Auteur Topic: Europese competities (Europa League en Champions League)  (gelezen 551249 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #960 Gepost op: 6-08-2014, 21:15:08 »
 :\'(

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #961 Gepost op: 6-08-2014, 21:35:31 »
Pffff.. eerste helft voetballend beter en persoonlijke foutenfestival die tot de goal leidt, tweede helft gelijkop tot laatste kwartier dan ineens de 1-1 Feyenoord zet aan kansen op de 1-2 en dan is daar ineens weer het foutenfestival en de klasse van een Demba Ba jammer jammer :( Maar Manu, die moest eigenlijk sowieso in de basis  ::ok::

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #962 Gepost op: 6-08-2014, 21:38:31 »
Manu mag van mij zeker vaker in de Basis, leuke speler die leuk kan voetballen. Ik vind hem persoonlijker beter dan Te Vrede. Maar je ziet ook zo dat Feyenoord een Spits mist en een ervaren verdediger. Hopelijk kan van Geel er nog voor zorgen dat er 1 of 2 versterkingen komen en dat Feyenoord goed loot voor de play-offs van de Europa League
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #963 Gepost op: 6-08-2014, 21:43:09 »
Manu mag van mij zeker vaker in de Basis, leuke speler die leuk kan voetballen. Ik vind hem persoonlijker beter dan Te Vrede. Maar je ziet ook zo dat Feyenoord een Spits mist en een ervaren verdediger. Hopelijk kan van Geel er nog voor zorgen dat er 1 of 2 versterkingen komen en dat Feyenoord goed loot voor de play-offs van de Europa League
::jaja:: Bij Cambuur (en Excelsior in de JL) was hij me al opgevallen. Sowieso zou ik langzaam gaan afbouwen met Ruben Schaken en voor basacicoglu kiezen. Maar inderdaad een ervaren verdediger.. Matthijsen zit in zn laatste contractjaar dat kan ook niet meer op dit niveau. Bouhlarouz wil ik nog even zien, maar las in een interview  dat hij nog steeds de drive heeft top te presteren alles te willen geven. Die rechtsback van 32 moet ik nog bezien. Van Beek heeft potentie maar maakt ook zn foutjes. Maar een spits is echt een must. Te Vrede is een ideale pinchhitter en zou bij elke club in het rechterrijtje in de basis staan, maar niet bij Feyenoord  ::ohno:: Ik vrees ook een beetje voor hun eerste Eredivisiewedstrijd zondag..

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #964 Gepost op: 6-08-2014, 21:47:15 »
Ado uit is altijd lastig, kijk naar vorige seizoen, Daar verlies je met 3-2 en had je nog spelers als De Vrij, Pelle enz. Ik ben benieuwd hoe die Wilkshire gaat spelen en ik hoop dat het een goede aanwinst is voor Feyenoord. Iedergeval hoop ik dat Van Geel echt die aanvaller binnensleept. (Denk dat Zapata beter is dan Guidetti, maar ik kan het verkeerd hebben) en we zullen wel zien
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #965 Gepost op: 7-08-2014, 10:10:26 »
Zelfs met Spits lijken me ze achterin te kwetsbaar...

Met spits worden ze mss 4e ipv 9e
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #966 Gepost op: 7-08-2014, 14:59:12 »
Mogelijke tegenstanders Feyenoord, indien zij de geplaatste status krijgen voor de Europa League (wat op dit moment nog het geval is, maar afhangt van sommige uitslagen in de derde voorronde Europa League):

AS Saint-Étienne,
Rio Ave,
Rosenborg BK,
DVSC Debrecen,
IF Elfsborg,
Omonia Nicosia,
Atromitos FC,
Grasshoppers Zurich,
FK Rostov,
FK Krasnodar,
Molde FK,
NK Rijeka,
KSC Lokeren,
Apollon Limassol,
FK Aktobe,
AIK Stockholm,
AEL Limassol,
Garabag Agdam,
HJK Helsinki,
Hapoel Kiryat Shmona,
Astra Giurgiu,
FC Midtjylland,
Dinamo Minsk,
Shakhtyor Karagandy,
Shakhtior Saligorsk,
Spartak Trnava,
RNK Split,
Zimbru Chisinau,
Chikhura Sachkhere
Stjarnan FC

Als Feyenoord niet de geplaatste status krijgt, zijn dit de mogelijke tegenstanders:
Internazionale,
Tottenham Hotspur,
PAOK Thessaloniki,
Club Brugge,
Real Sociedad,
Lokomotiv Moskou,
Partizan Belgrado
Torino
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #967 Gepost op: 7-08-2014, 22:16:11 »
PSV door naar de laatste voorronde   ::ok:: 2-3 gewonnen, t oogde allemaal nog heel matig, maar goed winst is winst en er moeten echt kwalitatieve verdedigers bij anders is het weer dezelfde ramp..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #968 Gepost op: 7-08-2014, 22:19:01 »
PSV en Feyenoord zitten een beetje in hetzelfde schuitje, talentvolle groep, alleen verdedigend zeer matig en niet effectief genoeg. PSV heeft alleen al een spits gehaald (De Jong), daarop lopen ze voor.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #969 Gepost op: 7-08-2014, 22:20:21 »
Mogelijke tegenstanders Feyenoord, indien zij de geplaatste status krijgen voor de Europa League (wat op dit moment nog het geval is, maar afhangt van sommige uitslagen in de derde voorronde Europa League):

AS Saint-Étienne,
IF Elfsborg
Omonia Nicosia,
Grasshoppers Zurich,
FK Rostov,
FK Krasnodar,
FC Midtjylland,

Als Feyenoord niet de geplaatste status krijgt, zijn dit de mogelijke tegenstanders:
Internazionale,
Tottenham Hotspur,
Real Sociedad,
Lokomotiv Moskou,
Torino
Oei.. beter zijn ze geplaatst... van de niet geplaatste ploegen is Saint-Etienne by far het sterkste. Heb er nog een paar gevaarlijke clubs bijgezet. Verder heel veel vervelende oostblok Zuid-Europese ploegen.

