Auteur Topic: Flikken-Maastricht  (gelezen 263462 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #760 Gepost op: 18-08-2020, 11:52:15 »
Opnames seizoen 15 zijn van start gegaan ::ok::

Ik denk trouwens dat er iets van een verhaallijn gaat komen waarbij Wolfs gaat doen alsof hij omkomt in de brand (zodat o.a ook Lies de Wulf denkt dat haar plan geslaagd is). Gevolg is dat Marion en Romeo meer airtime krijgen in zaken (zoals in seizoen 14 al was) en Wolfs op die manier in eerste instantie alleen en in het geheim achter Eva en de bende aangaat. Of dat het hele seizoen zal duren of bijvoorbeeld 2 afleveringen zoals een eerder vervolg van seizoensfinales, geen idee. Ik zou er denk ik een doorlopende verhaallijn van maken, ook met het oog op de airtime van Romeo en Marion. Het zou de Virtus et Justitia lijn wel een andere interessante wending kunnen geven. Want die is nog lang (en ook té lang) niet klaar natuurlijk.

Peggy Vrijens is bij de opnames vandaag.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #761 Gepost op: 20-11-2020, 13:45:18 »
Stardatum seizoen 15: 8 januari 2021  ::ok::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #762 Gepost op: 20-11-2020, 13:50:20 »
Zijn ze nog niet gestopt? ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #763 Gepost op: 29-12-2020, 15:24:00 »

Trailer seizoen 15  ::vergroot::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #764 Gepost op: 8-01-2021, 23:18:42 »
Iemand de seizoensopener /vervolg van de cliffhanger gezien? Niet helemaal geloofwaardig natuurlijk, maar wel zeer vermakelijk om naar te kijken. Veel actie, veel dynamiek en wendingen. Maar ook dingen die je van ver ziet aankomen.

Is dit dan eindelijk het einde van de Virtus verhaallijn? Ergens denk ik van niet omdat er vast tegen het einde nog weer iets mee zal gebeuren. Maar misschien wordt er weer aan een andere langere verhaallijn gewerkt. En Angela Schijf heeft gezegd dat er tegen het einde een vast personage uit de serie gaat verdwijnen.  ::vergroot:: Hopelijk niet Romeo of Marion. Die 2 moeten wel samenblijven en nog meer airtime krijgen. Kamphuis misschien?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #765 Gepost op: 9-01-2021, 10:45:23 »
En Angela Schijf heeft gezegd dat er tegen het einde een vast personage uit de serie gaat verdwijnen.  ::vergroot:: Hopelijk niet Romeo of Marion. Die 2 moeten wel samenblijven en nog meer airtime krijgen. Kamphuis misschien?
Volgens mij zag ik in de trailer
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #766 Gepost op: 26-01-2021, 12:09:14 »
Na de opening een regulier seizoen tot nu toe, maar toch worden voorzichtig al wat haakjes opgehangen..
- Kamphuis die misschien weggaat (en Romeo die dan hoofd wil worden?). Is zij dan het hoofdpersonage dat verdwijnt?
- Eva flirt met een andere rechercheur (die ook niet te vertrouwen is denk ik)
- Die dame van de AIVD die ineens toegang tot alles wil hebben (die vertrouw ik niet. Is dit dan toch weer een mogelijke terugkeer van het Virtus lijntje? Of gaat er iets anders worden opgerakeld uit het verleden?)
- Wolfs gaat natuurlijk dan weer met die AIVD vrouw flirten (how obvious)

Het seizoen bestaat overigens dit jaar uit 11 afleveringen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #767 Gepost op: 29-01-2021, 12:32:39 »
Ik heb stiekem al vooruit gekeken. Maar ik verraad niets over de aflevering.


Wat die AIVD-juf betreft, je ziet eigenlijk al bij de introductie dat dit weleens de vrouwelijke ''Bols'' zou kunnen worden. Om die reden heb ik eigenlijk nu al een hekel aan het personage.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #768 Gepost op: 29-01-2021, 18:11:45 »
Eindelijk bij ::bravo:: Heb nu alles teruggekeken. En Echt freaking bols had 100 levens ::rofl::


Ik blijf het alsnog spannend vinden, ook al is het niet geloof waardig, maar ja het is en blijft tv. Ik ben wel benieuwd wie er dood gaat. Kamphuis zou raar zijn want die is er ook net pas. Was in shock van Mechels :\'( :\'( :\'( Hoop dan Romeo van de hoofdrolspelers.

De aflevering van vandaag voelt als een soort ironie voor Angela want ze doet ook meisjes van plezier  ::rofl:: en leuk dat Sebastiaan een rol heeft ::love::
chipsverslaafde <3

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #769 Gepost op: 29-01-2021, 18:58:59 »
Het leukste vond ik seizoen 7. De terugkeer van Daan de Vos, een aantal iconische afleveringen (vind ik dan), zoals "Mooi", wellicht de beste aflevering ooit naar mijn mening, en "Copycat" (de aflevering gebaseerd op Se7en). Fantastische doorlopende lijn met de motorbende de Hawkwinds en de glorieuze terugkeer van opperslechterik Daan de Vos (Thomas Acda).

