Auteur Topic: party!  (gelezen 2408 keer)

Offline Clubbin

• Forumlid
party!
« Gepost op: 3-05-2007, 16:39:51 »
Ik was een beetje aan het rondkijken op internet naar outdoor feesten die voor de komende maanden gepland staan.. aangezien ik zeer waarschijnlijk niet naar defqon kan  :(

Maargoed.. toen kwam ik dus bij een nieuw feest terecht.. revolutionfestival. Ik ken het niet maar schijnbaar wil de organisatie achter dit festival een nieuw concept feest organiseren. ::ok::

Nu staat er op hun website dus dat er ingebroken is (website moet je zelf maar even opzoeken, mag m hier niet posten :)) en dat ze zowat alle info verloren zijn. Nogal zonde naar mijn idee.
Het klinkt iig er goed.. 'een eind maken aan dure tickets, dure consumpties en lange wachtrijen'.. misschien kunnen we helpen om hun spullen terug te vinden?? De beloning is een levenlang gratis parties staat op de website!!!  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 3-05-2007, 17:02:19 door Clubbin »

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: party!
« Reactie #1 Gepost op: 3-05-2007, 16:58:29 »
Hallo Clubbin,

Leuk dat je die link met ons deelt, maar als je die link post op het forum, verstaat de crew dat onder spam.

Je mag natuurlijk wel die link in je profiel plaatsen bij 'Mijn Website'.

Veel plezier verder!

::zwaai::

Offline Clubbin

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 3-05-2007, 17:02:57 »
heb het aangepast, hopelijk mag het zo wel.

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 3-05-2007, 17:08:19 »
heb het aangepast, hopelijk mag het zo wel.

jeps zo mag het wel ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #4 Gepost op: 3-05-2007, 17:58:21 »
@ Clubbin: Kom naar het Awakeningsfestival!!!!!! Dat is wat mij betreft het gezelligste outdoorfeest in NL, maar je moet dan wel van techno houden.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clubbin

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 13-05-2007, 14:49:39 »
@Clown: sorry voor mn wat late reactie maar ik ben niet zo weg van techno. Dat revolutionfestival leek me ook zo vet, omdat die organisatie zich echt wilt richten op de partyganger. De partygangers krijgen eigenlijk alle inspraak over het festival, waar het wordt gehouden, welke dj's etc.

Verder hoorde ik die gasten van unique-concepts 'de achterliggende organisatie' deze week bij rickopstelten, ze zijn volgens mij echt nog hard bezig die spullen terug te krijgen. Lijkt me eigenlijk wel super zonde als dit feest dit jaar niet door kan gaan.  ::ohno:: Misschien dat we zelf die lui nog wat kunnen helpen, in die uitzending vroegen ze ook hulp van de partygangers. Ze hebben trouwens wel al 1 van hun pc's op marktplaats terug gevonden, misschien kent iemand die gast van marktplaats? Het gaat om een of andere mightymanta.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #6 Gepost op: 4-06-2007, 19:30:16 »
Kom al surfend over de site bij jouw topic uit. Marktplaats is een site die alleen een podium biedt om spullen te koop/ruil aan te bieden of te vragen, maar ze trekken er verder hun handen vanaf. Wat dat betreft is het bij ebay beter geregeld. Maar daar heb je nu even niets aan.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2007, 09:18:06 »
Is er iemand naar Awakenings geweest dit weekend?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.