Auteur Topic: Welkom Go_ahead!  (gelezen 903 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Go_ahead!
« Gepost op: 9-01-2008, 23:00:33 »
Go_ahead van harte welkom hier op Realitynet en haar dochtersite wieisdemol.com!!   ::zwaai::     

De mollenjacht is weer begonnen !! Speur mee naar verborgen hints ::vergroot::  of maak de stemwijzer zodat je weet op wie je kan stemmen in de WIDM-pool :D Ik hoop dat je veel plezier mag beleven op de site van wieisdemol.com  :) Geniet ook van alles wat realitynet.nl nog meer te bieden heeft. Zoals bijvoorbeeld de relaxhoek of de huiskamer.         

Tot op het forum of in de chat   ::zwaai:: ::regenboog::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Go_ahead

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Go_ahead!
« Reactie #1 Gepost op: 16-01-2008, 19:57:10 »
Bedankt voor dit warme welkom!

Ik heb me aangemeld, omdat 2 goeie vrienden van mij zich ook op dit forum begeven en hier altijd met veel plezier over praten. Ik wou wat dat betreft niet langer achterblijven en heb me ook aangemeld om met de verschillende leuke pools mee te doen.

Even kort over mezelf. Ik ben 20 en Pabo-student en zit momenteel midden in een hele drukke tentamenweek, maar ja ik moet nog even de pool voor WIDM invullen, voordat ik daar geen kans meer bij maak ;)!
Ananas

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2008, 19:27:27 »
Hee, ik zie je berichtje nu pas!  :D

Welkom! ::bravo::

Het gaat nog niet echt super met je pool, zie ik? >:D ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2008, 11:00:48 »
Welkom Go_ahead,ook al ken ik je niet,en ik weet niet hoe,maar op een of andere manier heb ik de indruk dat ik weet wie een van je 2 goede vrienden is.   ;D ;D

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2008, 20:02:07 »
Knap geraden... ::) ;)

Het is bijzonderder als je ook kan raden wie de tweede is. Ik geef als tip: hij post niet veel, maar heeft al wel meerdere 'titels' verdiend.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 21-01-2008, 19:36:35 »
Knap geraden... ::) ;)

Het is bijzonderder als je ook kan raden wie de tweede is. Ik geef als tip: hij post niet veel, maar heeft al wel meerdere 'titels' verdiend.  :)
Eeuuhhmmm, Lieke?   ::)

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 22-01-2008, 09:33:39 »
Nee, dat is ook geen 'hij'. ::)

Tour de France pools? PE Pixelprikken?

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 22-01-2008, 15:06:08 »
Telminator? :P

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 22-01-2008, 17:54:07 »
Precies, die ja.  ;)

« Reactie #9 Gepost op: 23-01-2008, 12:56:24 »
 8)Ik ben sinds 1 week ook op het forum en kreeg zoveel hartverwarmende berichtjes. Jij vindt het dus ook vast leuk om door mij van harte welkom te worden geheten.
Veel plezier met het "Molletje"zoeken.

Borduurmiepje ::zwaai::

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 24-01-2008, 14:26:49 »
Zo zo ik ben al aardig populair  ::rofl::! Misschien kan ik in ruil voor populariteit wat bonuspunten krijgen voor in de WIDM-pool ;)! Alhoewel ik met een hele dosis geluk ook nog wel kan winnen :p!

Hoe dan ook nogmaals hartelijk bedankt voor het warme welkom en ik wens jullie ook veel succes met jullie pools en op de site. Zolang jullie bij de pools maar achter me eindigen ;)!

Greetz Gootje :p
Ananas