Auteur Topic: [kandidaat] Frans  (gelezen 213383 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #220 Gepost op: 20-11-2007, 17:40:22 »
Hallo ;D

Ik woon ook in Julianadorp!

Groetjes Moi
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #221 Gepost op: 21-11-2007, 07:33:40 »
Hallo ;D

Ik woon ook in Julianadorp!

Groetjes Moi

Dan zullen we elkaar vast eens tegen het lijf lopen.

Greetz Frans
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #222 Gepost op: 25-11-2007, 22:01:23 »
Ha ha die Frans toch... ::rofl:: 'k over 't algemeen echt om je moeten lachen vandaag.... en denk je "gevoel" en "geknoter" wel te begrijpen...
Contra torrentem

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #223 Gepost op: 25-11-2007, 22:19:22 »
 ::niet-ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #224 Gepost op: 25-11-2007, 22:59:56 »
Negen weken lang probeer ik m'n mening te geven over Frans,maar ik raak er gewoon niet uit  ::ohno::
Langs de ene kant vind ik het een arrogant kereltje,maar 2 minuten later moet ik er weer hartelijk om lachen,zoals vandaag toen hij daar in z'n eentje als een menselijke variant van moppersmurf wat tegen z'n eigen stond te praten en met een piepstemmetje de vrouwen nadeed  ::rofl::

Ik weet het dus niet wat ik van Frans vind  ??? ???

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #225 Gepost op: 25-11-2007, 23:02:48 »
moppersmurf

 ::rofl:: inderdaad... tlag op het puntje van mij tong haha
Contra torrentem

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #226 Gepost op: 25-11-2007, 23:04:34 »
Heerlijk manneke vind ik het nog steeds. Ik denk dat ik in zijn situatie ook alles zat zou zijn.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #227 Gepost op: 25-11-2007, 23:17:57 »
Heerlijk manneke vind ik het nog steeds. Ik denk dat ik in zijn situatie ook alles zat zou zijn.
  ::oink:: alleen op een eiland met al die vrouwen? En dan nog klagen?  ???  ::)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #228 Gepost op: 25-11-2007, 23:20:33 »
  ::oink:: alleen op een eiland met al die vrouwen? En dan nog klagen?  ???  ::)

Als ik een proef had verloren die mijn enige kans was, mijn bril kapot was, het de hele tijd kutweer was en ik ook nog de hele tijd honger zou hebben wel ja.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #229 Gepost op: 26-11-2007, 07:49:19 »
Als ik een proef had verloren die mijn enige kans was, mijn bril kapot was, het de hele tijd kutweer was en ik ook nog de hele tijd honger zou hebben wel ja.

Als ik alleen op een eiland zat vol vrouwen en ik had een bril nodig om te zien maar die was kapot zou ik ook hennig lastig zijn.  ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #230 Gepost op: 26-11-2007, 07:54:58 »
hihi 't is wel een mopperkont ja maar wel een vermakelijke mopperkont ;D
Moest ook vreselijk lachen toen de dames een variant op Bob de Bouwer gingen zingen...Frans de Bouwer ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #231 Gepost op: 26-11-2007, 08:22:54 »
Negen weken lang probeer ik m'n mening te geven over Frans,maar ik raak er gewoon niet uit  ::ohno::
Langs de ene kant vind ik het een arrogant kereltje,maar 2 minuten later moet ik er weer hartelijk om lachen,zoals vandaag toen hij daar in z'n eentje als een menselijke variant van moppersmurf wat tegen z'n eigen stond te praten en met een piepstemmetje de vrouwen nadeed  ::rofl::

Ik weet het dus niet wat ik van Frans vind  ??? ???


Helemaal mee eens. In het voorfilmpje van deze aflevering vond ik het maar irritant 'ik heb het gehad met die kutwijven'. Maar op het moment in de uitzending, vond ik het volkomen begrijpelijk en heel grappig  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #232 Gepost op: 26-11-2007, 09:03:22 »
Waarom zo negatief, en zo giftig naar die vrouwen? Een superieur gevoel?  "Belgische muts" "dommer dan een kind van 9", "die wijven", ze constant zitten nadoen enz.

Een Robinson moet niet alleen surviven, maar zeker en vast ook een hoog EQ hebben, en dat is hier niet het geval vind ik.

