Auteur Topic: Ambtenaren naar huis  (gelezen 2089 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Ambtenaren naar huis
« Gepost op: 4-05-2007, 17:52:12 »
Alhoewel ik verder niks heb met de politieke kleur van Joost Eerdmans (voorgeen LPF kamerlid) maar hem aan de andere kant toch wel een goed politicus vind/vond met lef, wil ik jullie dit toch even onder de aandacht brengen:

http://www.ambtenaarhuis.nl/ (Meld hier een ambtenaar die van u naar huis mag!)

Wat vinden jullie? Is dit een goed initiatief?

Geniet nooit met mate...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ambtenaren naar huis
« Reactie #1 Gepost op: 4-05-2007, 19:11:11 »
Zolang ze maar van mn papa afblijven  >:( ik vind het een beetje vaag eerlijk gezegd.. rare actie  :-\\
I'm a real big goblin..

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ambtenaren naar huis
« Reactie #2 Gepost op: 4-05-2007, 21:20:42 »
Waar het om gaat is dat er steeds meer ambtenaren bijkomen terwijl het aantal overheidstaken juist afneemt door het privatiseren van bepaalde diensten. Dat is toch merkwaardig. Er wordt op van alles en nog wat bezuinigd door de overheid behalve op haar eigen apparaat. Dat is toch moeilijk te verkopen lijkt me. En de belastingbetaler mag al die kosten opbrengen. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ambtenaren naar huis
« Reactie #3 Gepost op: 4-05-2007, 21:43:12 »
en anders waren veel van die lui werkloos geweest, dat schiet toch ook niet op? of ga ik nu te kort door de bocht?
I'm a real big goblin..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ambtenaren naar huis
« Reactie #4 Gepost op: 4-05-2007, 22:29:42 »
Tja... volgens mij zijn leraren ook ambtenaren en volgens mij hebben we daar al jaren te weinig van... Van andere ambtenaren heb ik niet zoveel verstand...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Ambtenaren naar huis
« Reactie #5 Gepost op: 4-05-2007, 22:40:26 »
en anders waren veel van die lui werkloos geweest, dat schiet toch ook niet op? of ga ik nu te kort door de bocht?

Dat is inderdaad een beetje kort door de bocht. Je kan natuurlijk geen mensen maar in dienst houden omdat ze anders werkloos zouden worden. Dat zou ook niet eerlijk zijn tegenover de mensen die nu wel werkloos zijn.

Tja... volgens mij zijn leraren ook ambtenaren en volgens mij hebben we daar al jaren te weinig van... Van andere ambtenaren heb ik niet zoveel verstand...

Het gaat ook niet over alle ambtenaren he... Het gaat over overbodige ambtenaren. Mensen die geen wezelijke bijdrage leveren aan de kwaliteit van het overheidapparaat.
Geniet nooit met mate...