Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 173812 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #80 Gepost op: 7-07-2007, 19:37:44 »
Dat zou erg jammer zijn. Wellicht dat ie nog een jaartje aan Feyenoord wordt verhuurd (die optie is er wellicht als ie naar Chelsea gaat), zou wel goed zijn om nog een jaar in de Kuip te zien.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #81 Gepost op: 8-07-2007, 00:27:25 »
Lyon heeft alweer Grosso gehaalt voor de linksbackpositie in plaats van Abidal (waar ik eerder over lulde). Doen ze goed!  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #82 Gepost op: 8-07-2007, 11:26:12 »
Tomasson komt waarschijnlijk niet. Jammer.

Maar we hebben wel een pinchhitter! Michael Mols!
« Laatst bewerkt op: 9-07-2007, 16:10:31 door Willemson »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #83 Gepost op: 9-07-2007, 19:15:59 »
In eerste instantie vond ik het een nogal vreemde keuze, maar als pinchitter is het wel een goede. Iemand om achter de hand te hebben. Nu nog een spits en een verdedigende middenvelder (las ik) en de selectie is rond ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #84 Gepost op: 11-07-2007, 16:20:06 »
Het zat eraan te komen  :-\\ :-\\ we zijn onze kapitein kwijt aan Sevilla  :\'(

@ Willem,het is ook een Keita  ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #85 Gepost op: 11-07-2007, 16:28:55 »
Royston Drenthe: "Deal met Real is totale onzin

Op diverse websites staat vandaag te lezen dat Real Madrid en Feyenoord een akkoord hebben bereikt over de transfer van Royston Drenthe. Real zou alleen nog wachten op het "JA"-woord van Drenthe. Royston Drenthe laat weten dat alle berichten over een mogelijk deal met Real Madrid totale onzin is.

'De kranten schrijven wel meer waardoor er deze commotie ontstaat,' aldus Drenthe vanaf zijn vakantie-adres. 'Ik ben wel serieus aan het nadenken over mijn toekomst maar ik weet nog niet wanneer ik de knoop ga doorhakken.' Drenthe heeft nog een doorlopend contract bij Feyenoord tot 2011.

Bron: Fr-fans.nl



 ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #86 Gepost op: 12-07-2007, 19:22:56 »
Roux mag Lens dan toch trainen
 Guy Roux wordt dan toch de nieuwe trainer van het Franse Lens. Lens had het trainingsverbod tegen de te oude Roux aangevochten en kreeg van het Franse Olympische Comité gelijk. De Franse bond heeft in een charter vastgelegd dat een coach ouder dan 65 jaar niet meer mag trainen in de Franse hoogste klasse. Roux zit daar met zijn 68 jaar boven, maar ging in beroep tegen de beslissing. Hij kreeg gelijk en het charter wordt nu aangepast. (hln)

Ik dacht en hoopte het toch  ::ok:: ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #87 Gepost op: 14-07-2007, 20:01:25 »
Drenthe moet nog een jaar bij Feyenoord blijven. In de huidige opstelling kan ie van grote waarde zijn. ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #88 Gepost op: 15-07-2007, 07:58:49 »
Desomer van Boezinge speelt volgend seizoen voor KSK Vlamertinge   ::bravo:: ::bravo:: 't is wel maar in België,2é provinciale-reeks B-West Vlaanderen,maar het is ook een transfer  :D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #89 Gepost op: 18-07-2007, 13:46:16 »
'Chelsea akkoord met Feyenoord over Drenthe’

Niet Madrid maar Londen wordt de nieuwe standplaats van Royston Drenthe. Althans, Chelsea zou Feyenoord voldoende hebben geboden voor de jeugdinternational.

Volgens The Independent hebben Chelsea en Feyenoord elkaar gevonden in een afkoopsom van tien miljoen euro. Toch is een overgang van de jeugdinternational allerminst in kannen en kruiken.

De Londense club zou nog onderhandelen onder welke voorwaarden Drenthe als huurling nog een jaar in De Kuip actief kan blijven. Feyenoord heeft dat als harde eis neergelegd bij geïnteresseerde clubs. Chelsea zou daarmee geen moeite hebben.

Feyenoord voelt er weinig voor om Drenthe nu al te verliezen. 'We bouwen nu net aan een mooi elftal en dan zouden we ineens een van onze gezichtsbepalende spelers verkopen', legt interim-commissaris Peter Vogelzang in Voetbal international uit.

'Voor Feyenoord is de sky zeker niet the limit, maar als een club bereid is echt een enorm hoog bod te doen, dan gaan we praten', aldus Vogelzang. 'Kom dat bod er niet, dan zeggen we: Royston gaat door bij ons.'

