Auteur Topic: [Kandidaat] Dunya  (gelezen 33697 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Dunya
« Gepost op: 23-11-2007, 19:51:32 »

In dit topic kunnen jullie alles kwijt over Dunya!
2024: wie is de Mol?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2007, 11:39:39 »
Ik denk dat zij in de 3 of 4de aflevering vetrekt,gisteren keek ze een beetje te glansig uit der ogen en ik denk dat dat is omdat ze teveel eer kreeg van Dick.

Afvaller: Aflevering 3 of 4.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #2 Gepost op: 4-01-2008, 11:00:39 »
Toen dunya de test ging maken kwam er een muismat in beeld,.. Met daarop het mol logo!!
Bij de rest werd er niet zo heel close de muismat in beeld genomen maar bij dunya wel!

het kan wel een hint zijn...
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #3 Gepost op: 4-01-2008, 14:38:49 »
Maar ze is wel ontzettend stil zeg. Valt totaal niet op.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #4 Gepost op: 4-01-2008, 20:57:04 »
Misschien juist omdat ze totaal niet opvalt is ze een goede mol. Niemand heeft haar door.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2008, 00:37:46 »
Je kunt niet echt veel na deze aflevering over haar zeggen.
Alleen dat ze stil was.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2008, 09:31:50 »
Je kunt niet echt veel na deze aflevering over haar zeggen.
Alleen dat ze stil was.
En ook over dat laatste valt te twisten; hoe iemand overkomt ligt voor een deel ook aan het montagewerk van de makers van dit mooie programma. Niet iedereen komt evenveel aan bod per aflevering, en wellicht was ze daarnaast juist wel heel extravert op momenten dat de camera net niet draaide  ;). Valt weinig over te zeggen eigenlijk, na een aflevering.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2008, 14:06:22 »
En ook over dat laatste valt te twisten; hoe iemand overkomt ligt voor een deel ook aan het montagewerk van de makers van dit mooie programma. Niet iedereen komt evenveel aan bod per aflevering, en wellicht was ze daarnaast juist wel heel extravert op momenten dat de camera net niet draaide  ;). Valt weinig over te zeggen eigenlijk, na een aflevering.

Een aantal kandidaten noemde het bij de test.

Offline Gorgeous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #8 Gepost op: 6-01-2008, 13:30:08 »
en dat shirt dat Dunya aan had..(mickey/mini mouse)

kan dat geen hint zijn ofzo?

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #9 Gepost op: 6-01-2008, 14:23:29 »
Toen dunya de test ging maken kwam er een muismat in beeld,.. Met daarop het mol logo!!
Bij de rest werd er niet zo heel close de muismat in beeld genomen maar bij dunya wel!
Bij Dennis deden ze dit ook voor maar 22 frames (1sec = 24/25 frames) dus niet best lang (van die 22 zijn ook nog een aantal de overgangframes van de beelden ervoor, dus die muismat komt daar echt als een flits voorbij

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #10 Gepost op: 6-01-2008, 18:16:48 »
Op de .nl site staat bij Dunja geen geboorteplaats bij haar naam..Zou ze niet weten waar ze is geboren? of een hintje?

Offline vlees

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2008, 18:31:05 »
Op de .nl site staat bij Dunja geen geboorteplaats bij haar naam..Zou ze niet weten waar ze is geboren? of een hintje?

Wikipedia weet het ook niet en op haar eigen site staat ook niks. Maar er staat wel, dat ze de toneelschool in Maastricht bezocht. Of ze wont daar, of die is de beste en ze ging er daarom heen (Ik zie gen reden om anders vrijwillig naar Maastricht te gaan hehehe)

Offline dirk012

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2008, 22:29:18 »
Wanneer je op www.wieisdemol.nl  de foto van de kandidaten, bovenaan elk afzondelijk aanklikt, voor je naar het forum gaat, verschijnt bij al de kandidaten de bekende groene vingerafdruk, bij de afvaller is deze rood.

Bij Dunya is geen vingerafdruk, enkel haar donkerbruine haar, bruin kleur van de mol

Wanneer je haar aanklikt via kandidaten heeft ze wel weer een groene vingerafdruk.

Ik kan er helemaal naast zitten maar vind het toch erg vreemd, maar ja bij wie is de mol is niets wat het lijkt.

Tevens heeft zij gespeeld in de Novellen: De dag, de nacht en het duister.
dv

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2008, 18:04:22 »
Wanneer je op www.wieisdemol.nl  de foto van de kandidaten, bovenaan elk afzondelijk aanklikt, voor je naar het forum gaat, verschijnt bij al de kandidaten de bekende groene vingerafdruk, bij de afvaller is deze rood.

Bij Dunya is geen vingerafdruk, enkel haar donkerbruine haar, bruin kleur van de mol

Wanneer je haar aanklikt via kandidaten heeft ze wel weer een groene vingerafdruk.

Ik kan er helemaal naast zitten maar vind het toch erg vreemd, maar ja bij wie is de mol is niets wat het lijkt.

Tevens heeft zij gespeeld in de Novellen: De dag, de nacht en het duister.

Laten we even vergelijken:





Dunya zit dus gewoon met haar haar voor het groene stuk van het logo. :P

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #14 Gepost op: 8-01-2008, 22:56:42 »
Zat ik lekker TV te kijken, zag ik Dunya ineens in de reclame van Verkade ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #15 Gepost op: 8-01-2008, 22:57:52 »
Zat ik lekker TV te kijken, zag ik Dunya ineens in de reclame van Verkade ::ok::

Ik zag m ook vanavond ja :D
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #16 Gepost op: 9-01-2008, 14:58:08 »
Zat ik lekker TV te kijken, zag ik Dunya ineens in de reclame van Verkade ::ok::

In die reclame zegt ze ook al niks. :P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #17 Gepost op: 9-01-2008, 15:45:58 »
In die reclame zegt ze ook al niks. :P

Nee ze "sopt" alleen maar  ::rofl::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #18 Gepost op: 9-01-2008, 15:48:19 »
Degene die de reclame wil bekijken: filmpje en klikken op commercials.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2008, 17:34:43 door Bakkertje, Reden: link verborgen »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #19 Gepost op: 10-01-2008, 21:41:16 »
Dunya blijft mijn mol.
Met het schieten maakte ze helemaal een scène dat ze het eng vond en dergelijke. Dat vond ik nogal overdreven overkomen. Misschien wilde ze sympathie wekken? (Ahhh dat zielige meiske...) Bovendien, wat Georgina zei, dat Dunya eerder zei dat ze schieten eng vond, is in mijn ogen ook een goede indicatie.

Bovendien heeft ze dus erg weinig uit haar tas gehaald, die erg zwaar was (12 kilo?)