Ik neem aan dat jij je ergerde door voedselgebrek en kapotte bril, maar heb je er aan gedacht dat die meiden ook honger hadden en ongemakkelijkheden waardoor ze ging zeuren?
Beetje begrip voor elkaar aub.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2007, 09:44:36 door Leen1973 »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #233 Gepost op: 26-11-2007, 12:45:27 »
Ach, Frans zit er gewoon een beetje doorheen en vind zelfs dat alle dieren om hem heen maar aan het zeuren zijn... ;D

Frans zou eigenlijk gewoon naar huis moeten, maar dat zal hij zichzelf wel niet toestaan.
Geniet nooit met mate...

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #234 Gepost op: 26-11-2007, 13:35:08 »
Een beetje aanpassen af en toe kan ook geen kwaad..
Begon hem eerst wel sympathiek te vinden,
maar na zo'n aflevering is het moeilijk hem nog sympathiek te vinden.
Vond het helemaal dom dattoen Nelleke teleurgesteld terug kwam van haar proef,
dat hij even ging vertellen dat hij die waarschijnlijk wel had gehaald.
Niet echt bepaald gemoedigend..
There's no show like a reality show ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #235 Gepost op: 26-11-2007, 14:08:02 »
Ach mopperkontje of niet...hij dacht wel vooruit en begon de "hut" uit te breiden...tja kan me voorstellen dat je iets zoekt om te doen, wanneer je al niet lekker in je vel zit tussen een stel kakelende dames :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #236 Gepost op: 26-11-2007, 14:55:58 »
Een beetje aanpassen af en toe kan ook geen kwaad..
Begon hem eerst wel sympathiek te vinden,
maar na zo'n aflevering is het moeilijk hem nog sympathiek te vinden.
Vond het helemaal dom dattoen Nelleke teleurgesteld terug kwam van haar proef,
dat hij even ging vertellen dat hij die waarschijnlijk wel had gehaald.
Niet echt bepaald gemoedigend..
Helemaal mee eens.
Ik vind wel dat als er 1 de hele tijd negatief doet\is dat dat de hele sfeer op zo"n eiland helemaal om doet slaan.
Het is dan ook moeilijk  voor de dames om positief te blijven,dat merkte je gister nogal.
Frans is echt een mopperkontje en soms vond ik dat ie wel wat gelijk had maar net zoals na die proef vond ik hem toch wel narcistisch overkomen hoor.
Verder vind ik dat gemopper wel grappig,ha,ha.
Alleen was dat voor de dames niet zo denk ik!!!

Offline Leen1973

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #237 Gepost op: 26-11-2007, 16:04:45 »
Inderdaad, ZO negatief dat ik er slecht van werd.
Saskia kwam aan en die Frans deed niet anders dan zeggen hoe vréselijk het er was. Man, ik werd er echt niet goed van.
Je moet ook probéren positief te zijn he.  ::regenboog::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #238 Gepost op: 26-11-2007, 16:07:59 »
Hoi Frans,

Was het beeld dat we van je kregen deze keer goed? Ik kan goed begrijpen dat de sleur er vreselijk inschiet als je al die dagen niks te doen hebt. konden jullie dan geen spelletjes gaan doen ofzo, of ben je dan te druk bezig met je vervelen? Veel mensen vinden het niet terecht hoe je met de meiden omging, wat vind je daarvan en waarom deed je zo? Hadden jullie erg veel honger nu Saskia er ook nog bij kwam? Waar had ze geslapen? Verbaasde je je erover dat Muriel weggestemd werd? Had je liever Loek erbij gehad zodat je een man erbij had?
Groetjes Ayla
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Frans
« Reactie #239 Gepost op: 26-11-2007, 20:26:13 »
Hoi Frans,

Was het beeld dat we van je kregen deze keer goed? Ik kan goed begrijpen dat de sleur er vreselijk inschiet als je al die dagen niks te doen hebt. konden jullie dan geen spelletjes gaan doen ofzo, of ben je dan te druk bezig met je vervelen? Veel mensen vinden het niet terecht hoe je met de meiden omging, wat vind je daarvan en waarom deed je zo? Hadden jullie erg veel honger nu Saskia er ook nog bij kwam? Waar had ze geslapen? Verbaasde je je erover dat Muriel weggestemd werd? Had je liever Loek erbij gehad zodat je een man erbij had?
Groetjes Ayla