Met het (vermeende) akkoord van Chelsea haakt Real Madrid als kandidaat-koper af. De twee clubs hebben een gentlemen's agreement elkaar niet dwars te zitten in het geval een van beide tot een (principe)akkoord is gekomen over dezelfde speler.





Ik hoop echt dat het niet doorgaat ::ohno::
Wat bezielt die spelers toch altijd om hun carrière te gaan verneuken bij Chelsea? ::ohno:: ::niet-ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #90 Gepost op: 18-07-2007, 15:10:29 »
De Londense club zou nog onderhandelen onder welke voorwaarden Drenthe als huurling nog een jaar in De Kuip actief kan blijven. Feyenoord heeft dat als harde eis neergelegd bij geïnteresseerde clubs. Chelsea zou daarmee geen moeite hebben.

Maar dat zou toch wel positief zijn lijk mij?
Feyenoord ontvangt 10 miljoen en mag Drenthe bovendien nog een jaar houden ook!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #91 Gepost op: 18-07-2007, 16:04:33 »
Maar dat zou toch wel positief zijn lijk mij?
Feyenoord ontvangt 10 miljoen en mag Drenthe bovendien nog een jaar houden ook!

Nee! Ik wil Drenthe veel langer houden! Over twee jaar is hij veel meer waard dan 10 miljoen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #92 Gepost op: 18-07-2007, 22:24:22 »
Hm, dat geloof ik niet zo. Ik denk dat hij nu heel veel waard is vanwege het jeugd EK. Er moeten wel heel fantastische dingen gebeuren wil hij het komende jaar meer waard worden. Net als zo'n Maceo Rigters waar nu mijloenen op geboden worden; allemaal door dat jeugd EK.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #93 Gepost op: 19-07-2007, 02:18:02 »
Hm, dat geloof ik niet zo. Ik denk dat hij nu heel veel waard is vanwege het jeugd EK. Er moeten wel heel fantastische dingen gebeuren wil hij het komende jaar meer waard worden. Net als zo'n Maceo Rigters waar nu mijloenen op geboden worden; allemaal door dat jeugd EK.

Hmmm OK daar heb je wel gelijk in. Feyenoord speelt natuurlijk geen Europees Voetbal dus zoveel bekendheid zal hij komend jaar niet meer krijgen. Misschien zou het toch goed zijn, als Feyenoord heb nog maar fftjes mag huren!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #94 Gepost op: 19-07-2007, 23:28:29 »
Bonaventue Kalou zou dichtbij een overgang zijn naar Lens. Zal Guy Roux er in slagen om na Kanga Akalé nog een anciens van AJ Auxerre binnen te halen ? “De onderhandelingen gaan de goede kant uit maar deze zijn nog niet afgerond.” verlkaarde de nieuwe coach van Lens vandaag bij een persconferentie. De transfer van de Ivoriaan lijkt maar een kwestie van uren, de president van Lens, Gervais Martel, en zijn Parijse collega, Alain Cayzac, zouden dichtbij een akkoord zijn.

Die jongen heeft het toch wel gemaakt(als je kijkt van bij welk cluppie hij komt)  ::) ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #95 Gepost op: 19-07-2007, 23:31:31 »
Bovennature is ook één van de betere spelers die Feyenoord heeft gehad afgelopen 10 jaar

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #96 Gepost op: 22-07-2007, 19:45:10 »
De Kalou's zijn leuke spelers voor een club als Lens, atractief en leuke acties, maar ze zijn te licht voor echte topclubs ben ik bang. Salomon komt bij Chelsea ook niet uit de verf.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #97 Gepost op: 22-07-2007, 20:40:48 »
De Kalou's zijn leuke spelers voor een club als Lens, atractief en leuke acties, maar ze zijn te licht voor echte topclubs ben ik bang. Salomon komt bij Chelsea ook niet uit de verf.

Ze moeten gewoon samen terug naar Rotterdam komen ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #98 Gepost op: 23-07-2007, 08:30:03 »
Hmmm,het blijft verdacht lang aanslepen. enkel nog wat kleine details en de transfer van Kalou was rond. Maar die kleine details duren nu al een week ofzo  :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #99 Gepost op: 25-07-2007, 10:56:33 »
"Les dirigeants du Racing Club de Lens vous informent, ce mercredi matin, le transfert définitif de l'attaquant du Paris Saint-Germain Bonaventure Kalou, 29 ans, et ce pour une durée de trois ans. La signature du contrat aura lieu, aujourd'hui, mercredi 25 juillet, au Centre technique et sportif de la Gaillette, après la visite médicale.
Réactions et informations complémentaires prochainement sur rclens.fr."


Kort vertaald; Eindelijk!!  :D :D