Auteur Topic: Flikken-Maastricht  (gelezen 264417 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #220 Gepost op: 27-04-2013, 09:40:33 »
De vraag wie Daan heeft doodgeschoten, zal volgende maand al beantwoord worden , althans: opname-technisch gezien. Lijkt me namelijk sterk dat  het antwoord op die vraag de hele komende serie in beslag neemt.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #221 Gepost op: 27-04-2013, 10:16:56 »
Het was iig spannend  ::jaja::  ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #222 Gepost op: 29-04-2013, 00:43:23 »
Mooie aflevering, maar ik houd er toch een dubbel gevoel aan over, puur door het gebrek aan realisme. Eva kreeg als 'verdachte' agente wel erg veel vrijheden, de hele operatie was knullig geleid en Wolfs vermoordt de zoveelste vijand wat als agent echt niet logisch is. En dan Eva in de gevangenis, dat doet toch pijn op de een of andere manier. De promo leidt naar Fleur, wat ook het meest logische is.

Ik ben benieuwd hoe seizoen 8 zal zijn, hopelijk zijn Eva en Wolfs dan weer gewoon rechercheur ipv verdachte of misdadiger. In die rol ind ik ze nog steeds het leukst.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #223 Gepost op: 4-05-2013, 16:23:39 »
Och, bij Wolfs viel ook het kwartje nadat ie gebeld werd door Chantal :P Blijft toch de vraag hoe je een kogel uit Eva's dienstwapen nu kunt halen en die vervolgens in een huls van het wapen van Wolfs stopt. Want de kogel was afkomstig uit het wapen van Eva maar de huls dus uit Wolfs zijn wapen. Nou zie ik Fleur er niet voor aan zo eenvoudig zoiets te kunnen aanpassen, maar ze had Wolfs wel voor zich in die flashback toen hij met zijn wapen bezig was.

We zullen het wel te zien krijgen in aflevering 1 van seizoen 8 lijkt mij zo. Met ongetwijfeld een rechtszaak waarin Eva wordt voorgeleid, Wolfs gaat getuigen, Fleur wellicht ook opgeroepen word. En het drama is compleet als Fleur dan onder ede in snikken uitbarst en bekend  >:D

Verder over de aflevering zelf. Ik kan mij niet voorstellen dat een politiechef zo naïef is om te denken dat je op een afgelegen bouwterrein elk OT + helicopter kunt inzetten om de situatie te blijven overzien. Beetje crimineel is idd slim genoeg om de communicatiekanalen te saboteren en zelf voor afleiding te zorgen. En dat Wolfs die Kraut niet meteen de kling over joeg toen ie x meter naar beneden viel en zich dood waande. Gewoon voor de zekerheid, niemand die toch in de buurt was dus tja..  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #224 Gepost op: 4-05-2013, 18:35:16 »
Inderdaad: beter twee keer om zeep helpen, dan is de kans groter dat ie ook inderdaad het hoekje om is.


Opnames van serie 8 gaan overigens zeer binnenkort van start. Maar dat had ik geloof ik al ergens geschreven.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #225 Gepost op: 30-05-2013, 15:33:46 »
Ik ga zondag figureren. Heb er veel zin in.  En erg benieuwd naar het er aan toe gaat op de set.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #226 Gepost op: 30-05-2013, 16:20:54 »
Dan zie ik je waarschijnlijk in de Loomele-febrik......(Sappi).


 Of ben jij daar niet bij?  Ze hebben tegenwoordig eigen catering. Maar of die vrij beschikbaar is voor figuranten, weet ik niet.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #227 Gepost op: 31-05-2013, 21:25:52 »
Ik moet in een papierfabriek zijn. Meer weet ik nog niet. Dus het zou kunnen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #228 Gepost op: 31-05-2013, 21:33:34 »
Ik moet in een papierfabriek zijn. Meer weet ik nog niet. Dus het zou kunnen.
Typische locatie een fabriek  ;D heel veel plezier! :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #229 Gepost op: 1-06-2013, 13:34:44 »
Blijkbaar krijgt NPO geen genoeg van de Telefilm Flikken Maastricht: De Overloper. Deze film wordt vanavond namelijk al voor de vierde keer uitgezonden ;)

Om 21.45 uur op Nederland 1.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #230 Gepost op: 5-03-2014, 01:06:33 »
Schop.

