Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 173527 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Zomerstop: Transfers!
« Gepost op: 16-05-2007, 15:42:02 »
Laten we hier is ff lekker gaan lullen over alle aankopen en verkopen van de clubs in Nederland.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #1 Gepost op: 16-05-2007, 15:42:57 »
Ajax is al lekker bezig geweest. Ze hebben nu Kennedy Bakircioglu (FC Twente) en Delorge van ADO ::rofl:: ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #2 Gepost op: 16-05-2007, 15:52:58 »
Ja, dat zijn de gratis/goedkope transfers. Binnenkort zullen de echte transfers wel komen. Kennedy zie ik nog wel graag komen ook. Toch heel wat doelpunten en assists en ook tegen alle topclubs dit seizoen (behalve Ajax ::tandpastasmiley::)

- Tommie vd Leegte gaat trouwens naar PSV.  ::tandpastasmiley::

- Lindenbergh schijnt niet naar Feyenoord te gaan. Wat zonde nou. Was anders toch de 2e topper binnen een jaar, die ze bij Ajax hadden kunnen scoren  ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #3 Gepost op: 16-05-2007, 15:55:34 »
Ja, dat zijn de gratis/goedkope transfers. Binnenkort zullen de echte transfers wel komen. Kennedy zie ik nog wel graag komen ook. Toch heel wat doelpunten en assists en ook tegen alle topclubs dit seizoen (behalve Ajax ::tandpastasmiley::)

- Tommie vd Leegte gaat trouwens naar PSV.  ::tandpastasmiley::

- Lindenbergh schijnt niet naar Feyenoord te gaan. Wat zonde nou. Was anders toch de 2e topper binnen een jaar, die ze bij Ajax hadden kunnen scoren  ::tandpastasmiley::

Kennedy OK, die is wel aardig, maar Delorge? Wtf  ::rofl:: ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #4 Gepost op: 16-05-2007, 15:56:00 »
Citaat
H'veen vecht transfer Delorge naar Ajax aan

16/5/2007  15:11

SC Heerenveen legt zich er niet bij neer dat Laurent Delorge de komende twee seizoenen bij Ajax speelt. De Friezen claimen een mondeling akkoord te hebben met de Belg en willen een uitspraak van de arbitragecommissie.
Heerenveen verkeerde in de veronderstelling zich verzekerd te hebben van de diensten van Delorge. 'Wij verkeerden niet in de veronderstelling, wij wisten het zéker', corrigeert voorzitter Koos Formsma in de nieuwe VI.

'We hadden een mondelinge overeenkomst met Delorge voor drie jaar. Er waren afspraken met hem en zijn zaakwaarnemer gemaakt en de financiële voorwaarden waren ingevuld. Op basis daarvan heeft Delorge vervolgens ook Vitesse afgezegd.'

Heerenveen stond al klaar om het contract te bezegelen. 'Hij zou eerst dinsdag (vorige week, red.) bij ons komen tekenen, toen dat niet doorging zou het donderdag worden. En ineens kwam Ajax er tussendoor fietsen en tekende hij tot onze verbazing in Amsterdam.'

De Friezen vinden de hele gang van zaken niet netjes en willen van de arbitragecommissie in eerste instantie een principiële uitspraak. Ajax gaat verder. 'Als Heerenveen kan aantonen dat het mondeling dan wel schriftelijk een akkoord heeft met Delorge, dan hebben wij dat te respecteren en moet de speler maar naar Heerenveen gaan', aldus technisch directeur Martin van Geel.

Delorge zelf zegt dat het een storm in een glas water is. 'Ik kan me voorstellen dat SC Heerenveen teleurgesteld is nu ik naar Ajax ga. Wij waren met elkaar in onderhandeling, maar er lag geen akkoord', verduidelijkt de hoofdrolspeler. Ajax vindt zichzelf in ieder geval geen partij in het conflict. Zowel Van Geel als coach Henk ten Cate kreeg de verzekering van Delorge en zijn zaakwaarnemer Mo Sinouh dat ze vrij waren om te praten.


bron: vi

Ik hoop dat Heerenveen wint  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #5 Gepost op: 16-05-2007, 20:24:31 »
Ajax is al lekker bezig geweest. Ze hebben nu Kennedy Bakircioglu (FC Twente) en Delorge van ADO ::rofl:: ::rofl::
Betrokken bij het grote omkoopschandaal in België  >:D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #6 Gepost op: 16-05-2007, 20:26:10 »
Robin Nelisse van Utrecht is te koop... niks voor RC Lens?  :D ::ok:: ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #7 Gepost op: 16-05-2007, 20:48:59 »
Robin Nelisse van Utrecht is te koop... niks voor RC Lens?  :D ::ok:: ::)
nee dankje  ::tandpastasmiley::
maar misschien hebben er na Paauwe bij Valenciennes nog Nederlanders de weg naar Frankrijk gevonden?
Bij Lyon bijvoorbeeld?

