Auteur Topic: E.K. voor beloften  (gelezen 32666 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #40 Gepost op: 22-06-2007, 22:52:32 »
Ik heb gister de 2e helft van Jong Italie - Jong Portugal + verlenging en penalty's gezien ... dat was een van de slechtste wedstrijden die ik ooit had gezien. Ook mede dankzij de scheids, volgens mij familie van onze grote vriend Ivanov, maar het leek wel als of ze niet durfden te voetballen. En krijgen de Portugezen een kans voor open doel, schiet die gast over ::rofl::

Gelukkig won Italie na penalty's. Die rode kaart was namelijk NIET terecht.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #41 Gepost op: 23-06-2007, 23:14:38 »
Jaaaaa we zijn kampioen ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #42 Gepost op: 23-06-2007, 23:15:54 »
Hoera!! :D ::feest::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #43 Gepost op: 24-06-2007, 09:21:30 »
Foppe is oke ole ole...foppe is oke ole ole...

Ik ben niet zo uit mijn bol gegaan als tijdens de wedstrijd tegen Engeland, maar ze hebben verdient gewonnen ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #44 Gepost op: 24-06-2007, 10:01:09 »
Vergis ik me nou, maar kon ik de wedstrijd van gisteravond nou echt alleen maar op buitenlandse zenders volgen? Ik heb het uiteindelijk bekeken via Forza.

Jammer hoor.

Ik vond ze goed spelen, had alleen een feller Servië verwacht.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #45 Gepost op: 24-06-2007, 11:15:10 »
Vergis ik me nou, maar kon ik de wedstrijd van gisteravond nou echt alleen maar op buitenlandse zenders volgen? Ik heb het uiteindelijk bekeken via Forza.

Jammer hoor.

Ik vond ze goed spelen, had alleen een feller Servië verwacht.

Wij hebben de wedstrijd op Tien zitten volgen :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #46 Gepost op: 24-06-2007, 14:54:42 »
Vergis ik me nou, maar kon ik de wedstrijd van gisteravond nou echt alleen maar op buitenlandse zenders volgen? Ik heb het uiteindelijk bekeken via Forza.

Jammer hoor.

Ik vond ze goed spelen, had alleen een feller Servië verwacht.
Op Canvas Jos,Sporza  ;) ;)  Eerst en vooral van harte gefeliciteerd aan jong Oranje  ::bravo:: ::bravo:: ::ok:: Maar ik heb eens een interview met Boban (ex Kroatisch international) gelezen.En die had volkomen gelijk; bij Servië en Kroatië zitten spelers die technisch niet moeten onderdoen voor de Brazillianen,maar er zijn te veel kapiteins,en te weinig veldspelers,waarmee hij wou zeggen dat een "grote naam" geen extra meters moest lopen op een verkeerde pass van een jongere.  ::oink:: ::oink:: Voor ons is dat misschien onbegrijpelijk,maar gisteren toen het 3e Nederlandse doelpunt viel,zag ik dan ook weer hetzelfde,de ene verdediger keek naar de andere,met het idee,zoek het zelf maar uit  :o :o

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #47 Gepost op: 24-06-2007, 15:20:22 »
Het was echt een schitterende wedstrijd gisteren en het was helemaal fantastisch om daarbij aanwezig te zijn!  :D :D :D
De sfeer in de Euroborg was geweldig, één groot feest, en het voetbal was ook prachtig om naar te kijken.

4-1, daar had ik van tevoren niet op durven hopen en dan zat ik ook nog aan de goede kant van het veld: achter het doel waar de 2-0, de 3-0 en de 4-1 vielen, op de vijfde rij dus vlak aan het veld. En dan ook nog eens in het sfeervak, naast de trommelaars die alle liederen en spreekkoren begonnen.  :D :D :D :D :D :D :D :D ::ok:: ::ok:: ::ok::

Jong Oranje:  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Foppe de Haan:  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #48 Gepost op: 24-06-2007, 20:42:53 »
Het was echt een schitterende wedstrijd gisteren en het was helemaal fantastisch om daarbij aanwezig te zijn!  :D :D :D
De sfeer in de Euroborg was geweldig, één groot feest, en het voetbal was ook prachtig om naar te kijken.