In de niet geplaatste tegenstanders wordt het heeeeeeel zwaar, Inter, Tottenham, Sociedad allemaal clubs die niet zouden misstaan in de Champions League.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #970 Gepost op: 7-08-2014, 22:23:13 »
PSV en Feyenoord zitten een beetje in hetzelfde schuitje, talentvolle groep, alleen verdedigend zeer matig en niet effectief genoeg. PSV heeft alleen al een spits gehaald (De Jong), daarop lopen ze voor.
::jaja:: Het gaat weer tijd kosten voor van Beek en Kongolo op het niveau zijn van Indi/de Vrij. Hoewel Kongolo al een WK ervaring heeft. Nelom is prima back voor de Eredivisie maar daar is alles mee gezegd.

Van Beek maakt zn foutjes, maar dat deed de Vrij vroeger ook die gaat nog groeien. Matthijsen is op en Bouhlarouz even afwachten.

Bij PSV laat Bruma weer zien zelfs met dit niveau moeite te hebben en Hendrikx is nog niet klaar voor het grote werk.. (als middenvelder vond ik m dan weer beter). Tamata is gewoon een matige linksback, geef me dan nog liever Willems.. Rechtsback Arias vind ik dan nog de beste verdediger. Hoop wel dat ze Rekik nog een jaar kunnen huren.
« Laatst bewerkt op: 7-08-2014, 22:25:08 door Mollenvanger-MV »

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #971 Gepost op: 7-08-2014, 22:49:43 »
Oei ik hoop dat Feyenoord geplaatste status krijgt dan, want tegen een groot deel van de geplaatste clubs zijn ze kansloos  :o

Stroomt PAC niet nog ergens in op zitten die automatisch in de groepsfase?
En hoe zit het met FC Twente?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #972 Gepost op: 7-08-2014, 22:51:25 »
Oei ik hoop dat Feyenoord geplaatste status krijgt dan, want tegen een groot deel van de geplaatste clubs zijn ze kansloos  :o

Stroomt PAC niet nog ergens in op zitten die automatisch in de groepsfase?
En hoe zit het met FC Twente?
PEC gaat samen met Twente, PSV en Feyenoord ook in voorronde 4 spelen. Morgen volgt de loting daarvan :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #973 Gepost op: 7-08-2014, 23:05:45 »
Gelukkig, Feyenoord heeft een geplaatste status :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #974 Gepost op: 7-08-2014, 23:07:00 »
PSV en Feyenoord zitten een beetje in hetzelfde schuitje, talentvolle groep, alleen verdedigend zeer matig en niet effectief genoeg. PSV heeft alleen al een spits gehaald (De Jong), daarop lopen ze voor.

Hohoho

De aanval en t middenvekd van PSV zijn toch wel stukkie verder dan van Feyenoord hoor ::)
Mits bv Depay niet verkocht wordt. Alhoewel locadia of talent bolhevic ook wel linksbuiten kunnen.

Achterin is t alleen nog drama. Las vandaag dat ze Corluka wilden kopen. Dat linkt me wel een aardige aankoop.

Hoe lang is Willems er nog uit?

En de talenten uit de jeugd beginnen door te komen met Vloet, Koch en Boljevic.

Maar even OT:

Het blijkt niet alleen voor de NLse clubs lastig te zijn om van onbekende clubjes te winne.
Zo zijn Celtic en Mainz bijvoorbeeld uitgeschakeld ;)
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #975 Gepost op: 7-08-2014, 23:22:27 »
Celtic gaat misschien toch door omdat die tegenstander een speler heeft laten invallen die niet op de speler lijst voor de wedstrijd stond op zoiets ???

Maar PEC zal wel ongeplaatste status krijgen je daarmee uitgeschakeld worden.
als de rest dan doorgaat hebben we nog steeds 4 clubs in Europa, dus dat is nog best redelijk.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #976 Gepost op: 7-08-2014, 23:23:17 »
PSV en FC Twente zijn in elk geval zeker van een beschermde status bij de loting, PEC Zwolle treft één van de geplaatste clubs.

Feyenoord moest vanavond nog de uitslagen van enkele voorrondeduels in de Europa League afwachten. Na de uitschakeling van  Slovan Liberec, Chornomorets Odessa en Lech Poznan is het zeker dat Feyenoord ook een beschermde status geniet bij de loting. Hierdoor ontlopen de Rotterdammers net als PSV en Twente sterke tegenstanders als Internazionale en Tottenham Hotspur.

:D

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #977 Gepost op: 7-08-2014, 23:25:25 »
Gelukkig, Feyenoord heeft een geplaatste status :)

Ooh dus Daisy kan in de toekomst kijken  :o
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #978 Gepost op: 7-08-2014, 23:29:31 »
Nee, Daisy kreeg gewoon een melding binnen via de Feyenoord twitter account ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #979 Gepost op: 7-08-2014, 23:30:39 »
Meest gunstige lotingen denk ik..

PSV - Korya Luhansk (Oek) want PSV loot altijd van die gekke oostblokclubs..
Feyenoord - Stjarnan FC (IJS)
FC Twente - Asteras Tripolis (GRI)
PEC Zwolle - Nacional Funchal/Rio Ave/ Rapid Wien/Maccabi Tel-Aviv/ Sheriff Tiraspol (Benson op bezoek) de zwakkere geplaatste ploegen. PEC is kansloos tegen Villareal, Lyon, Inter, Tottenham etc.