Auteur Topic: The Phone 2  (gelezen 18027 keer)

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Phone 2
« Reactie #20 Gepost op: 9-04-2008, 00:15:13 »
Wat een hoop reclame wordt er gemaakt voor het nieuwe seizoen zeg.. ::oink:: Ik zag zelfs posters langs de weg in Tilburg.. ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: The Phone 2
« Reactie #21 Gepost op: 10-04-2008, 20:23:12 »
The Phone rinkelt weer

Het spelprogramma The Phone is terug en dat betekent dat ergens in Nederland weer plotseling telefoons kunnen rinkelen. Uitvoerend producent Ellen Tax (Park Lane) frist de spelregels nog even op. “Op twee publieke locaties gaan telefoons af. Wie de telefoon opneemt krijgt de vraag voorgelegd of hij of zij 25.000 euro wil winnen. Zo ja, dan belandt diegene samen met de andere kandidaat in een spannende wirwar van raadsels dwars door een stad. Aan het eind wacht een koffer met geld, maar die win je niet zomaar.”

Buit
Op weg naar de koffer moeten de spelers met elkaar samenwerken, maar aan het eind is het ieder voor zich. “Dat is een groot verschil met vorig seizoen. Als de koffer binnen handbereik is, worden de deelnemers uit elkaar gehaald en moeten zij in een afgesloten ruimte vragen beantwoorden. De eerste met drie goede vragen ziet de koffer staan en mag naar buiten. Ze weten zelf alleen niet wie van hen de eerste is. Dikke kans dus dat de tegenstander er al met de buit vandoor is. Dat maakt het nog spannender.”

Script
Een spectaculaire race door een stad vraagt om een enorme logistieke operatie. “Er is een script waarin de rode draad en de paden die de spelers moeten bewandelen staan beschreven,” vertelt Ellen Tax. “Maar wie zijn wij om te bepalen of ze rechts of links gaan? Dat weten we niet en dat maakt dit programma nu net zo leuk. Het is altijd onvoorspelbaar. Tegelijkertijd zorgt dat ervoor dat het maken van The Phone heel ingewikkeld is. Een ingenieus camera- en geluidsplan zijn daarom noodzakelijk.”

Helicopter
Om niets van de spelers te missen, maken de makers van The Phone gebruik van een helicopter en zeven cameramensen plus een audiotechnicus die achter op brommers door de stad cruisen. “We moeten de kandidaten altijd voor zijn, zelfs als ze van het script afwijken. Er blijft dan ook altijd een camera bij de kandidaten. De opnames zijn net als bij een live uitzending, we leggen het uit principe nooit stil. Zo blijft het tempo in het spel en houden de spelers hun adrenaline. Want nog meer dan het vorige seizoen is het nu echt een race tegen de klok. In slechts drie uur moet de koffer zijn bereikt.” [MT]

bron: tvgids.nl

--

Klinkt tof, dat eindspel. Alles beter dan de beroerde eindes van seizoen 1.
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Phone 2
« Reactie #22 Gepost op: 10-04-2008, 22:25:26 »
'The Phone' rinkelt in DWDD en Boulevard

Beau van Erven Dorens zette vanavond enkele live tv-programma's op de kop. Hij verstopte in het decor van RTL Boulevard en De Wereld Draait Door een mobiele telefoon die hij tijdens de uitzending liet afgaan. Deze stunt deed hij om promotie te maken voor een nieuw seizoen 'The Phone' dat aanstaande zondag bij de AVRO te zien is. Een geslaagde stunt van Beau!

De stunt zorgde voor grote hilariteit bij RTL Boulevard. Uiteindelijk bleken Daphne, Albert en Fiona in het promotiecomplot voor The Phone te zitten. Bij De Wereld Draait Door ging 'The Phone' af tijdens een gesprek tussen Matthijs van Nieuwkerk, voetbalkenner Johan Derksen en tafelheer Hugo Borst. van Nieuwkerk vroeg of iemand in het publiek alsjeblieft zijn of haar telefoon uit wou zetten. Omdat de telefoon maar bleef rinkelen ging Hugo Borst op onderzoek uit. Op dat moment vond een cameraman de telefoon en overhandigde hem aan Borst. Ook DWDD bleek in het promotiecomplot van 'The Phone' te zitten.

