Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 173782 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #100 Gepost op: 28-07-2007, 23:16:19 »
Feyenoord heeft 2-3 gewonnen in Emmen
Te mager ::)

Mols heeft wel voor 't eerst gescoord ::ok::
« Laatst bewerkt op: 28-07-2007, 23:22:56 door Willemson »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #101 Gepost op: 29-07-2007, 10:02:06 »
Guikie,ik heb het reeds gezegd,ik hoop het voor jou,maar ik twijfel over Vandenbergh. :-\\ Hij heeft idd wat doelpunten gemaakt bij Genk,maar 3/4 waren een perfecte voorzet,die mijn opa ook had binnengeknald.Maar goed,ik hoop voor jou dat hij openbloeid bij Utrecht.  ::ok:: ::ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #102 Gepost op: 29-07-2007, 10:34:16 »
Guikie,ik heb het reeds gezegd,ik hoop het voor jou,maar ik twijfel over Vandenbergh. :-\\ Hij heeft idd wat doelpunten gemaakt bij Genk,maar 3/4 waren een perfecte voorzet,die mijn opa ook had binnengeknald.Maar goed,ik hoop voor jou dat hij openbloeid bij Utrecht.  ::ok:: ::ok:: 

Het is afwachten nog, hij krijgt vanmiddag zijn eerste kans in een officiele wedstrijd om zich te bewijzen. In de voorbereiding tegen de amateurclubjes heeft ie wel gescoord, maar dat kan iedereen  :) ... Het is afwachten, maar ik geef het iig een kans  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #103 Gepost op: 29-07-2007, 11:09:47 »
Het is afwachten nog, hij krijgt vanmiddag zijn eerste kans in een officiele wedstrijd om zich te bewijzen. In de voorbereiding tegen de amateurclubjes heeft ie wel gescoord, maar dat kan iedereen  :) ... Het is afwachten, maar ik geef het iig een kans  :)
::ok:: (eigenlijk was dit mijn reactie op enke posts van jou in de relaxhoek  ;) )
Onze nieuwe jongens hebben het gisteren alvast meer dan behoorlijk gedaan, 2 doelpunten van Akalé en een assist van Kalou  ::ok:: Uefacup is binnen  :D :D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #104 Gepost op: 29-07-2007, 11:15:27 »
::ok:: (eigenlijk was dit mijn reactie op enke posts van jou in de relaxhoek  ;) )
Onze nieuwe jongens hebben het gisteren alvast meer dan behoorlijk gedaan, 2 doelpunten van Akalé en een assist van Kalou  ::ok:: Uefacup is binnen  :D :D

Kijk  ::ok:: ::ok:: ... Aankopen waar je iets aan hebt dus  :D .. En nu die voorronde UEFAcup nog doorkomen he?  :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #105 Gepost op: 29-07-2007, 11:27:38 »
Kijk  ::ok:: ::ok:: ... Aankopen waar je iets aan hebt dus  :D .. En nu die voorronde UEFAcup nog doorkomen he?  :)
oeps idd, ik was een belangrijk woordje vergeten  ::) VDB speelt vanmiddag dus?. Normaal mag dat voor jullie geen probleem zijn om ook door te stoten. Alhoewel,altijd oppassen met "kleintjes" he, zie Trabsonspor.En zoals gisteren,in Oekraïne was het ook 0-0,na 11 minuten stond het 0-1  :o Gelukkig werdt het nog rechtgezet

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #106 Gepost op: 29-07-2007, 11:33:51 »
oeps idd, ik was een belangrijk woordje vergeten  ::) VDB speelt vanmiddag dus?. Normaal mag dat voor jullie geen probleem zijn om ook door te stoten. Alhoewel,altijd oppassen met "kleintjes" he, zie Trabsonspor.En zoals gisteren,in Oekraïne was het ook 0-0,na 11 minuten stond het 0-1  :o Gelukkig werdt het nog rechtgezet