En voor de rest de beste hoofdcast met Mechels er nog bij en ook Esmee (Jamie Grant ::love:: ). Die tijd vond ik denk ik het beste.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #770 Gepost op: 29-01-2021, 19:30:03 »
ja dat was echt top! Ben benieuwd hoelang de serie nog gaat lopen, deze eerste aflevering vond ik wel leuk opzich.
chipsverslaafde <3

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #771 Gepost op: 13-02-2021, 13:35:03 »
Peggy Vrijens is bij de opnames vandaag.

Heerlijk om weer eens wat onvervalst Maastrichts te horen in de serie! Leuk dat Peggy zo te zien / te horen was.

Sowieso vond ik het een goede aflevering. Twee mooie verhaallijnen, alleen jammer dat Eva en Wolfs uit elkaar worden gespeeld (samen vind ik ze leuker).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #772 Gepost op: 26-02-2021, 21:09:04 »
Het kantoor van die accountant (dat ''rode'' pand) was ooit van een oud-tante van mij. Abtstraat Maastricht.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #773 Gepost op: 13-03-2021, 14:10:09 »
Wat vonden jullie van de laatste aflevering? Ik vond hem nogal heftig als ik eerlijk ben, vooral die zaak van Romeo en Marion, pffff. Zeer goed gespeeld, maar iets té realistisch voor mij (heb niet zo'n sterke maag).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #774 Gepost op: 13-03-2021, 15:09:48 »
Het was absoluut een van de beste afleveringen van dit seizoen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #775 Gepost op: 13-03-2021, 15:28:02 »
En dan moet de seizoensafsluiter nog komen! :D Die heb ik overigens al gezien, maar ik zal er nog niet te veel over uitwijden.

Dat spel van Tygo trouwens, heerlijk. Wat een geweldige acteur blijft het toch. Alleen de woorden "Ik maak gebruik van mijn zwijgrecht" moeten zeggen telkens, en het dan toch elke keer net anders brengen. Heerlijk.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #776 Gepost op: 18-03-2021, 10:49:28 »
Wat vonden jullie van de laatste aflevering? Ik vond hem nogal heftig als ik eerlijk ben, vooral die zaak van Romeo en Marion, pffff. Zeer goed gespeeld, maar iets té realistisch voor mij (heb niet zo'n sterke maag).
Ja zeker, ook die aflevering ervoor met de gijzeling zat al goed in elkaar. Maar deze was inderdaad ook heel sterk. Sowieso wel een sterk seizoen, wisselende zaken, Virtus lijn eindelijk afgerond en het verhaal rond Donna komt nu ook tot een hoogtepunt. Ben heel benieuwd welk personage er uit de serie gaat, want dat is iets dat aan het begin werd aangekondigd. En de rol van Tygo is ook goed  ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #777 Gepost op: 18-03-2021, 19:40:07 »
Ben heel benieuwd welk personage er uit de serie gaat, want dat is iets dat aan het begin werd aangekondigd.


Ik weet het.......maar ik zeg het niet. Zoals ik al aangaf: ik heb vooruit gekeken.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #778 Gepost op: 19-03-2021, 21:24:39 »
DIE zagen jullie niet aankomen......

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #779 Gepost op: 19-03-2021, 21:44:48 »
DIE zagen jullie niet aankomen......

Zeg dat, ik had me heel veel eindes/cliffhangers voorgesteld: OF een enorme knal in die garage met Eva, Donna en Wolfs OF Eva die ook in het water springt op zoek naar Wolfs en dat ze dan beiden onderwater zijn als eindshot OF dat Wolfs alsnog met een hartstilstand in elkaar zakt op het moment dat ze elkaar knuffelen nadat Wolfs uit het water klimt OF dat dat oortje van Eddie dat ineens een bom had gebleken waardoor het halve bureau de lucht in zou gaan.

Maar dit niet. Ergens ook wel weer fijn niet zo'n hele grote cliffhanger te hebben. Het voelt als een einde, maar tegelijk ook als een nieuw begin: de relatie tussen Donna en Eva/Floris, het laatste shot met de dood van Eddie in de cel (en de link met Donna ook weer die van alles heeft verzwegen). De verhaallijn van Romeo en Marion en die klootzakken kan ook een vervolg krijgen. 

Zitten wel paar open eindjes in voor een 16e seizoen ;) Maar al met al vond ik het wel een tof en intense seizoensfinale. Alleen dat die bom door het rijgedrag van Wolfs niet is ontploft? Met alle voorzichtigheid maakt hij die achterklep open en rijdt als een idioot met een bom door de stad  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 19-03-2021, 21:50:29 door MollenvangR »