4-1, daar had ik van tevoren niet op durven hopen en dan zat ik ook nog aan de goede kant van het veld: achter het doel waar de 2-0, de 3-0 en de 4-1 vielen, op de vijfde rij dus vlak aan het veld. En dan ook nog eens in het sfeervak, naast de trommelaars die alle liederen en spreekkoren begonnen.  :D :D :D :D :D :D :D :D ::ok:: ::ok:: ::ok::

Jong Oranje:  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Foppe de Haan:  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Wooow dat lijkt me echt fantastisch om bij zo'n wedstrijd aanwezig te zijn ::ok::

Maar goed ik heb gelukkig andere hoogtepunten gehad (Feyenoord in de halve finale van de UEFA Cup, anyone?)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #49 Gepost op: 25-06-2007, 19:03:10 »
Ja, dat is ook zeker niet mis! Tegen welke ploeg was dat ook alweer en wat was de uitslag?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #50 Gepost op: 25-06-2007, 19:15:19 »
Tegen Internationale, op 11 april 2002? De uitslag zou weleens 2-2 geweest kunnen zijn.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #51 Gepost op: 25-06-2007, 19:24:26 »
Ha, ik heb in de ArenA ook een 2-2 tegen Internazionale gezien, maar dat was helaas geen  halve finale van de UEFA, maar een achtste finale van de Champions League (22 februari 2006). ::regenboog::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #52 Gepost op: 25-06-2007, 21:17:56 »
Tegen Internationale, op 11 april 2002? De uitslag zou weleens 2-2 geweest kunnen zijn.

Ja 2-2. Feyenoord kwam op 2-0 voor, toen dachten we dat de buit binnen was, maar toen kwamen die stomme Italianen op 2-1 en daarna op 2-2 uit een penalty (was echt een hele dikke swalbe!)

Ha, ik heb in de ArenA ook een 2-2 tegen Internazionale gezien, maar dat was helaas geen  halve finale van de UEFA, maar een achtste finale van de Champions League (22 februari 2006). ::regenboog::

De ArenA is veel minder leuk dan de Kuip

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #53 Gepost op: 25-06-2007, 21:19:22 »
 >:( ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: >:(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #54 Gepost op: 25-06-2007, 21:22:37 »
>:( ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: >:(

Gezellig met z'n allen in een blok beton waar je stem weergalmt aan de andere kant van het stadion ::)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #55 Gepost op: 25-06-2007, 21:30:36 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ben je eigenlijk wel eens in de ArenA geweest?  ???

Ik kan het me niet voorstellen, anders zou je dat niet beweren...  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #56 Gepost op: 25-06-2007, 21:45:30 »

Citaat
Tegen Internationale, op 11 april 2002? De uitslag zou weleens 2-2 geweest kunnen zijn.
Een beetje van mijzelf (ik wist dat Feyenoord een paar dagen na de moord op Pim Fortuyn de finale in de eigen Kuip tegen Dortmund won, dus het moest wel in 2002 zijn geweest), en de rest deed Google. Wist wel dat het Inter was, maar de juiste datum en de uitslag wist ik niet meer.

Overigens: ik zie dat er 8 mei staat als finaledatum. Laat ik nou steeds hebben gedacht dat dat 9 mei was. Maar woensdag 8 mei leek me waarschijnlijker.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #57 Gepost op: 25-06-2007, 21:49:49 »
::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Ben je eigenlijk wel eens in de ArenA geweest?  ???

Ik kan het me niet voorstellen, anders zou je dat niet beweren...  ::)

Ik ben er geweest ja. Maar ik vond de sfeer beduidend minder dan in de Kuip.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #58 Gepost op: 26-06-2007, 15:32:49 »
Goh, typisch. Ik ben ook in de Kuip geweest, maar vond precies het omgekeerde: ik vind de ArenA door de gesloten vorm veel knusser en sfeervoller dan de Kuip, want dat is zo'n open, eeh, Kuip.  ;)
Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf bij wat voor wedstrijd je bent: de sfeer wordt niet gemaakt door het stadion, maar door de mensen in het stadion. Ik vind de ArenA in ieder geval een fantastisch stadion (en over de grasmat hoor je tegenwoordig ook minder ellende  ;D).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: E.K. voor beloften
« Reactie #59 Gepost op: 26-06-2007, 17:37:27 »
Goh, typisch. Ik ben ook in de Kuip geweest, maar vond precies het omgekeerde: ik vind de ArenA door de gesloten vorm veel knusser en sfeervoller dan de Kuip, want dat is zo'n open, eeh, Kuip.  ;)
Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf bij wat voor wedstrijd je bent: de sfeer wordt niet gemaakt door het stadion, maar door de mensen in het stadion. Ik vind de ArenA in ieder geval een fantastisch stadion (en over de grasmat hoor je tegenwoordig ook minder ellende  ;D).

Het stadion bepaald wel degelijk voor een (groot) gedeelte de sfeer.
Ik vind de ArenA echt zo'n koud gevoel en koude uitstaling geven. Knus, kom op zeg, beton is niet knus...

En ook de mensen in de Kuip zijn over het algemeen veel leuker. Je kunt nu gaan zeuren over rellen en weet ik het allemaal, daar heb je gelijk in, maar met name Vak X zingt wel gewoon de hele wedstrijd door, ook toen het 0-4 stond voor de tegenstander. (waar ik toen bij was ::))