Auteur Topic: [Kandidaat] Edo  (gelezen 112672 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Edo
« Gepost op: 23-11-2007, 19:52:08 »

In dit topic kunnen jullie alles kwijt over Edo!
2024: wie is de Mol?

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2008, 23:46:08 »
Hoe kan het nou dat hier nog niks gepost is? Ik vind hem echt geweldig :D

"En dan lig ik goed in de groep, vooral bij de dames natuurlijk" (of iets dergelijks)  En dan zijn hoofd.... ::rofl::
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #2 Gepost op: 3-01-2008, 23:46:43 »
Sorry hoor, maar ik vind het niet zo'n leuke kandidaat.
The sun came up and reality set in.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #3 Gepost op: 3-01-2008, 23:49:45 »
Ik vind Edo een geweldige kandidaat. Ik kan erg om hem lachen (in tegenstelling tot dat watje van een Coen Swijnenberg -> of zou het niet durven drinken van tequila/water soms voortkomen uit een waterfobie na het laten vallen van zijn emmertje bij Serious Request   ;)). In ieder geval zou ik niet weten waar Edo gemold zou moeten hebben in de fiest/klim-opdracht. Of het moet zo zijn dat hij de klimmers tegengewerkt heeft door heel strak en stom te zekeren (zou een mooie mol-actie zijn). Vooral bij Dunya leek dit het geval. Ik blijf hem in de gaten houden, maar Annette blijft voorlopig hoofdverdachte.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2008, 23:51:48 »
(in tegenstelling tot dat watje van een Coen Swijnenberg

Ik vind niet dat je een watje bent als je in 6 dagen van Den Haag -> Leuven -> halverwege Genève -> Den Haag -> Genève -> Den Haag hebt gelift. ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2008, 23:51:59 »
Edo is helemaal top! Ik vind 'm echt geweldig en zou het prachtig vinden als hij de mol is. Zo niet hoop ik dat ie HHHEEELLLL lang blijft.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2008, 23:54:41 »
Ik vind niet dat je een watje bent als je in 6 dagen van Den Haag -> Leuven -> halverwege Genève -> Den Haag -> Genève -> Den Haag hebt gelift. ;)

Mwa, Regina heeft in Peking Express heel India liftend doorkruist. En dan ook nog eens met Pieter Storms. Vooral met dat laatste ben je in mijn optiek dan toch een grotere bikkel  ;D.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2008, 23:55:07 »
Mwa, Regina heeft in Peking Express heel India liftend doorkruist. En dan ook nog eens met Pieter Storms. Vooral met dat laatste ben je in mijn optiek dan toch een grotere bikkel  ;D.

Maar daar hadden ze 3 weken voor. ;)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2008, 00:02:01 »
Ik vind 'm ook niet zo geweldig :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2008, 08:32:01 »
@honeymaker en Tinuzzz: Coen en Regina hebben hun eigen topics ::vergroot::


On: Ik vind Edo een erg leuke kandidaat, die hoog op mn mollijstje staat ook ;D Alhoewel ik 'm ook nog niet heb zien mollen, maar goed... van een echte mol zie je dat niet overduidelijk ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #10 Gepost op: 4-01-2008, 09:56:01 »
Edo is een toffe gast :) Echt top dat ie meedoet met WIDM, hij brengt humor in de groep. Zoals bij het klimmen bijvoorbeeld, verder is Edo ook een fanatieke kandidaat. Zie in hem geen mol, maar misschien is dat juist zijn sterke kant als mol zijnde :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #11 Gepost op: 4-01-2008, 10:39:00 »
Ik vind hem zoo tof, dat hij van mij mag winnen, en anders de mol moet zijn. Ik wil niet dattie al snel weggaat  ::tandpastasmiley::

Mja, ik vind hem niet erg mollig ofzo, het enige wat je bij hem zou kunnen aanwijzen is dat Dunya toen in de knoop kwam te zitten, maar of dat nou expres was  ???

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #12 Gepost op: 4-01-2008, 11:14:32 »
Ik vind hem een leuke kandidaat!
lekker vrolijk net zoals georgina.. hoop dat die 2 er lang inblijven :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #13 Gepost op: 4-01-2008, 11:49:18 »
Mja, ik vind hem niet erg mollig ofzo...
Nou dat is maar hoe je het bekijkt... ::rofl::

Offline kakko

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #14 Gepost op: 4-01-2008, 13:05:55 »
Ik vind hem erg grappig. Voor mij is ie voorlopig ook de mol. Ik kende hem eigenlijk nog helemaal niet maar op het eerste gezicht een erg leuke kandidaat. Helemaal grappig hoe hij aan het einde die ene joker van de tafel pakte.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #15 Gepost op: 4-01-2008, 14:34:33 »
Leuke vent! Al voor de aflevering van gister mijn molkandidaat nummer 1. Maar goed, het duurt nog even natuurlijk.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #16 Gepost op: 4-01-2008, 15:48:47 »
Moeilijk om na 1 afl. de mol aan te wijzen, maar mijn intuitie zegt Edo.
Hij lijkt me een geschikt molkarakter hebben: slim, soms sluw en wat sneaky, maar altijd een bigsmile zodat niemand zijn hidden agenda doorheeft.

Door zijn postuur en hoge knuffelbeergehalte krijgt hij mischien ook weinig verdenkingen van medekandidaten. Als Edo iets niet kan of als hem iets niet lukt denkt de rest misschien: maar ja, dat kan Edo ook niet zo goed..... Of dat doet Edo niet want die is zo lief.....

Qua molakties (ik vind de laatste paar jaar de molakties soms te subtiel en vergezocht, maar ja dat terzijde)van Edo het volgende:
*een vraag fout beantwoord
*bij het klimmen nam hij letterlijk het (voor)touw in handen en daarmee de regie. Door het aanmoedigen en begeleiden van vooral Nicolette en Dunya rekte hij veel tijd door ze vooral door te laten gaan met klimmen ook al wilden zij misschien eerder opgeven. Het had misschien sneller gekund door bv. Nicolette naar beneden te laten gaan en bv. Coen te laten klimmen, maar Edo bleef rustig op Nicolette inpraten. Zolang er iemand stil staat op de rots zit er geen beweging in het spel. Tijd rekken dus.
*bij het pakken van de jokers stond Edo vanaf het begin passief bij de tafel met een houding van 'ik hoef geen jokers.....'. Heeft hij geen jokers nodig?? Pas op het laatste moment streed hij met Patrick om de 3 jokers, maar alleen omdat het anders wel erg verdacht zou zijn. Edo greep mis (toeval?) en pakte de allerlaatste joker. Wie het laatst lacht.....

Voorlopig is Edo dus mijn mol!

Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #17 Gepost op: 4-01-2008, 15:49:00 »
en wie speelt er trouw mee in tequila!!! idd edo :)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2008, 15:52:42 »
en wie speelt er trouw mee in tequila!!! idd edo :)

Das een goeie!
En wie zit trouble all the way? Womanizer (zegt ie zelf) Edo als hij iedereen begeleid als gids op de rots met klimmen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Edo
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2008, 16:41:48 »
Edo is een geweldige gozer!
Je kan onwijs met hem lachen in het echt, en hij houdt wel van een shotje :D

Ik hoop echt dat hij lang blijft en dat we nog veel grappige acties van hem mee mogen maken
Triomf!