Auteur Topic: Flikken-Maastricht  (gelezen 263029 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #720 Gepost op: 16-02-2019, 11:57:07 »
Het seizoen wordt met de week beter (vind ik dan :P) langzaam maar zeker komen de puzzelstukjes rond het genootschap op zijn plaats vanuit de zaak van Alke aan het begin van de serie. En dat er iets veel groters achter steekt dan het op het eerste oog leek. En dan toch de whisky...  :o
« Laatst bewerkt op: 16-02-2019, 12:00:56 door MollenvangR-Art »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #721 Gepost op: 16-02-2019, 12:36:12 »
Dat die whisky vergiftigd is, is geen verrassing, zeker nadat Wolfs telkens een bijna-slok nam, maar net op tijd werd tegengehouden (Eva die de whisky verving door een flesje 0.0 bier,  Wolfs die een glas van tafel laat vallen). Ik had alleen verwacht dat een slok nemen van die whisky de cliffhanger van dit seizoen zou worden.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #722 Gepost op: 16-02-2019, 12:39:39 »
Ik kijk dit al 2 weken niet, en ik mis het niet . Voornemen om niet te kijken lijkt te lukken  ::trots::

Ik heb nu al 3 weken toch weer gekeken  ;D
Ik moet zeggen, dit doorlopende verhaal zit een stuk beter in elkaar dan dat hele gedoe rondom Bols. Natuurlijk is er weer een corrupte rijksrecherche etc. etc. Dat verhaal kennen we na 13 seizoenen wel. Maar wat ik bijvoorbeeld gisteren erg leuk vond, was dat de dader van afgelopen week nog een rolletje speelde.

Die Whiskey tja  ::)

En ik vind Eva's verhaallijn ook heel erg slecht  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #723 Gepost op: 16-02-2019, 12:41:11 »
Ja nee ik bedoelde van de whisky ook meer van eindelijk gebeurt er toch iets mee :P want dat gaat ook weer een belletje doen rinkelen natuurlijk  ::jaja::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #724 Gepost op: 1-03-2019, 23:35:18 »
Iemand de laatste aflevering al gezien?  :o de cliffhanger en vooral de blikken van beide partijen ::ok:: (hoe zal dit verder gaan...)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #725 Gepost op: 2-03-2019, 11:39:10 »
Ik vond het maar een matige cliffhanger eigenlijk. Heb ze wel eens spannender gezien bij Flikken de afgelopen jaren.
When life knocks you down, fight back!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #726 Gepost op: 2-03-2019, 11:53:36 »
Nou, in elk geval komt er een 14e seizoen, dus ik neem aan dat Wolfs en Eva niet direct in de eerste aflevering het hoekje om gaan.


Afgelopen dinsdag was de aflevering ''Luik'' bij Hier zijn de van Rossems. Ik vond het wel leuk om te zien dat de grote binnenplaats waar zij in die aflevering stonden, gisteravond als decor diende voor die schietpartij.


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #727 Gepost op: 2-03-2019, 13:57:06 »
Iemand de laatste aflevering al gezien?  :o de cliffhanger en vooral de blikken van beide partijen ::ok:: (hoe zal dit verder gaan...)
Ik vond het in ieder geval ook een interessante cliffhanger! Hier kan men mooi op voortborduren in het volgende seizoen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #728 Gepost op: 2-03-2019, 14:31:27 »
Saaaaai was het

Wel leuk dat die vrouw nu de badass blijkt te zijn, want het zijn altijd mannen. Daarnaast hoop ik dat Marion en Romeo een verhaallijn a la Wolfs en Eva krijgen ipv burenruzies en demente ouderen helpen. Dat wordt echt heel saai nu na 14 seizoenen. Geef Marion en Romeo ook zo'n spannende rode draad  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #729 Gepost op: 2-03-2019, 15:31:51 »
Lijkt me dat in de eerste aflevering(en) van volgend seizoen Marion en Romeo in ieder geval hulp moeten gaan bieden aan Eva en Wolfs. Ben benieuwd hoe ze er omheen gaan draaien dat Eva en Wolfs uiteindelijk toch niet in de bak belanden.

Goed, Hinch dood. Had ik eerlijk gezegd voor het kijken van deze aflevering niet verwacht. Dacht dat die nog wel op de een of andere manier ontsnapte uit dit alles, vluchtte en volgend seizoen terugkeerde. Maargoed, zo lang met een schurk blijven zitten als met Bols doen ze hopelijk ook niet.

Hoewel ik het niet de allerinteressantste cliffhangeraflevering vind (blijf toch de aflevering met Bols en Eva in het safehouse het beste vinden), vind ik wel dat dit een goede en gestructureerde verhaallijn is. Met Marion er ook nog bij betrokken, super. Hier kunnen ze volgend seizoen nog wel even op doorbouwen! Misschien Marlies Kamphuis ook nog bij het verhaal betrekken?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #730 Gepost op: 2-03-2019, 15:39:28 »
Het zal mij niks verbazen als ineens blijkt dat ze eigenlijk gewoon nog bij de politie zaten (ook gezien hun pasjes). Maar dat dat enkel was om de tegenstand uit de tent te lokken. Men keek immers totaal niet raar op in het politiebureau met de vragen van Eva en Wolfs...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #731 Gepost op: 2-03-2019, 16:49:20 »
Afgelopen dinsdag was de aflevering ''Luik'' bij Hier zijn de van Rossems. Ik vond het wel leuk om te zien dat de grote binnenplaats waar zij in die aflevering stonden, gisteravond als decor diende voor die schietpartij.
Haha ja die locatie herkende ik daardoor ook meteen :P

Misschien krijgt Romeo met Marion een meer Wolfs achtige rol bij afwezigheid van Wolfs en van Dongen? Wat Frank zegt ja, hoop ik ook op. Zou ook logisch zijn in het verlengde van de cursus die Romeo heeft gevolgd.

Ik vond het maar een matige cliffhanger eigenlijk. Heb ze wel eens spannender gezien bij Flikken de afgelopen jaren.

Ja ik snap het ook wel dat mensen hem niet sterk zouden kunnen vinden omdat er in de echte cliff weinig actie zat (geen auto van een rots af, geen gijzeling, geen sadistische Bols), maar juist dat open einde, de gedachte van Eva en Wolfs dat ze de bende denken te hebben en dan dat ze ineens oog in oog met hun stonden, vond ik sterk. Dat laat de vraag open: en nu...?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #732 Gepost op: 2-03-2019, 17:09:43 »
Ik vond het mwah, kon een stuk beter. Heel het seizoen is er geen woord meer gerept over dat huwelijksaanzoek en nu komt dat opeens weer terug. En ook al kwamen ze heel even voor, toch vond ik dat Romeo en Marion wederom een heel kleine rol hadden in de slotaflevering.

Ik hoop dat Mechels terug tot leven komt, want zonder haar is het toch een stuk minder leuk. En in Flikken Maastricht kan alles, dus ik heb goede hoop ::jaja::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #733 Gepost op: 3-03-2019, 00:10:52 »
Het zal mij niks verbazen als ineens blijkt dat ze eigenlijk gewoon nog bij de politie zaten (ook gezien hun pasjes). Maar dat dat enkel was om de tegenstand uit de tent te lokken. Men keek immers totaal niet raar op in het politiebureau met de vragen van Eva en Wolfs...

Ja, dat zou ik wel een leuke twist vinden. Hoe kunnen ze anders met goed fatsoen ooit nog bij de politie terugkomen? Maar ja in Flikken Maastricht kan inderdaad alles!

Ik vond het wel een aardige aflevering. Leuk om te zien dat de plotlijntjes wat meer bij elkaar kwamen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik ben benieuwd wat het volgende seizoen zal brengen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #734 Gepost op: 3-03-2019, 12:40:04 »
Ik vond het in ieder geval ook een interessante cliffhanger! Hier kan men mooi op voortborduren in het volgende seizoen.

Het was heel lang onduidelijk of er een veertiende seizoen zou komen. Ik sprak gisteren met een bekende van mij die vaker als figurant heeft meegedaan. Die zei dat de opnames eigenlijk al ergens in september afgelopen waren.

Rond kerstmis waren er ineens nog opnames.

Ik zou het niet heel gek vinden als ze op dat moment een ''opening'' naar seizoen 14 hebben gemaakt.



Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #735 Gepost op: 4-03-2019, 22:35:13 »
Lijkt mij ook dat die scene aan het begin van de aflevering recentelijk is opgenomen. Er ligt namelijk sneeuw, in de rest van de aflevering niet. Gek eigenlijk :-P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #736 Gepost op: 5-03-2019, 09:50:20 »


Van die sneeuw was me eigenlijk niet eens opgevallen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #737 Gepost op: 26-12-2019, 10:50:16 »

De trailer voor S14 ziet er veelbelovend uit (dus kan het alleen maar weer tegenvallen? :P)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #738 Gepost op: 26-12-2019, 14:03:06 »
Mooi trailer inderdaad. Ik heb er weer zin in!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #739 Gepost op: 26-12-2019, 15:55:19 »
Inderdaad. Ook al is het allang niet geloofwaardig meer, het blijft leuk om te kijken.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!