Auteur Topic: [Kandidaat] Annette  (gelezen 23260 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Annette
« Gepost op: 23-11-2007, 19:35:13 »



In dit topic kunnen jullie alles kwijt over Annette!
« Laatst bewerkt op: 23-11-2007, 19:47:00 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2008, 20:14:52 »
NOS-teletekst vergeet Annette te noemen........


Coen Swijnenberg,Dennis Weening,Edo   
 Brunner,Georgina Verbaan,Nicolette     
 Kluijver,Patrick Martens,Joris Linssen,
 Regina Romeijn en Dunya Khayame       
 stortten zich in het grote avontuur en
 vertrokken samen met presentator Pieter
 Jan Hagens naar Mexico op jacht naar de
 pot én naar de mol.     
           

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #2 Gepost op: 3-01-2008, 22:15:56 »
wordt zij overal ineens 'vergeten' ofzo?

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #3 Gepost op: 3-01-2008, 22:24:12 »
Ach gossie.

Het komt a: omdat ze bij nos-teletekst niet zo slim zijn of
b : ze ons mollenjagers op de kast willen krijgen, want er worden hier dan weer velerlei theorieën op los gelaten.

En ik geloof best dat er veel mensen zich daar suf om lachen ::rofl::

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2008, 22:25:55 »
okee
ik verdenk haar (nog?) niet
maar ik vind haar geen leuke kandidaat
ook niet met die is de mol.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2008, 22:39:12 »
Ik vind het wel een leuke kandidaat eigenlijk! Alleen nog niet zoveel van dr gezien, daarom was ik ook een beetje bang dat ze er in de eerste aflevering uit zou vliegen!
The sun came up and reality set in.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2008, 23:18:58 »
Ik vind het wel een leuke kandidaat eigenlijk! Alleen nog niet zoveel van dr gezien, daarom was ik ook een beetje bang dat ze er in de eerste aflevering uit zou vliegen!

Dat had ik dus precies zo. Ook omdat ze bij Die is de mol zo ongeïnteresseerd leek over te komen. Van eerste afvaller is Annette bij mij nu echter veranderd in hoofdverdachte in 'the mole-case'. Het aanstippen van Georgina's steen als 'roze-bruin' kan een mislukte mol-actie geweest zijn. Hij was namelijk overduidelijk roze en niet bruin. Pieter-Jan accepteerde het echter. Tevens zinde haar reactie na het drinken van de tequila/water mij niet (dat kan gespeeld zijn, omdat ze wellicht wist dat Coen geheelonthouder was). En ook in de fietsopdracht was ze redelijk actief en mensen aan het pushen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2008, 23:33:02 »
Het meer een soort moedertje mol :P ..
Zoo van ik ga eens gezellig met me kinderen op pad :P
Zoo denk ik steeds bij der  ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2008, 23:33:24 »
Ik vind haar een beetje verdacht stil.

Offline Frank182

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2008, 03:47:11 »
ik kan het jullie alvast vertellen. Anette is de mol. Check maar naar de aflevering van "die is de mol" met haar..

kijk vorige keer heeft het bewezen.. je moet niet op je gevoel afgaan, maar kijken naar kleine kloterige details. dat was de vorige keer ook de oplossing, wel heel knap gespeeld en gemonteerd - maar toch.

in die aflevering zie je haar collega's over haar praten en aan het einde van het montage filmpje hoor je cees jansma zeggen: ja ze is echt perfect voor wie is de mol mol mol mol mol (het galmt na..) nou dat is het dus.. en dan gaan ze ons kijkers aan het einde uitlachen dat we het niet toen al doorhadden.. moet je opletten.. Bruine kleren aantrekken, gebarentaal over 10 verschillende afleveringen.. think about it..

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #10 Gepost op: 4-01-2008, 09:10:32 »
Zij was de reden dat de groep niet eerder aan is gekomen... dat lijkt mij toch niet erg mols.

Offline Toyboy

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #11 Gepost op: 4-01-2008, 12:57:46 »
Mijn theorie is dat de Mol er in de eerste afleveringen helemaal niet bij gebaad is dat er weinig geld in de pot komt. Misschien komt er in aflevering-zoveel wel een spel waarbij nu al vaststaat dat er weer ongelofelijk veel uit gaat (zoals het anoniem veilen vorig jaar) ...

De MOL is er eerder bij gebaad dat er WEL iemand uitvliegt in de eerste aflevering. En aangezien het bij je houden van de jokers door niemand gecheckt kan worden, is dit zijn kans!

Ik zet in op Annette. In het dagboek van de Mol concludeer ik dat de Mol in die ene auto zat waarin het fragment te horen was en niet bij de klimmers. Streep iedereen die daar niet aan voldoet maar weg, Annette blijft over en van h aar was niet te zien dat ze haar jokers inleverde ...

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #12 Gepost op: 4-01-2008, 13:01:20 »
Annette was toch als laatste? Volgens mij leverde ze gelijk haar jokers in maar ik kan het mis hebben. Ik vind haar niet zo goed binnen de groep passen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #13 Gepost op: 4-01-2008, 13:22:42 »
Ik vind haar niet zo goed binnen de groep passen.

Dat was milouska ook niet..
En ze was tog de mol..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #14 Gepost op: 4-01-2008, 13:28:36 »
Annette is een beetje de Yvon v/d Hurk van dit seizoen. Praktisch onzichtbaar. Hoewel ik de Yvon v/d Hurk bokaal liever inzet op Dunya, zij was compleet onzichtbaar. Enfin, denk dat Annette later wel losser wordt.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #15 Gepost op: 4-01-2008, 13:46:47 »
Ik vind Annette een leuke kandidaat, alleen, ik hoop niet dat ze, gezien haar positie als oudste in de groep, conditioneel niet meer meekan ofzo, maar dat zal wel meevallen denk ik ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #16 Gepost op: 4-01-2008, 13:50:14 »
ik hoop niet dat ze, gezien haar positie als oudste in de groep, conditioneel niet meer meekan ofzo, maar dat zal wel meevallen denk ik ::ok::

Ik zou denken dat Edo dan eerder dat probleem zou hebben.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #17 Gepost op: 4-01-2008, 13:55:51 »
Kandidaten zijn van te voren heus wel gescreend op conditie en meer van dies. Denk dat Annette veel sportiever is dan ze in eerste aflevering overkomt. Dat ze langzaam fietste? Tja. Wie was aan haar gekoppeld? Misschien was die al boven gekomen en was voor Annette niet meer nodig om hard te fietsen om zo verdenkingen van haar af te slaan?
Zelfde geldt uiteraard ook voor Joris(?) die haar kwam halen op de fiets. Ook voor Joris kan bijbehorend kandidaat al boven zijn en helpt hij Annette om sneller te zijn dan haar kandidaat? Voor Joris absoluut geen vrijpleiting dat hij Annette hielp.

En als we het over Edo hebben, denk dat hij op andere punten van de screening sterk gescoord heeft. (persoonlijkheid, intelligentie, noem maar op)

Maar deze topic gaat over Annette, een dame die je in de gaten moet blijven houden  ::vergroot::

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2008, 14:23:03 »
Volgens mij typisch geval van stille wateren, diepe gronden. Zal me niets verbazen als 'ons Annetje' nog eens ver gaat komen deze serie.
Voorlopig staat ze nog niet hoog op mijn mogelijke mol-list.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Annette
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2008, 21:06:55 »
Op de groepsfoto op de Avro WIDM-site is Annette de enige die niet in de camera kijkt.....

maltho thi afrio lito