Auteur Topic: België, Vlaanderen of Nederland  (gelezen 17471 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: België, Vlaanderen of Nederland
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2007, 22:58:47 »
Kunnen we niet ruilen? Wij de provincie antwerpen.. Belgie onze provincie Limburg  ::)

Eens even kijken hoelang het duurt voordat iedereen uit limburg hier op de kast zit  ;D
Ach Guikmans, van jou kan ik dat wel hebben hoor. ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2007, 19:31:11 »

Twee verschillende werelden zijn het wel, idd.
Maar de Walen kunnen toch niet zonder Vlaanderen? Waarom trekken zij niet wat harder aan een kabinetsformatie?
Tja,volgens de peilingen zijn de Walen idd meer tegen een splitsing dan de Vlamingen,maar verder weet ik het totaal ook niet  ??? ???
Ik kan enkel zeggen wat ik denk,en ik denk dat het Vlaams-Belang(ex-Vlaams-Blok) nu zit te juichen in het vuistje(of hoe zeg je dat?)Want ze houden zich verdacht stil,terwijl zij al jaren zitten te roepen om een onafhankelijk Vlaanderen.En in deze situatie zou je hen toch als eerste op de voorgrond verwachten? Maarnee,niets  ??? ??? ofwel is het stilte voor de storm?

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2007, 19:48:40 »
Nu denk ik trouwens aan iets. Toen wist men nog niet hoe de situatie vandaag zou zijn,maar op het eind van mijn legerdienst kreeg iedere dienstplichtige een brief waarin vermeld stond,waar men zich in geval van een oorlog moest begeven.Ik wil nu niet zeggen dat er oorlog zal uitbreken,maar goed zo stond het in die (Top Secret)brief. Ik zou me moeten aanmelden in de kazerne van.....Luik  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: 'k zie mezelf daar al staan,met m'n geweerke en wat gras in m'n helmpie "je suis Flammand"  ::zwaai:: Klinkt belachelijk he  :D :D Maar het is zo  ::jaja::  Rambo  ::) ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2007, 19:59:07 »
Laat ik nog een foto uit jouw diensttijd hebben gevonden zeg......

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #24 Gepost op: 5-09-2007, 20:02:17 »
wat ik me trouwens afvraag...

dan zijn er 2 koningshuizen, dus dan slaan ze mekaar misschien wel de hersens in en kunnen we eindelijk zonder dat gedoe verder >:D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 5-09-2007, 20:02:29 »
Laat ik nog een foto uit jouw diensttijd hebben gevonden zeg......

::rofl:: ::rofl:: ik ben de 2é van rechts,nu zullen de Walen wel anders piepen  ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 5-09-2007, 20:04:45 »
wat ik me trouwens afvraag...

dan zijn er 2 koningshuizen, dus dan slaan ze mekaar misschien wel de hersens in en kunnen we eindelijk zonder dat gedoe verder >:D
je bedoelt een bitchfight tussen Maxima en Mathilde?  8) 8)

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #27 Gepost op: 5-09-2007, 20:16:56 »
je bedoelt een bitchfight tussen Maxima en Mathilde?  8) 8)

zoiets ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 5-09-2007, 20:27:57 »
zoiets ;D
Ik supporter voor Maxima  ::jaja:: want Mathilde(en gans de reutemeteut trouwens) spreekt zo een beetje van "ties kik al koed neterlans spreek oor" en zij is dan nog logopediste ook  :o :o

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #29 Gepost op: 5-09-2007, 20:33:33 »
Ik supporter voor Maxima  ::jaja:: want Mathilde(en gans de reutemeteut trouwens) spreekt zo een beetje van "ties kik al koed neterlans spreek oor" en zij is dan nog logopediste ook  :o :o
En zij weet wel van wanten, of was dat die ander?

(Voor de Nederlanders: Prins Laurent had naar verluidt, ooit iets met Wendy van Wanten)

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2007, 21:08:13 »
En zij weet wel van wanten, of was dat die ander?