Vrijdag 14 maart nieuw seizoen :)

Vrijdag 14 maart gaat alweer het achtste seizoen van de succesvolle politieserie FLIKKEN MAASTRICHT van start. Het nieuwe seizoen begint met Eva die in de gevangenis zit voor de moord op Daan de Vos en Wolfs die voor een duivels dilemma staat.
Hij gelooft in de onschuld van Eva, maar het vraagt een groot offer om de echte moordenaar achter de tralies te krijgen. Deze reeks maken we kennis met een aantal nieuwe personages onder wie Officier van Justitie Jens Bols (Martijn Nieuwerf), een rechtlijnige man die regelmatig een aanvaring heeft met zowel Eva als Wolfs. Hij is ervan overtuigd dat niet Eva, maar Wolfs verantwoordelijk is voor de moord op De Vos. Een valse start naar later blijkt, maar toch blijven ze hem dit seizoen met regelmaat tegenkomen bij de diverse moorden, ontvoeringen en mensenhandelzaken waarmee ze te maken krijgen.
De Hamza's
In deze zaken duiken vaak de Hamza’s op: een van origine Turkse familie die de Maastrichtse drugsmarkt in handen heeft en onder leiding van Coscun Hamza opereert. Het lijkt erop dat de familie in oorlog is met andere partijen die op hun positie uit zijn. Dat maakt dat Wolfs en Eva met zeer gevaarlijke criminelen te maken krijgen.
Problemen tussen Wolfs en Eva
Ook op persoonlijk vlak zijn er ontwikkelingen. Door haar traumatische ervaringen in de gevangenis moet Eva van hoofdinspecteur Mechels gesprekken voeren met een psychiater, David Boesmeer. Ook hier is sprake van een stroeve start aangezien Eva niet het type is om haar ziel en zaligheid bloot te leggen. Maar gaandeweg beginnen ze elkaar meer en meer te waarderen tot ergernis van Wolfs. De relatie tussen de twee rechercheurs komt hierdoor stevig onder de druk te staan en de vraag is of ze er voor elkaar zijn als het er echt op aankomt.
Marion en Romeo
Marion moet verhuizen en krijgt via Esmee de woning onder haar aangeboden. Nu ze buren zijn, maken Marion en Romeo kennis met Esmee’s vriend, Tony Verwoerd (Javier Guzman) en vooral Romeo ziet hem niet zitten.

Gastrollen
Naast de vaste cast zijn er dit jaar gastrollen weggelegd voor onder anderen Martijn Nieuwerf, Javier Guzman, Ali Cifteci, Marjolein Beumer, Ellen ten Damme, Terence Schreurs en Henk Poort.

Vaste cast: Victor Reinier (Floris Wolfs), Angela Schijf (Eva van Dongen), Oda Spelbos (Marion Dreesen), Sergio Romero IJssel (Romeo Sanders), Ria Eimers (Frieda Mechels) en Jamie Grant (Esmee van Rooy).

Regie: Martin Schwab, Pieter van Rijn en Victor Reinier.

http://www.tros.nl/tros-tips/flikkenmaastricht/flikkenmaastricht-persbericht/
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #231 Gepost op: 14-03-2014, 21:29:34 »
Beetje vage aflevering :s

Wel leuk open einde :)
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #232 Gepost op: 14-03-2014, 21:31:22 »
ik wist wel dat je een paspoort nodig had als je van Maastricht naar Amsterdam wil gaan ::jaja::

Voor de rest ben ik bang dat het een seizoen wordt met vooral lange verhaallijnen. Ik ben eigenlijk meer van 3e minuut de moord, 45e minuut de oplossing en dan nog even zoetsappig gedoe.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #233 Gepost op: 14-03-2014, 21:31:44 »
Mijn op één na favoriete programma is weer begonnen  ::wijn::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #234 Gepost op: 14-03-2014, 21:32:29 »
Ik vond het echt een superleuke aflevering!  :D Vond het wel leuk dat de moordenaar supervaag wordt gelaten en de verdenkingen van de een naar de ander gaan  :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #235 Gepost op: 14-03-2014, 21:40:21 »
Maar hoezo wordt de moordenaar vaag gelaten dan? ::)

Ik vond t ook een leuke aflevering hoor, beetje makkelijk alleen met dat zogenaamde geheugenverlies
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #236 Gepost op: 14-03-2014, 21:47:29 »
Maar hoezo wordt de moordenaar vaag gelaten dan? ::)

Ik vond t ook een leuke aflevering hoor, beetje makkelijk alleen met dat zogenaamde geheugenverlies
Het ligt nu heel voor de hand dat Fleur het gedaan heeft, maar is dat wel zo? En heeft ze inderdaad hysterische amnesie? ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #237 Gepost op: 14-03-2014, 21:56:30 »
Maar wie zou het gedaan moeten hebben als Fleur het niet gedaan heeft? Van dat zogenaamde geheugenverlies geloof ik helemaal niks.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #238 Gepost op: 14-03-2014, 22:01:12 »
Maar wie zou het gedaan moeten hebben als Fleur het niet gedaan heeft?
Chris de Vlier. Die kwam binnen op het moment dat Fleur De Ponti verliet op dat moment kan Fleur het wapen aan hem hebben overgedragen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #239 Gepost op: 14-03-2014, 22:01:35 »
wie ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.