 ::jaja:: Hij is nu blessure vrij. In principe moeten we doorkunnen stoten idd, het is alleen ff afwachten hoe de ploeg draait. Ik geef het zeker een kans, maar onderschatten doe ik het zeker niet  :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #107 Gepost op: 29-07-2007, 18:26:48 »
Utrecht heeft 1-1 gelijkgespeelt tegen Hammerby. Daarom liggen ze eruit...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #108 Gepost op: 29-07-2007, 18:30:57 »
Feyenoord heeft 2-3 gewonnen in Emmen
Te mager ::)

Ik was erbij en het was echt een slechte wedstrijd van Feyenoord.
Ze kwamen met 1-0 voor (door een blunder van de keeper waarna Makaay makkelijk in schoot) en toen dacht ik dat ze over Emmen heen gingen walsen, maar Emmen kwam al vroeg weer gelijk. Emmen kwam zelfs met 2-1 voor. Vervolgens scoorde Feyenoord uit een onterechte vrije trap. De scheidsrechter was heel erg partijdig, hij floot steeds een vrije trap tegen Emmen, Feyenoord stond nooit buitenspel en hij heeft zelfs een doelpunt van Emmen afgekeurd (3-2 had het dan gestaan voor Emmen).
En in de laatste minuten (87e) scoorde Feyenoord.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #109 Gepost op: 29-07-2007, 20:18:57 »
Ik zapte gister voorbij Lens op Eurosport, toen stonden ze voor. Hebben ze gewonnen? :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #110 Gepost op: 29-07-2007, 22:03:03 »
Ik zapte gister voorbij Lens op Eurosport, toen stonden ze voor. Hebben ze gewonnen? :)
jep 3-1 (Kalou deed het verre van slecht)  ;)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #111 Gepost op: 18-08-2007, 07:30:41 »
De reactie van Kevin Vandenbergh over Racing Genk vraagt natuurlijk om een wederwoord vanuit Limburg. Willy Reynders wikt en weegt de woorden van de ex-Genk-spits.

"Dat Kevin nu met dit verhaal afkomt is klinkklare onzin. Het zegt bovendien ook veel over hem. Het was misschien zijn gevoel dat hij dacht dat ik hem wegwilde, maar ik heb enkel uitgevoerd wat mij opgedragen werd", aldus Reynders.

"Kevin zit nu goed bij Utrecht en wij proberen hier goed te werken zonder Kevin, punt", concludeerde Reynders.

Hugo Broos wilde niet echt reageren: "Kevin zoekt achter alles iets. Maar verder geef ik hier liever geen commentaar op."


Wat hij precies allemaal gezegt heeft weet ik ook niet,maar hij heeft flink nagetrapt naar RC Genk.
Owja Guikie,dit heb ik je nog niet willen vertellen(ik wou het enkel over het sportieve hebben)  maar dit jaar nog heeft Vandenbergh zelfs zijn eigen vader voor de rechter gedaagd  :o :o
Veel plezier met deze lieve jongen  ;D ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #112 Gepost op: 18-08-2007, 14:21:49 »
De reactie van Kevin Vandenbergh over Racing Genk vraagt natuurlijk om een wederwoord vanuit Limburg. Willy Reynders wikt en weegt de woorden van de ex-Genk-spits.

"Dat Kevin nu met dit verhaal afkomt is klinkklare onzin. Het zegt bovendien ook veel over hem. Het was misschien zijn gevoel dat hij dacht dat ik hem wegwilde, maar ik heb enkel uitgevoerd wat mij opgedragen werd", aldus Reynders.

"Kevin zit nu goed bij Utrecht en wij proberen hier goed te werken zonder Kevin, punt", concludeerde Reynders.

Hugo Broos wilde niet echt reageren: "Kevin zoekt achter alles iets. Maar verder geef ik hier liever geen commentaar op."