(Voor de Nederlanders: Prins Laurent had naar verluidt, ooit iets met Wendy van Wanten)
Onze Jos is blijkbaar op de hoogte  ::ok:: Er deden idd geruchten dat Laurent iets met Iris(Wendy)zou gehad hebben. En Wendy is mijn provinciegenote(West-Vlaamse  ::ok:: ) Laurent is de enige van het Koningshuis waarmee je wat kan lachen,een beetje een losbol  8) Maar dat stijve gedoe zet hem telkens terug op zijn plaats he  :-\\ :-\\ Misschien kent Jos Geert Hoste? Tijdens zijn eindejaarsvoorstellingen haalt hij zwaar uit naar de koninklijke familie,maar Laurent dat vind hij een leuke gast.Ik kijk er trouwens naar uit wat hij dit jaar zal zeggen over de royalty's  :D :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #31 Gepost op: 5-09-2007, 21:14:09 »
Alle Vlamingen kijken op 31 december uit naar de Geert Hoste-oudjaars-show. Zijn reputatie is inmiddels toch wel bekend bij televisieminnend Vlaanderen?

Het is zoals in een grijs verleden met Wim Kan: alle politici keken reikhalzend uit naar zijn conference: word ik genoemd of word ik niet genoemd? En dan maakte het niet uit of je negatief of positief genoemd werd........

Ach, als Vlaanderen zelfstandig zou worden, mogen wij dan Bart Peeters hebben? Dan mogen jullie Stef Bos houden. Als wij dan maar zijn vroegere vriendin Ingeborg mogen hebben......

Offline koekoe

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 5-09-2007, 21:52:10 »

Ach, als Vlaanderen zelfstandig zou worden, mogen wij dan Bart Peeters hebben? Dan mogen jullie Stef Bos houden. Als wij dan maar zijn vroegere vriendin Ingeborg mogen hebben......
  ::rofl:: ::rofl:: jullie mogen ze alledrie hebben  ::jaja::
Maar misschien moeten we werken aan een gezamelijke detectivereeks?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #33 Gepost op: 5-09-2007, 22:20:45 »
Geef mij maar Flikken-Maastricht. Heb ik tenminste Angela om naar te kijken. En Koekoe: DIE is van ''ons'' ::rofl:: ::rofl::

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 5-09-2007, 22:48:08 »
Limburg onafhankelijk!!!! ;D
zusje van Mirtjee :D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2007, 11:37:57 »
Met jou, Eurik, Evenstar, Han13 en mijzelf is Limburg hier op RN toch ook best al aardig vertegenwoordigd, he?

Zullen we alvast een eigen grondwet gaan samenstellen?

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 6-09-2007, 15:52:21 »
Met jou, Eurik, Evenstar, Han13 en mijzelf is Limburg hier op RN toch ook best al aardig vertegenwoordigd, he?

Zullen we alvast een eigen grondwet gaan samenstellen?
::rofl:: ::jaja:: ;D
zusje van Mirtjee :D

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 6-09-2007, 16:43:54 »
Doe maar snel

::zwaai::  ::zwaai:: Limburg  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2007, 16:47:26 »
On topic, van metrotime.be:

Citaat
04/09/2007     20:37
Meeste Belgen niet te vinden voor splitsing België
(Belga) Ruim 70 procent van de Belgen zou een splitsing van het land geen goede zaak vinden, zo blijkt uit een enquête van het VRT-nieuwsmagazine "Koppen", die dinsdag in het avondjournaal aan bod kwam. Opvallend meer Vlamingen dan Walen zien de splitsing wel zitten.
De peiling werd bij duizend mensen gehouden. In Vlaanderen ziet bijna 40 procent van de ondervraagden een boedelscheiding wel zitten. Bij de Walen vindt ruim 91 procent een mogelijke splitsing een slechte zaak. Ook op de vraag of ze liever een koning dan wel een president aan het roer zien, liggen de antwoorden van Walen en Vlamingen ver uit elkaar. Voorzitter Jo Vandeurzen van CD&V zei in een reactie in het journaal dat de splitsing van België niet aan de orde was. N-VA-voorzitter Bart De Wever liet horen dat het voortdurende "non" van de Franstaligen op een staatshervorming er volgens hem de oorzaak van is dat toch vier op de tien Vlamingen voorstander zijn van een splitsing van het land. (SER)
Wat is N-VA? Heeft dat iets te maken met Vlaams belang?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #39 Gepost op: 6-09-2007, 17:56:16 »
nieuw-vlaamse alliantie

conservatief, centrum rechts
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw