Auteur Topic: Flikken-Maastricht  (gelezen 264701 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #400 Gepost op: 16-10-2014, 22:17:04 »
en een ring ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #401 Gepost op: 16-10-2014, 22:21:55 »
En terecht  ::joehoe::, doen ze toch beter, ondertussen al 10 seizoenen, 100e aflevering zit erop en al bij de tweede nominatie meteen raak  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #402 Gepost op: 16-10-2014, 22:22:41 »
Terechte winnaar ::bravo::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #403 Gepost op: 16-10-2014, 22:23:09 »
Ja, gefeliciteerd!  ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #404 Gepost op: 16-10-2014, 22:59:01 »
Leuk dat ze die Ring nu hebben. Dan kun je wel zeggen: het programma bestaat al 9 seizoenen, maar iedere keer heb je nieuwe concurrenten, die je net buiten de finale houden.

Gefeliciteerd, Team-Flikken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #405 Gepost op: 16-10-2014, 23:05:43 »
wie zegt dat dan ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #406 Gepost op: 16-10-2014, 23:09:59 »
Super goed flikken!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #407 Gepost op: 17-10-2014, 21:01:42 »
::rofl::  Gaby ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #408 Gepost op: 17-10-2014, 22:52:20 »
wie zegt dat dan ?
Vorig jaar zei Victor Reinier dat hij vond dat Flikken-Maastricht toen de Ring moest winnen, ''omdat'' zij al 8 seizoenen succesvol waren, en een trouwe fanbase hadden.

Toen werd dat argument van tafel geveegd: WIDM beleeft al 13 succesvolle seizoenen, en heeft eveneens een trouwe fanbase.

Dit jaar hebben ze simpelweg verdiend gewonnen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #409 Gepost op: 17-10-2014, 22:53:27 »
ik snap je niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #410 Gepost op: 17-10-2014, 22:55:51 »
ik wel
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #411 Gepost op: 18-10-2014, 00:26:50 »
Vage aflevering
Einde is wel voer voor psychiater
You'll never walk alone

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #412 Gepost op: 18-10-2014, 00:36:20 »
Ik vond het eindelijk weer eens een fijne spannende aflevering. Ook wel een interessant thema. Beetje Criminal Minds-achtig. Hou ik van. Had die gast nou echt een wapen, of deed ie suicide by cop?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #413 Gepost op: 18-10-2014, 00:40:20 »
suicide by cop ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #414 Gepost op: 18-10-2014, 01:45:31 »
Ik vond het eindelijk weer eens een fijne spannende aflevering. Ook wel een interessant thema. Beetje Criminal Minds-achtig. Hou ik van. Had die gast nou echt een wapen, of deed ie suicide by cop?

Welke gast precies?  ??? :-[ Geert soms? Vond het weer eens een fijne spannende aflevering ook ja. Wel typisch hoe Eva dan maar meteen na twee waarschuwingen gericht op de borst schiet. Ik geloof dat er toch in de ambtsinstructie staat na waarschuwen zoveel mogelijk niet direct gericht schieten op en rondom het hart? Had in zijn hand/arm/benen geschoten en je had het gevaar ook afgewend lijkt mij. Maarja.. tis televisie, dan moet het spannend zijn  :P

Citaat
Nou maar hopen dat Geert een onmiddelijk voor gebruik zijnd vuurwapen bij zich droeg wat hij tegen Eva wilde gebruiken. Anders heeft ze nog wel een probleempje!

Precies dit is ook mijn gedachte nu. Eva haar optreden gaat een rijksrecherche onderzoek doen starten denk ik. Hoewel begrijpelijk (gezien Eva haar verleden met haar eigen vader en Britta nu met Geert) en als ze correct gehandeld heeft zal het wel met een sisser aflopen, maar Mechels zal haar dit slechte nieuws nog wel gaan melden denk ik zo. En oh.. laat Tony maar boven water komen drijven de volgende aflevering > die verhaallijn mogen ze nog wel gaan afmaken dit seizoen. En gooi Bols en de psych er dan ook maar meteen in, want die drie spelen volgens mij onder 1 hetzelfde hoedje. (Bols en Tony was al bekend vanuit de ziekenhuisscène) Eva is zelf onbewust het lek, want leegt haar hart bij de psych, die vertelt alles door aan Bols, die zelf een lijntje open had staan naar Tony om het vuile werk op te knappen. Dus de psych = het luisterend oor / de kennisbron, Bols het brein achter alles en Tony voor de rest. Indirect heeft Eva dus Esmee haar doodvonnis getekend  :-X >:D Zullen ze vast bewaren tot de finale aflevering zodat ze kunnen eindigen met wederom een cliffhanger van jewelste  ::)
« Laatst bewerkt op: 18-10-2014, 02:11:23 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #415 Gepost op: 24-10-2014, 21:30:46 »
Wolfs gaat de psych dus ontrafelen  ::vergroot:: En deze week bevestigt maar weer eens dezelfde scepsis die Eva heeft die ik ook heb met goede doelen  :-X
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #416 Gepost op: 24-10-2014, 21:32:42 »
wat een vreselijk saaie en slechte aflevering. Dat van die zakkenrollers, hoe voorspelbaar en hoe toevallig allemaal. Zoals die blonde haar vriendin verlinkt. Gelukkig was er in de auto nog een spannend muziek, werd het toch nog spannend.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #417 Gepost op: 24-10-2014, 23:13:57 »
 ::rofl::

Was inderdaad niet de beste aflevering van het seizoen, maar goed, vorige weken was het ijzersterk vond ik, dus snel maar vergeten. Zat wel wat humor in, dus toch weer gelachen vandaag.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #418 Gepost op: 25-10-2014, 00:36:42 »
Was weer een leuke aflevering. Er kwamen Roemenen in voor en ik heb me geen een keer geërgerd. Dat is echt uniek voor een Nederlandse politieserie. Maar het scheelt dat geen van de 'Roemenen' tekst had. Want dat is vaak het grootste probleem. Ik lach me altijd suf om die nep Duitse accenten. En er was een keer een serie waar twee meisjes in zaten die dan 'Roemeens' waren, maar die konden hun eigen naam niet eens uitspreken.  ::rofl::

Verder niet een heel bijzondere aflevering, maar ik heb me wel vermaakt.

nou ja, dit dus. Blonde Roemenen met blauwe ogen en rare accentjes enzo. Ohw ja en die ene Afrikaan die pas vanaf zijn 18e in Nederland had gewoond, maar wel vloeiend (zonder accent) Nederlands sprak, was ook wel bijzonder. Gezien dat je na je 13e ofzo niet meer van je accent af kunt komen. Ze hebben trouwens wel wat met Oost-Europeanen dit seizoen. Zelfs voor mij begint het een beetje overkill te worden.  :P
Qua verhaal ook niet echt de beste aflevering van het seizoen. Wel blij dat die irritante agent weer weg is.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Flikken-Maastricht
« Reactie #419 Gepost op: 31-10-2014, 21:27:08 »
Zielenknijper huh, wist niet dat dat een synoniem was joh  :-[ Ben heel benieuwd naar het moment dat Eva met het nieuws bekend raakt, zeker na zo'n speciale cliënt te blijken te zijn  :P Al had ik bij de coldcase gebeuren een andere afloop verwacht, maarja. Wordt tijd om die zielenknijper te ontmaskeren en dat Tony tegelijkertijd weer op hun pad beland. Grappig dat Joe volgende week terug komt met een omgekatte auto dus hmm  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan