Auteur Topic: Welkom Suzaphin!  (gelezen 341 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Suzaphin!
« Gepost op: 17-12-2007, 21:22:25 »
Suzaphin van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Op dit moment is Expeditie Robinson 100  nog bezig, je kunt alles over de afleveringen lezen op het ER-forum en ook kun je daar vragen stellen aan de kandidaten. Ook Wie Is De Mol begint langzaam op gang te komen. Neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek of Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Suzaphin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Suzaphin!
« Reactie #1 Gepost op: 4-01-2008, 22:09:16 »
Hoi allemaal,

Ik ben Suzanne, ik ben 24 jaar en woon in Best!

Mijn hobby's zijn Expeditie Robinson en GTST kijken, mijn huisdieren (chinchilla's, cavia's en honden), trampoline springen, zwemmend redden, dolfijnen trainen, het uitbeelden van slachtoffer (LOTUS) en reizen (Bermuda, Hawaï, Curaçao, als het maar een zonnig eiland is, haha). Mijn meest tijdrovende hobby is mijn vriend Dennis (die in Noordwijk woont).

In 2004 heb ik mijn opleiding aan de HAS (dierhouderij- en diergezondheidszorg) afgerond met als afstudeerproject een onderzoek naar de interesse in recreatie rondom dolfijnen.

Tijdens verschillende stages ben ik in aanraking gekomen met dolfijnen en met kinderen. Daarom heb ik in 2006 besloten om de verkorte deeltijdopleiding aan de PABO te gaan volgen. Op 10 december 2007 heb ik mijn diploma gehaald.

Vanaf 7 januari ga ik drie dagen per week aan de slag op Basisschool Trudo in Eindhoven in groep 1.

MIJN GROTE DROOM IS NOG MEE DOEN AAN EXPEDITIE ROBINSON!!
Op 23 december 2007 heb ik mij ingeschreven (hoop ik) voor expeditie robinson 2008. Ik heb helaas nog geen ontvangsbevestiging of bevestiging van het versturen van mijn aanmeldingsformulier gekregen dus ik wacht nog wanhopig af!!

Groetjes,
Suzanne