat mij betreft de Vrij, wat speelde die geconcentreerd en verdedigend erg sterk. Maar goed, wat kan voetbal soms oneerlijk zijn..
« Laatst bewerkt op: 7-08-2012, 21:58:20 door mollenvanger21 »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #335 Gepost op: 7-08-2012, 21:58:56 »
Feyenoord is strijdend ten onder gegaan.

Maar leren die 'supporters' die die aanstekers gooiden het nou nooit? Wat een hersenloze imbecielen. Dit gaat Feyenoord weer heel veel geld kosten  ::niet-ok:: >:(
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #336 Gepost op: 7-08-2012, 22:00:40 »
Feyenoord is strijdend ten onder gegaan.

Maar leren die 'supporters' die die aanstekers gooiden het nou nooit? Wat een hersenloze imbecielen. Dit gaat Feyenoord weer heel veel geld kosten  ::niet-ok:: >:(
Inderdaad.. maar het gebeurt overal in Europa, alleen bij Feyenoord wordt het er waarschijnlijk weer uitgelicht omdat Feyenoord al een verleden heeft met zulke supporters (Rellen Nancy bijvoorbeeld). En dat zal ze inderdaad weer een boete op gaan leveren als de UEFA de beelden erbij neemt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #337 Gepost op: 7-08-2012, 22:24:40 »
Strijdend ten onder...... net iets te vaak gelezen de laatste tijd bij Feyenoord :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #338 Gepost op: 8-08-2012, 10:01:17 »
Nu maar hopen dat Feyenoord in ieder geval nog wel de Europa League gaat halen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #339 Gepost op: 10-08-2012, 15:06:16 »
Zojuist heeft de loting plaatsgevonden voor de vierde en laatste voorronde van de Europa League en ik denk dat alle clubs, op AZ na, er goed vanaf zijn gekomen:


Anzhi Makhachkala (Rus) - AZ (Ned) (Anzhi komt dus weer naar nederland, nadat ze gisteren Vitesse hebben uitgeschakeld, beetje jammer dit want AZ was een geplaatste ploeg en krijgt wel een zware tegenstander).

Feyenoord (Ned - Sparta Praag (Tsj) (Sparta Praag is niet meer wat het geweest is, en als Feyenoord zo speelt als tegen Kiev, en dan doelpuntjes meepakt, moet het zeker lukken!)

Molde FK (Noo) - sc Heerenveen (Ned) (Loting had slechter gekund voor de noorderlingen, Molde schijnt wel een paar fysiek sterke afrikaanse spelers te hebben)

Bursaspor (Tur) - FC Twente (Ned) (Kampioen van Turkije in 2010, is ook wat afgezakt, maar wedstrijden in Turkije spelen is nooit echt fijn. Thuis moet Twente dit zeker af kunnen maken).

FK Zeta (Mon) - PSV (Ned) (En hier kan ik alleen maar op zeggen: FC wie? nooit van gehoord.. weet alleen dat ze sinds de scheiding van Servie- en Montenegro de eerste landskampioen van Montenegro waren in 2007).

Sowieso vond ik het lotingssysteem maar raar, normaal doen ze altijd een voor een, balletje voor balletje en nu pakten een nummer en nog een nummer. Aan die nummers zaten elk 5 clubs gekoppeld, en de computer bepaalde dan wie tegen wie speelt. Alleen het stomme is dat ze bij de laatste 2 nummers (waar dus PSV in zat) ze ineens wel balletje na balletje deden en PSV dus wel elke tegenstander uit een van de 5 balletjes kon loten, en dat dat dus niet met de computer ging..  ???
« Laatst bewerkt op: 10-08-2012, 15:09:03 door mollenvanger21 »