Wat hij precies allemaal gezegt heeft weet ik ook niet,maar hij heeft flink nagetrapt naar RC Genk.
Owja Guikie,dit heb ik je nog niet willen vertellen(ik wou het enkel over het sportieve hebben)  maar dit jaar nog heeft Vandenbergh zelfs zijn eigen vader voor de rechter gedaagd  :o :o
Veel plezier met deze lieve jongen  ;D ;D

 ;D... Dat is nou precies de mentaliteit die we in Utrecht zoeken! ::jaja:: En morgen start hij tegen Feyenoord niet eens in de Basis.. We beginnen met Nelisse als diepe spits  :-\\ :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #113 Gepost op: 18-08-2007, 15:08:55 »
;D... Dat is nou precies de mentaliteit die we in Utrecht zoeken! ::jaja:: En morgen start hij tegen Feyenoord niet eens in de Basis.. We beginnen met Nelisse als diepe spits  :-\\ :-\\
Ow, Hij is dus niet geblesseerd? Hij heeft dus momenteel niet eens een basisplaats?
Weet je nog toen ik je een tijdje terug zei dat ik mijn twijfels over hem had?
Ik had het dan niet enkel over zijn voetbalwaarde. Dat van zijn vader heb ik natuurlijk ook maar vanuit de media,maar zijn ouders zijn gescheiden,en in samenwerking met zijn moeder doet ie er alles aan om zijn vader financieel de grond in te boren.
Misschien is het afgunst? Want zijn vader(Erwin) heeft zichzelf onsterfelijk gemaakt toen hij tijdens het WK 82 voor dé stunt van de eeuw zorgde,België won tegen wereldkampioen Argentinië met 0-1,met een doelpunt van....jawel.
Kevin's vader heeft ook in Frankrijk gespeeld(bij Lille)maar ik haal er even de topschutter stand bij,enkel van in België.

1980:Erwin Vandenbergh 39 doelpunten
1981:Erwin Vandenbergh 24 
1982:Erwin Vandenbergh 25
1983:Erwin Vandenbergh 20
1986:Erwin Vandenbergh 27
1991:Erwin Vandenbergh 23

Ik vrees dat zoonlief dit niet zal kunnen evenaren  :-\\ :-\\

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #114 Gepost op: 18-08-2007, 18:49:29 »
Grandel morgen op doel. ::bravo::

Utrecht uit is lastig (serieus), hebben we maar vast gehad, maar ik hoop op een overwinning. Hoe doet er morgen mij betreft niet toe. :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #115 Gepost op: 18-08-2007, 19:53:47 »
Grandel morgen op doel. ::bravo::

Utrecht uit is lastig (serieus), hebben we maar vast gehad, maar ik hoop op een overwinning. Hoe doet er morgen mij betreft niet toe. :)

Morgen zal duidelijk worden of Feyenoord de hoge verwachtingen waar kan maken, ik hoop het!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #116 Gepost op: 24-08-2007, 12:12:22 »
Feyenoord richt vizier op Jacek Krzynowek

Ter versterking van de linkerflank na het wegvallen van Royston Drenthe, heeft Feyenoord de Pool Jacek Krzynowek (31) op het oog. De middenvelder scoorde deze week nog voor de Poolse nationale ploeg.

De Poolse international staat momenteel onder contract bij VfL Wolfsburg. Eerder kwam Krzynowek in Duitsland uit voor 1. FC Nürnberg en Bayer Leverkusen. Vorig jaar werd tijdens het WK in Duitsland in de drie wedstrijden die Polen afwerkte (tegen Ecuador, Duitsland en Costa Rica), telkens een beroep gedaan op de middenvelder.

Tijdens het vriendschappelijke duel met Rusland maakte Krzynowek een van de twee doelpunten van de door Leo Beenhakker getrainde nationale ploeg van Polen.

Overigens zou de overgang van Ebi Smolarek van Borussia Dortmund naar Racing Santander door Feyenoord worden geblokkeerd. De Rotterdamse club bezit nog een deel van de transferrechten en zou niet tevreden zijn over de overeengekomen transfersom van vijf miljoen euro. De Pool verkoos onlangs de Spaanse club boven Feyenoord.

Bron: VI

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #117 Gepost op: 26-08-2007, 07:58:03 »
Ofwel is ie gewoon laf,ofwel is ie een seniel oud mannetje   :o

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #118 Gepost op: 26-08-2007, 13:50:45 »
Wie? De coach van Lens?  ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #119 Gepost op: 26-08-2007, 13:52:56 »
Ofwel is ie gewoon laf,ofwel is ie een seniel oud mannetje   :o

Beide?  ;D