Auteur Topic: Vrouwenvoetbal  (gelezen 125633 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #20 Gepost op: 27-05-2007, 18:25:54 »
Deze clubs worden genoemd op de site van de KNVB:

ADO Den Haag, AZ, sc Heerenveen, FC Twente, FC Utrecht en Willem II

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #21 Gepost op: 23-08-2007, 21:52:09 »
zijn ze al begonnen inmiddels eigenlijk?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #22 Gepost op: 23-08-2007, 21:53:50 »
zijn ze al begonnen inmiddels eigenlijk?
Volgende week zondag beginnen ze  :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #23 Gepost op: 23-08-2007, 21:54:34 »
En dan spelen ze twee keer een competitie, omdat er zo weinig clubs zijn  ;) En ADO Den Haag gaat Europa in, maar ik heb ook geen idee wanneer.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #24 Gepost op: 23-08-2007, 21:55:06 »
Volgende week zondag beginnen ze  :)

en jij zei dat die vrouwen op dinsdag moeten voetballen ???
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #25 Gepost op: 23-08-2007, 21:56:02 »
en jij zei dat die vrouwen op dinsdag moeten voetballen ???

De eerste wedstrijd van de Utrecht vrouwen is waarschijnlijk op zondag na de mannen. De overige zijn op Donderdagavond  :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #26 Gepost op: 23-08-2007, 21:56:48 »
Op de site staat dat de eerste wedstrijd van FC Utrecht staat dat het volgende week donderdag begint. Hup Utrecht Hup  ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #27 Gepost op: 23-08-2007, 21:57:19 »
Op de site staat dat de eerste wedstrijd van FC Utrecht staat dat het volgende week donderdag begint. Hup Utrecht Hup  ::tandpastasmiley::

Ze proberen dat naar zondag na de mannen te schuiven.. Horen we deze week meer over  :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #28 Gepost op: 23-08-2007, 22:00:02 »
Okay, ik ben benieuwd. Als ze maar weer kampioen worden. De dames van FC Utrecht moeten Europa weer in, zoals het hoort. Je clubje heeft er goeie dames bij gekregen hoor. De eerste van Nederland die de kwartfinale van de UEFA Cup hebben bereikt, bijvoorbeeld. Dat moeten die meiden van ADO maar eens zien na te doen  ::)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #29 Gepost op: 21-09-2007, 22:47:34 »
hoe is het met de damescompetitie eigenlijk?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #30 Gepost op: 21-09-2007, 22:51:05 »
onder deze Link vind je de uitslagen en de tussenstand  :)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #31 Gepost op: 21-09-2007, 23:09:26 »
onder deze Link vind je de uitslagen en de tussenstand  :)

zo... da's verrassend ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #32 Gepost op: 21-09-2007, 23:58:19 »
Voor mij niet echt. Alleen dat FC Utrecht zo laag staat vind ik een verrassing. Ik had verwacht dat het kampioenschap tussen Utrecht en ADO zou gaan. Maar ADO gaat nog wel punten verliezen, omdat ze nog UEFA Cup moeten spelen ook. Dat is wel 't leuke van deze competitie, de grote clubs doen 't niet per se goed. Maar ADO en FC Utrecht hebben gewoon contacten lopen met de twee beste damesvoetbalclubs, die voorheen altijd om het kampioenschap streden. Daarom snap ik ook niet waarom Utrecht zo laag staat  :-\\ Ik ga binnenkort maar eens naar een wedstrijd van Utrecht. Hup Saestum Utrecht  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #33 Gepost op: 3-10-2007, 20:10:12 »
Iedereen(mezelf inbegrepen) vind dat scheidsrechter zijn een ondankbare taak is....ik begin toch te twijfelen  ::jaja:: ::jaja::


Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #34 Gepost op: 23-10-2007, 20:25:17 »
Voor Mloesje;
Rapide Wezemaal presteert wat de mannen in België niet meer kunnen. De Belgische landskampioen in het vrouwenvoetbal heeft zich geplaatst voor de kwartfinales van de Women’s Uefa Cup.
 
Tegen Frankfurt zorgde Wezemaal voor een heuse stunt met een 1-1 gelijkspel. De Belgische meisjes kwamen al snel op voorsprong via een doelpunt via Jessy Torreele, maar zag Frankfurt, dat met zeven speelsters van wereldkampioen Duitsland topfavoriet is voor de Uefa Cup, nog voor de rust langs zij komen. Wezemaal hield echter goed stand na de rust en pakte met het gelijkspel tegen Stuttgart uit met een stunt van formaat.
 
Dankzij de puntendeling plaatst Wezemaal zich voor de kwartfinales van de Women’s Uefa Cup. Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een vrouwenploeg zich voor deze fase van de competitie weet te kwalificeren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #35 Gepost op: 23-10-2007, 23:06:05 »
 ;D Vorig jaar hebben wij daar natuurlijk persoonlijk een stokje voor gestoken. Wat heeft ADO Den Haag eigenlijk gedaan in de UEFA Cup? Is er iemand die dat weet? t Zal wel niet best geweest zijn, anders had het wel op teletekst gestaan ofzo, dat was bij ons in elk geval vorig jaar wel zo. Toen is de club zelfs nog op Studio Sport geweest. Oh nee, dat was pas na de kwartfinale wedstrijd  :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #36 Gepost op: 23-10-2007, 23:15:05 »
Tja dat was weer zo'n artikeltje dat ik ergens helemaal in een hoekje heb gevonden  :-\\ :-\\ Ze presteren dus veel beter dan de mannen,maar bij de sporthoofdpunten stond het niet hoor   ::ohno::  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #37 Gepost op: 23-10-2007, 23:24:25 »
Op de site van ADO stond trouwens niks over UEFA Cup. Daar snap ik nou niks van. Zouden wij dit jaar geen deelnemers aan de UEFA Cup hebben, omdat het nu een overgangsjaar is? Maar dat zou wel sneu zijn voor Ter Leede, die vorig jaar door landskampioen te worden, Europees voetbal hebben binnengesleept.  ???

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #38 Gepost op: 19-01-2008, 17:48:52 »
Hoe is t eigenlijk met de dames? Bestaat deze competitie nog?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #39 Gepost op: 19-01-2008, 23:37:10 »
Ja hoor. Maar ik ben even niet meer zo op de hoogte van de standen enzo. Ik moet alleen nog steeds een keer naar een wedstrijd toe. Guikie weet jij hoe dat zit bij wedstrijd bezoek van de dames van FC Utrecht? Is dat nog steeds gratis? Of heb jij daar geen verstand van?  ::tandpastasmiley::