On en parle: Djibril Cissé (Marseille), Mathieu Bodmer (Lille), Benoît Cheyrou (Auxerre), Sylvain Armand (PSG), Karim Ziani (Sochaux), Etienne Didot (Rennes), Pape Diakhaté (Nancy), Jean II Makoun (Lille), Marouane Chamakh (Bordeaux), Ricardo Quaresma (FC Porto), Bakari Sagna (Auxerre), Julien Faubert (Bordeaux), Younes Kaboul (Auxerre), Pepe (FC Porto), Sanli Tuncay (Fenerbahce), Hugo Lloris (Nice), Steve Savidan (Valenciennes), Abdelkader Keita (Lille), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax Amsterdam), Johan Elmander (Toulouse), Mamadou Samassa (Le Mans), Roy Makaay (Bayern Munich), Louis Saha (Manchester United), Trezeguet David (Juventus Turin), Alberto Gilardino (AC Milan), Carlos Tévez (West Ham)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #8 Gepost op: 17-05-2007, 12:10:24 »
Ajax is al lekker bezig geweest. Ze hebben nu Kennedy Bakircioglu (FC Twente) en Delorge van ADO ::rofl:: ::rofl::

Het is een schande.
Vooral Delorge: waarom haalt Ajax in hemelsnaam een onopvallende speler van een degraderende club?!
En dan is hij ook nog eens stevig betrokken geweest bij het Belgische omkoopschandaal... Zo'n speler moet voor het leven geboycot worden.  ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #9 Gepost op: 17-05-2007, 12:32:58 »
'Roda opnieuw in markt voor Huysegems'

16/5/2007  16:51

Roda JC stelt pogingen in het werk om Stein Huysegems over te nemen van Feyenoord. De Limburgse club zou de onderhandelingen met de 24-jarige Belg inmiddels zijn gestart, meldt Dagblad De Limburger.

Het is de tweede keer dat Roda interesse toont in Huysegems. In 2003 lieten de Limburgers het oog ook al eens vallen op de linksbuiten, die toen nog uitkwam voor Lierse SK. Roda koos uiteindelijk voor diens ploeggenoot Arouna Koné.

Huysegems belandde kort daarop toch bij een Nederlandse club. Hij kwam drie seizoenen uit voor AZ, waarna hij afgelopen zomer de overstap maakte naar Feyenoord. Ondanks een wisselvallig seizoen speelde de Belg nog 25 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers.




Die mag van mij wel bij Feyenoord blijven eigenlijk

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #10 Gepost op: 17-05-2007, 13:47:10 »
'Roda opnieuw in markt voor Huysegems'

16/5/2007  16:51

Roda JC stelt pogingen in het werk om Stein Huysegems over te nemen van Feyenoord. De Limburgse club zou de onderhandelingen met de 24-jarige Belg inmiddels zijn gestart, meldt Dagblad De Limburger.

Het is de tweede keer dat Roda interesse toont in Huysegems. In 2003 lieten de Limburgers het oog ook al eens vallen op de linksbuiten, die toen nog uitkwam voor Lierse SK. Roda koos uiteindelijk voor diens ploeggenoot Arouna Koné.

Huysegems belandde kort daarop toch bij een Nederlandse club. Hij kwam drie seizoenen uit voor AZ, waarna hij afgelopen zomer de overstap maakte naar Feyenoord. Ondanks een wisselvallig seizoen speelde de Belg nog 25 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers.




Die mag van mij wel bij Feyenoord blijven eigenlijk
Onze landgenoot Stein Huysegems zou binnenkort Feyenoord Rotterdam verlaten. Roda JC zou bij de noodlijdende Nederlandse topclub aangeklopt hebben om de Belg over te nemen.

Huysegems bevestigde tegenover de Nederlandse krant De Telegraaf de interesse van de Limburgse club. De 24-jarige aanvaller kwam dit seizoen 25 keer in actie in het shirt van Feyenoord. "Ik weet dat Roda JC geďnformeerd heeft naar de transfersom. Het doet me wat dat na zo'n moeizaam seizoen clubs in mij geďnteresseerd zijn", aldus Huysegems.

De ex-speler van Lierse SK en AZ Alkmaar liet wel weten dat hij in principe in Rotterdam blijft voetballen, maar hij laat zijn keuze ook afhangen van het nieuws wie de nieuwe oefenmeester zou worden in De Kuip. "Voor mij is het belangrijk wie de nieuwe trainer wordt. Is het Co Adriaanse, is dat een reden om mijn contract hier uit te dienen. Ik heb onder hem getraind bij AZ en dat was een genot", besluit de Belg.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #11 Gepost op: 27-05-2007, 10:37:45 »
'Vandenbergh dicht bij Utrecht'

FC Utrecht lijkt de grootste kanshebber te zijn om Kevin Vandenbergh binnen te halen. Volgens Gazet van Antwerpen staan de Domstedlingen dichtbij een akkoord met de Genk-spits.

