Auteur Topic: Vrouwenvoetbal  (gelezen 125608 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2008, 23:40:17 »
Ja hoor. Maar ik ben even niet meer zo op de hoogte van de standen enzo. Ik moet alleen nog steeds een keer naar een wedstrijd toe. Guikie weet jij hoe dat zit bij wedstrijd bezoek van de dames van FC Utrecht? Is dat nog steeds gratis? Of heb jij daar geen verstand van?  ::tandpastasmiley::

Het is helemaal gratis  :D ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2008, 23:43:34 »
Mooi dan moest ik maar eens gaan  ::ok:: Ga jij ook wel eens naar wedstrijden van de dames? En is het druk bij die wedstrijden? Ik ben wel heel benieuwd  :P

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #42 Gepost op: 23-03-2008, 23:18:50 »
hoe is hier de ranglijst eigenlijk?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #43 Gepost op: 24-03-2008, 11:26:34 »
hoe is hier de ranglijst eigenlijk?

Kan je hier zien zien.
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #44 Gepost op: 24-03-2008, 11:42:31 »
Kan je hier zien zien.

danku danku

oooooooo... het gaat echt tussen Alkmaar en Utrecht ::oink:: ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #45 Gepost op: 24-03-2008, 12:02:33 »
Go Utrecht, Go Utrecht  ::ok::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #46 Gepost op: 6-09-2009, 21:05:38 »
ze liggen eruit :-\\ en ze deden niet eens een shirtjes wissel :-\\ :-\\
Menno is gek

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #47 Gepost op: 6-09-2009, 21:08:05 »
ze liggen eruit :-\\ en ze deden niet eens een shirtjes wissel :-\\ :-\\
whahaha ::rofl::
daarvoor zat jij natuurlijk die 120 minuten tv te kijken
je hoopte zeker ook stiekum dat een shirt kapot werd getrokken? ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #48 Gepost op: 6-09-2009, 21:14:30 »
whahaha ::rofl::
daarvoor zat jij natuurlijk die 120 minuten tv te kijken
je hoopte zeker ook stiekum dat een shirt kapot werd getrokken? ::rofl::
ja uiteraard maar er gebeurde niks. vind wel dat ze voor die vrouwen een wat kleiner veld moeten nemen en maar 35 minuten moeten spelen per helft. oohja het doel moet juist weer iets groter en ze moeten spelen zonder buitenspel want dat snappen ze niet
Menno is gek

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #49 Gepost op: 6-09-2009, 21:19:38 »
ja uiteraard maar er gebeurde niks. vind wel dat ze voor die vrouwen een wat kleiner veld moeten nemen en maar 35 minuten moeten spelen per helft. oohja het doel moet juist weer iets groter en ze moeten spelen zonder buitenspel want dat snappen ze niet
  ::rofl::

het veld mag ook wel wat kleiner, en ipv gras moet het modder worden en ipv voetbaltenue moet het in een bikini gespeeld worden en er mogen geen kaarten meer uitgedeeld worden ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #50 Gepost op: 6-09-2009, 21:24:15 »
  ::rofl::

het veld mag ook wel wat kleiner, en ipv gras moet het modder worden en ipv voetbaltenue moet het in een bikini gespeeld worden en er mogen geen kaarten meer uitgedeeld worden ::jaja::
ja of ze moeten doen dat ze ipv een kaart een kledingstuk moeten uittrekken ::jaja::
Menno is gek

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #51 Gepost op: 6-09-2009, 21:26:33 »
ja of ze moeten doen dat ze ipv een kaart een kledingstuk moeten uittrekken ::jaja::
veel beter idee ::ok::
zullen we deze ideeen opsturen naar de KNVB?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #52 Gepost op: 6-09-2009, 21:34:05 »
veel beter idee ::ok::
zullen we deze ideeen opsturen naar de KNVB?
uhuh voor ::jaja::
Menno is gek

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #53 Gepost op: 7-09-2009, 10:05:31 »
ja uiteraard maar er gebeurde niks. vind wel dat ze voor die vrouwen een wat kleiner veld moeten nemen en maar 35 minuten moeten spelen per helft. oohja het doel moet juist weer iets groter en ze moeten spelen zonder buitenspel want dat snappen ze niet