Bron: FOK!

------------------------------------------------------

Dat klinkt spannend! :D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Phone 2
« Reactie #23 Gepost op: 11-04-2008, 15:29:04 »

:D

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Phone 2
« Reactie #24 Gepost op: 14-04-2008, 10:30:34 »
Ik hoorde het ook bij DWDD, geweldige actie van Beau! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: The Phone 2
« Reactie #25 Gepost op: 20-04-2008, 19:47:57 »
In The Phone rinkelen op twee verschillende locaties in dezelfde stad een telefoon. Een ieder heeft de keuze: opnemen of laten rinkelen. Degene die de telefoon opneemt wordt door de AVRO uitgedaagd en kan een grote geldprijs winnen. Zij moeten twee dagen later terugkomen in dezelfde kleren, waarna het avontuur begint.


en ik denken dat het spontaan is ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Phone 2
« Reactie #26 Gepost op: 20-04-2008, 19:50:22 »
 :o

Ik dacht al, dat ze zomaar 3 uur de tijd hebben  ::)
Waar heb je dit vandaan? Dat ze dit openbaar maken zeg...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: The Phone 2
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2008, 19:56:02 »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Phone 2
« Reactie #28 Gepost op: 20-04-2008, 20:00:12 »
Goh, dat ze dit vermelden zeg! Viel me trouwens ook al op deze uitzending dat de vrouwelijke kandidaat haar jas liet hangen toen ze wegliep in het café, later buiten had ze hem wel aan  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The Phone 2
« Reactie #29 Gepost op: 20-04-2008, 20:12:46 »
Dat had geloof ik Beau ook al toegegeven laatst in DWDD of een dergelijk programma. Volgens mij had hij het toen zelfs over 3 dagen later. Ze moeten drie dagen later wel diezelfde kleren aan als toen ze de telefoon opnamen. ;D
« Laatst bewerkt op: 20-04-2008, 20:23:04 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: The Phone 2
« Reactie #30 Gepost op: 20-04-2008, 20:17:09 »
Ja ik hoorde/las het ook.
Heeft er oa mee te maken dat de helikopter maar 3 uur in de lucht kan blijven en met het bellen erbij is dat dus te kort. Komt nog bij dat het natuurlijk zo kan zijn dat er iemand is die, na het opnemen van de telefoon, niet mee wil doen.
The sun came up and reality set in.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The Phone 2
« Reactie #31 Gepost op: 20-04-2008, 20:21:52 »
Komt nog bij dat het natuurlijk zo kan zijn dat er iemand is die, na het opnemen van de telefoon, niet mee wil doen.

Het lijkt me geinig als ze dàt een keertje laten zien... >:D
Geniet nooit met mate...

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Phone 2
« Reactie #32 Gepost op: 20-04-2008, 20:22:01 »
Ik heb Beau het inderdaad ook horen zeggen bij De Wereld draait door. Toch vind ik het raar dat ze dit niet gewoon in het spel opnemen. Laat die Frederik gewoon zeggen dat ze een dag (of enkele dagen) later terug (of naar een bepaalde locatie) moeten komen en je hebt het probleem opgelost. Daarnaast kunnen ze ook die voice-over weglaten door de kandidaat-introductie bijvoorbeeld door Frederik te laten doen, die hen bijvoorbeeld een aantal persoonlijke vragen stelt. En dan vind ik het interessanter om te weten wat voor opleiding of werk iemand zoal doet dan of hij/zij zichzelf als sociaal bestempelt. Verder zit dit seizoen wel een stuk beter in elkaar dan vorig jaar zomer! Ik ga zometeen in ieder geval weer kijken.