Naast FC Utrecht kan Vandenbergh ook rekenen op de interesse van sc Heerenveen, Roda JC, FC Twente, Real Mallorca en Levante. Toch zou een overstap naar Utrecht zijn voorkeur wegdragen.

Volgens GvA had Vandenbergh maandag een uitstekend gesprek met Foeke Booy. Als de twee clubs een overeenstemming bereiken speelt de Belgische international volgend seizoen waarschijnlijk in de Galgenwaard.

Eindelijk een spits! Is het wat? die vandenbergh??  :D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #12 Gepost op: 27-05-2007, 11:41:08 »
'Vandenbergh dicht bij Utrecht'

Eindelijk een spits! Is het wat? die vandenbergh??  :D
mwwwaaa  "een zoontje van".... (Erwin) niet zo goed zoals zijn vader, 't is geen slechte, maar ook weer geen superspits. Afwachten dus........

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #13 Gepost op: 27-05-2007, 11:41:40 »
mwwwaaa  "een zoontje van".... (Erwin) niet zo goed zoals zijn vader, 't is geen slechte, maar ook weer geen superspits. Afwachten dus........

Typisch weer zo`n Utrecht aankoop  :-\\ Zo`n net niet voetballer *zucht*

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #14 Gepost op: 27-05-2007, 14:11:08 »

 Als de twee clubs een overeenstemming bereiken speelt de Belgische international volgend seizoen waarschijnlijk in de Galgenwaard.
ben ik nog ff vergeten te zeggen. België heeft een fantastisch beloftenelftal,maar Vandenbergh is spits bij "de Rode duivels" (het 1é elftal)  :-\\ ik moet er geen tekeningetje bij maken?  ::vergroot::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #15 Gepost op: 1-06-2007, 17:57:15 »
FC Utrecht haalt Zuid-Koreaanse spits
FC Utrecht heeft in Jae Jin Cho de zo gewilde versterking in de voorhoede gevonden. De Domstedelingen kwamen in de zoektocht naar een goaltjesdief uit bij de Zuid-Koreaanse spits, die na het weekeinde vermoedelijk een contract ondertekent.

Cho, 29-voudig international van Zuid-Korea, staat momenteel onder contract bij het Japanse Shimizu S-Pulse. De transfer leek lange tijd af te ketsen wegens de voor FC Utrecht te gortige afkoopsom. Met hulp van enkele Zuid-Koreaanse investeerders wist technisch manager Piet Buter echter alsnog de financďen rond te krijgen.

Trainer Foeke Booy verblijft momenteel in Zuid-Korea om met zijn nieuwe aanwinst kennis te maken. Na de oefeninterland tussen Zuid - Korea en Oranje zullen de twee met elkaar om de tafel gaan zitten.

 ;D :D ;D ::ok:: ... Dat is 1 aanvaller... minimaal nog 1 bij... en zeker nog een verdediger!  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 1-06-2007, 18:00:48 door Guikie »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #16 Gepost op: 2-06-2007, 17:57:01 »
FC Utrecht haalt Zuid-Koreaanse spits
FC Utrecht heeft in Jae Jin Cho de zo gewilde versterking in de voorhoede gevonden. De Domstedelingen kwamen in de zoektocht naar een goaltjesdief uit bij de Zuid-Koreaanse spits, die na het weekeinde vermoedelijk een contract ondertekent.

Cho, 29-voudig international van Zuid-Korea, staat momenteel onder contract bij het Japanse Shimizu S-Pulse. De transfer leek lange tijd af te ketsen wegens de voor FC Utrecht te gortige afkoopsom. Met hulp van enkele Zuid-Koreaanse investeerders wist technisch manager Piet Buter echter alsnog de financďen rond te krijgen.

Trainer Foeke Booy verblijft momenteel in Zuid-Korea om met zijn nieuwe aanwinst kennis te maken. Na de oefeninterland tussen Zuid - Korea en Oranje zullen de twee met elkaar om de tafel gaan zitten.

 ;D :D ;D ::ok:: ... Dat is 1 aanvaller... minimaal nog 1 bij... en zeker nog een verdediger!  ::jaja::

 ::rofl:: ::rofl:: en zo ging hij in z`n eerste interland, geblesseerd van het veld vandaag .... We kopen talentjes  ::rofl:: ::rofl::

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #17 Gepost op: 2-06-2007, 20:31:51 »
Wij hebben Slory 8) en die ging er ook geblesseerd af  :-\\

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #18 Gepost op: 3-06-2007, 13:39:53 »
'Vandenbergh dicht bij Utrecht'


Hij kom niet  ;D .. Te duur!  ;D

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #19 Gepost op: 3-06-2007, 15:05:02 »
Ik hoorde dat Ajax ook interesse heeft in Cho ... straks geen spits meer voor Utrecht? (Wij hebben er nog 1 in de aanbieding: Charisteas) :D