Zonder op al jullie andere interessante posts in te gaan, wilde ik toch wel even tegen Menno zeggen, dat de enige mensen aan wie ik ooit buitenspel heb moeten uitleggen, mannen zijn. Voor de rest zal ik jullie maar even in jullie droomwereldje laten hè??  ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #54 Gepost op: 7-09-2009, 11:19:32 »
Jammer dat onze meiden zijn uitgeschakeld. Maja niemand kan ontkennen dat het terecht was, want die Engelsen waren toch gewoon een heel stuk beter. Ik denk dat het damesvoetbal hier in Nederland gewoon even tot volwassenheid moet komen, dan worden de teams ook beter. Op naar het volgende EK/WK!

Overigens vind ik het vrouwenvoetbal leuk, zolang je het geluid uit hebt en een leuk muziekje opzet. Het hele stadion is leeg waardoor er dus geen enkel geluid uit je TV komt alleen wat geschreeuw en wat gefluit van de scheidsrechter. Qua voetbal doen de vrouwen ook wel onder voor de mannen (het gaat allemaal veel langzamer), maar technisch vond ik het best aardig. Het grootste verschil is dat de vrouwen veel liever zijn voor elkaar. Die mannen beuken elkaar constant maar dat doen die vrouwen niet

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #55 Gepost op: 7-09-2009, 19:52:37 »
Ik vind dat vergelijken tussen mannen en vrouwen bij voetbal altijd zo raar. (Niet speciaal tegen jou bedoeld hoor Willemson, iedereen maakt die vergelijking. Ik vond 't wel mooi dat de commentator gister nog zei, dat je dat dus juist niet moet doen). Als het Nederlands vrouwen hockeyteam, tegen het Nederlands mannen hockeyteam speelt, zullen ze ook verliezen. Maar in hun eigen categorie zijn de vrouwen gewoon beter. Bij het vrouwenvoetbal moet dat nog komen, dat komt ook omdat het in Nederland altijd ernstig verwaarloosd is en daar zouden we ons, als zogenaamd modern land, best over mogen schamen. En lege stadions, tja... In Engeland zitten de stadions bij vrouwenvoetbal ook vol, in Zweden ook. Bij dit EK dan idd niet, komt misschien ook omdat de zomervakantie inmiddels voorbij is. Maar ja, ik ben erg blij met de positieve aandacht die er , dankzij onze meiden, tijdens dit toernooi voor is gekomen. Vanaf hier kunnen we nu mooi verder groeien. Wat zal Vera Pauw hier blij mee zijn zeg. Zij strijdt hier al jaren voor. En ineens komt de aandacht er.  ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #56 Gepost op: 10-09-2009, 15:31:38 »
Complimenten aan de dames! Wat een inzet (daar kunnen veel heren nog een puntje aanzuigen...) Helaas was Engeland gewoon te sterk, maar ik denk dat met de inzet van de huidige dames Nederland over een paar jaar ook zo ver is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #57 Gepost op: 27-11-2014, 17:43:58 »
Even een oud topic naar boven halen.....

Vanavond is de voorlaatste kwalificatiewedstrijd voor het WK in 2015 (in Canada)

Nederland neemt het in Verona op tegen Italië. De eerste wedstrijd (in Den Haag voor 13000 toeschouwers!) eindigde in 1-1. De Nederlandse dames zullen dus minimaal 1x het net moeten vinden vanavond. (De wedstrijd wordt live uitgezonden, vanaf 20.00 uur op het open FOX kanaal, aftrap 20.30 uur)

De laatste kwalificatiewedstrijd is op 2 december tussen Trinidad and Tobago en Ecuador (eerste wedstrijd 0-0). Na die wedstrijd is het definitieve deelnemersveld bekend
Wit is ook een kleur!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #58 Gepost op: 27-11-2014, 18:16:59 »
Wat ik vanmorgen las in de Metro zouden ze geplaatst zijn voor het WK indien ze winnen van Italië, verliezen ze van Italië dan zijn zij uitgeschakeld
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vrouwenvoetbal!
« Reactie #59 Gepost op: 27-11-2014, 18:41:11 »
Dat is correct. .. bij 0-0 ook uitgeschakeld. .. bij 1-1 verlenging... bij 2-2 of meer is nl gekwalificeerd
Wit is ook een kleur!