Hai Ayla

We gaan er weer eens tegenaan om je vragen te beantwoorden, tenminste als je deze ouwe mopperkont nog steeds niet zat bent. Want och zo ben ik nou eenmaal ik houd mijn mond voor niemand dicht en maak van mijn hart geen moordkuil. Ja dat ik ff goed doorheen zat kan en mag ik ook niet ontkennen. En dan is elke mopper/ruzie/woordenwisseling of complottheorie natuurlijk interressant, want 12 uur per dag je met z'n allen gaan liggen vervelen is geen "schone TV" en de kijkers willen aktie dus alles wat meer is dan gewoon ademhalen is dan al snel uitzending waardig. Maar eerlijk gezegd er werd op Gaul heel wat afgemopperd, en niet alleen door mij, door de verveling raak je sneller op de kast gejaagd en ontstaan conflicten in no time. Het was een grote sleur, 12 uur daglicht, en niets werkelijk niets omhanden hebben. Ik had samen met Nelleke een van de eerste dagen op onze tafel een dambord gemaakt met houtskool, en met wat steentjes en schelpen was dat ons enige spel(vertier) wat we hadden naast het vergaren van voedsel. Elke afwisseling greep je met beide handen vast. Natuurlijk was ik zwaar teleurgesteld dat ik de immuniteitsproef net niet had gehaald en dat gaf me echt een zware dip, wetende dat het wel haast onmogelijk was en is om tegen de mensen van Rapang te kunnen winnen. Ja en dan zit je er echt door. Met Nelleke had ik vanaf het begin een goede band, maar die veranderde met de komst van Kristien. Die verandering was zeker niet goed voor de sfeer onderling en ja dan krijg je snel twee "kampen". Ik had (en heb) niets met Kristien, echt aktief was ze niet en echt gemotiveerd vond ik haar niet. Maar ja er wordt niet alles zichtbaar op TV dus ik ga er ook (nog)niet te ver opin. Laat ik het zo zeggen ik geef Kristien gelijk toen ze zei dat als ze met mij alleen op een eiland zat ze weg zou zwemmen, wel ik zou het zelfde doen als ik alleen met haar zat, en rap ook. Honger, of het gevoel ervan was een wezenlijk deel van ons leven daar. De porties werden kleiner en kleiner en dat ga je merken in alles, je wordt minder aktief, prikkelbaarder en moedeloos. In combinatie met de verveling is dat een dodelijk recept. Gelukkig was Saskia zeer positief toen bij ons kwam en mede (voor een groot deel) door haar kwam ik weer uit mijn dip en kreeg ik er weer zin in. Saskia was denk ik een redding op dat moment voor het eiland. Ze sliep gewoon buiten de hut aan de kant waar ze het minste last had van de snachts altijd waaiende wind, en mede door haar situatie wilde ik graag dat onze hut groter werd. Na veel vijfen en zessen is dat dan ook gelukt en ook voor de ongetwijfeld volgende afvallers was er goenoeg ruimte om in ieder geval droog te liggen. En ik was blij dat eindelijk wat te doen had. Het hele bouwproject heeft mij wat dat betreft goed gedaan, ook al blijkt dat niet uit de beelden.
Ja en dan het grote Rapang komplot. Vanaf de derde of vierde dag van de expeditie hadden een aantal mensen in het toenmalige kamp zuid met elkaar afgesproken dat we elkaar zolang mogelijk zouden steunen, en niet op elkaar zouden stemmen hoe ver we ook in de expeditie zouden komen. Muriel, Loek, Mieke, ikzelf en nog vele anderen in onze groep van 28 man/vrouw spraken dit af en ja zo ineens gaat dit dan een eigen leven leiden en is er sprake van een complot. Had ik op Rapang gezeten dan had ik ook deel uit gemaakt van het "complot". Muriel is daar dan ook de dupe van geworden, van een afspraak van drie weken daarvoor, en het is dan ook geen verrassing dat ze weggestemd werd. Ik hoop dat een ieder zich realiseerd dat hoe verder het spel vorderd hoe meer dat de spelers in gaan zien dat het ieder voor zich gaat worden en dan zal het tactisch stemmen steeds vaker gaan gebeuren, er kan er maar een de hoofprijs winnen, en elke sterke tegenstander die het veld moet ruimen is voordeel voor jezelf. Het kan dan ook haast niet anders als dat er in de toekomst nog meer "complotten"zullen ontstaan of ontmaskerd worden. Het nadeel is gewoon dat er dan altijd iemand de lul is en kan inpakken. Verder wijd er niet over uit wie ik wel en niet op Gual zou zien komen, want dat is toekomst en dus nog spannend.
Okidoki mijn keel raakt droog en vingers doen zeer dus voorlopig hoop ik weer dat je aan dit verhaal wat hebt. We spreken elkaar ongetwijfeld weer

Garoetos Frans
« Laatst bewerkt op: 26-11-2007, 20:28:32 door fraba »
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle