Auteur Topic: Kerstwensen 2007 en kerstkaarten  (gelezen 3160 keer)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Kerstwensen 2007 en kerstkaarten
« Gepost op: 20-12-2007, 11:28:45 »
Na het succes van vorig jaar, hebben we ook dit jaar weer op RN tijdens de feestdagen een speciaal hoekje ingeruimd op iedereen de gelegenheid te geven al je vriendjes en vriendinnetjes van RealityNet een pretiige kerst en een fantastisch nieuwjaar te wensen. ::ok:: :)

Wil jij ook je eigen persoonlijke groet uitbrengen in het Info Center, ga dan even naar deze pagina.....

(Oh ja, je moet wel een account hebben op RN om van deze dienst gebruik te kunnen maken. Daarom moet je ingelogd zijn om bovenstaande pagina te kunnen zien.)

Daarnaast is er ook dit jaar weer de mogelijkheid om al je online vrienden en vriendinnen te verblijden met een echte RealityNet Kerst-ecard! ::ok:: :D

Wil je gebruik maken van deze mogelijkheid, ga dan naar deze pagina.....

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Re: Kerstwensen 2007 en kerstkaarten
« Reactie #1 Gepost op: 22-12-2007, 14:01:09 »
Heb mijn wens donderdagavond ingezonden, en kreeg daar een kleurige bevestiging van, maar kwam hem nog niet tegen.  Het gaat Random, maar hoe lang duurt het voor ie voor de eerste keer zichtbaar wordt?

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 22-12-2007, 14:21:33 »
Heb mijn wens donderdagavond ingezonden, en kreeg daar een kleurige bevestiging van, maar kwam hem nog niet tegen.  Het gaat Random, maar hoe lang duurt het voor ie voor de eerste keer zichtbaar wordt?
Ik heb je wens wel gezien hoor! Iets met vriendjes en vriendinnetjes van RN, dacht ik.
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #3 Gepost op: 22-12-2007, 14:30:34 »
Jaaaaaa, dan staat ie erin. Het gekke is: met random kun je nooit weten wat er komt. en als je een kwartier of 20 minuten kijkt, en je ziet je eigen boodschap steeds niet, dan lijkt het of hij nog niet geplaatst is (overigens was dat vorig jaar hetzelfde). Ik zag die van Ibung, jou, Test, Evenstar en Sprien wel steeds langskomen, maar nu ik dit in aan het tikken ben, ook die van mij....en nu ook andere namen.

Maar het is in orde, leuk....... ::ok:: ::ok::