Auteur Topic: Europese competities (Europa League en Champions League)  (gelezen 551931 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #940 Gepost op: 30-07-2014, 21:49:46 »
Sterkste spelers weg, tsja dan krijg je dit. Feyenoord houdt de hand op de knip (waar ik ook wel weer respect voor heb, ipv maar met euro's te strooien zoals ze in het verleden deden) en investeert in jeugd. Ben benieuwd waar Feyenoord nog interesse heeft en hoe het het team beter kan maken. Hopelijk kan de Europaleague voorronde nog gehaald worden, ik zie deze selectie niet stunten in Turkije.
::jaja:: ja beste speler aan Feyenoordkant is ook Clasie. En inderdaad, niet direct met geld smijten is heel erg goed, alleen heeft dit beleid tijd nodig voordat je met de verkoop van de beste spelers daadwerkelijk mee kunt doen op niveau. Kijk naar Ajax, in 2011 nog weggespeeld door Real Madrid in de CL, maar ondertussen wel elk jaar een stapje dichterbij overwintering (+ overwinningen op grote clubs als Man united, Man City en Barcelona).  Gekke is dan wel dat ze tegen mindere tegenstanders op een lager niveau sneuvelen.

Goed terug naar jouw/mijn punt, Manu, Boetius, Kongolo, Vilenha, Van Beek t is half jong oranje, ze hebben allemaal potentie maar moeten toch eerst nog ervaring opdoen (dat was met Indi en de Vrij ook zo natuurlijk). Enige wat Feyenoord wel echt moet doen is een goede Spits halen, want Te Vrede dat kan gewoon niet. Die is goed voor achter de hand.

Ik zie ze dit inderdaad niet goed meer maken, maar hoop dat ze in ieder geval de Europa League Play-offs kunnen overleven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #941 Gepost op: 30-07-2014, 21:52:43 »
Penalty Feyenoord   ::ok:: om er iig nog 1 te maken en een iets beter perspectief te hebben.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #942 Gepost op: 30-07-2014, 21:53:38 »
1-2  ::bravo:: ::ok:: nu volstaat een 0-2 overwinning (maar of dat gaat lukken..?)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #943 Gepost op: 30-07-2014, 21:53:56 »
De penalty zit, goed voor het zelfvertrouwen zullen we maar zeggen. ::ok::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #944 Gepost op: 30-07-2014, 21:55:41 »
De penalty zit, goed voor het zelfvertrouwen zullen we maar zeggen. ::ok::
::jaja:: maar het zal echt beter moeten volgende week woensdag.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #945 Gepost op: 30-07-2014, 21:59:48 »
Ja dat zeker.

Spits is prioriteit. Ik zag dat ze bezig waren met een buitenspeler van Heerenveen (met een moeilijke naam), maar die is meer voor de breedte denk ik. Alhoewel je met die speler, Verhoek, Schaken, Goossens, Manu en Boetius genoeg op de flanken hebt. Centraal moet er dus echt wat bij.

Ik ben benieuwd of ze echt voor Guidetti gaan. Goed gedaan in zijn Feyenoord jaar, maar de afgelopen twee jaar niet of nauwelijks gespeeld. Of dat nou een vooruitgang is ...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #946 Gepost op: 30-07-2014, 22:05:59 »
Ja dat zeker.

Spits is prioriteit. Ik zag dat ze bezig waren met een buitenspeler van Heerenveen (met een moeilijke naam), maar die is meer voor de breedte denk ik. Alhoewel je met die speler, Verhoek, Schaken, Goossens, Manu en Boetius genoeg op de flanken hebt. Centraal moet er dus echt wat bij.

Ik ben benieuwd of ze echt voor Guidetti gaan. Goed gedaan in zijn Feyenoord jaar, maar de afgelopen twee jaar niet of nauwelijks gespeeld. Of dat nou een vooruitgang is ...
Baçaçicoglü :P Die is wel goed, en Schaken of Verhoek gaat misschien vertrekken. Voor Schaken was interesse uit de zandbak en Verhoek was ook iets mee. Hakim Zyech van Heerenveen zou ook op de lijst staan trouwens.

Maar inderdaad een scorende spits is prioriteit nummer 1, wie hebben ze nog meer achter Te Vrede? niemand toch? Ja een jeugdspeler of Immers/Manu maar dat zijn geen echte spitsen natuurlijk. Tsja toen Pellé kwam had hij ook weinig gespeeld. En in periode 1 van Guidetti was het ook maar de vraag. Ik denk dat ze voor de spits of moeten huren of ergens een pareltje moeten scouten ergens in Scandinavië of Zuid-Amerika, want Nederlandse spitsen zijn ook niet bepaald van een topniveau..

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #947 Gepost op: 30-07-2014, 22:16:27 »
Ik ben benieuwd of ze echt voor Guidetti gaan. Goed gedaan in zijn Feyenoord jaar, maar de afgelopen twee jaar niet of nauwelijks gespeeld. Of dat nou een vooruitgang is ...

Dat zou me een zeer kostbare blinde gok lijken.

Maar ze hebben idd een spits nodig. Jammer dat Dost niet doorging.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #948 Gepost op: 31-07-2014, 22:51:24 »
PSV heeft met 1-0 gewoon van die club die niemand kent.
Goal van De Jong dus dat is leuk voor hem, en Jozefszoon krijgt 2x geel, waarvan de 2e kaart best wel onterecht was volgens mijn broertje, maar ik heb het niet gezien.

Is natuurlijk niet erg goed 1-0, maar volgende week doen Depay en Wijnaldum volgens mij weer mee dus dan zal het wel wat beter gaan.

Ajax had ze vast wel ingemaakt maar dat ter zijde  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #949 Gepost op: 1-08-2014, 13:15:17 »
Het Champions League-duel tussen Feyenoord en Besiktas (1-2) krijgt mogelijk een vervelend staartje voor de Eredivisie-club uit Rotterdam. Het Rotterdams Dagblad schrijft vrijdag dat de UEFA een onderzoek start naar de gebeurtenissen in de Kuip.

Rond en tijdens het voorrondeduel in de Champions League in Rotterdam deden zich verschillende incidenten voor. Zo raakten fans van Feyenoord onder meer slaags met Besiktas-supporters.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #950 Gepost op: 1-08-2014, 14:38:51 »
Gaan we weer ::ohno::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #951 Gepost op: 1-08-2014, 14:42:52 »
Gaan we weer ::ohno::
Idd ::ohno:: Hoog tijd dat er een Voetbalwet á la Engeland hier ingevoerd wordt, want de 'Evenementenwet' die hier is, is echt een lachertje.

Alle 'supporters' die bij zulke incidenten betrokken zijn, dienen een levenslang stadionverbod te krijgen dat voor ALLE Europese stadions geldt. Alleen op die manier zijn deze randdebielen en dus "incidenten" te voorkomen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #952 Gepost op: 1-08-2014, 16:05:02 »
Idd ::ohno:: Hoog tijd dat er een Voetbalwet á la Engeland hier ingevoerd wordt, want de 'Evenementenwet' die hier is, is echt een lachertje.

Alle 'supporters' die bij zulke incidenten betrokken zijn, dienen een levenslang stadionverbod te krijgen dat voor ALLE Europese stadions geldt. Alleen op die manier zijn deze randdebielen en dus "incidenten" te voorkomen.
En laat ze zich ook maar gewoon vlak voor iedere wedstrijd van hun club melden op het politiebureau!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #953 Gepost op: 6-08-2014, 19:59:16 »
Sjongejongejonge. Alwéér een tegendoelpunt door een persoonlijke en onnodige fout  ::ohno::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #954 Gepost op: 6-08-2014, 20:08:31 »
Daar staat Fredje ook bekend om :p
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #955 Gepost op: 6-08-2014, 21:01:45 »
1-1, kom op Feyenoord, nog eentje en we gaan verlengen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #956 Gepost op: 6-08-2014, 21:02:44 »
Mooi, ik durf niet meer te kijken ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #957 Gepost op: 6-08-2014, 21:08:56 »
Zonde  ::niet-ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #958 Gepost op: 6-08-2014, 21:10:58 »
Het was ook weer te mooi om waar te zijn. Nu hopen op een klein wonder en anders hopen dat ze de groepsfase Europa League haalt
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #959 Gepost op: 6-08-2014, 21:14:20 »
Waar zijn zij mee bezig  :o
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela