Hallo luitjes,
Hier is weer zo'n irritante newbie die denkt dat ie iets interessants te melden heeft.
Ik heb net het filmpje van Paméla gezien (Mijn vraag zat er niet bij

) maar echt interessante dingen haal ik er niet uit.
Ik weet alleen dat degene op wie Paméla heeft gestemd tot (bijna aan)het einde zal blijven. Ze laten namelijk niet zien op wie ze gestemd had. Als diegene er de volgende keer of de keer daarna uit zou gaan, zouden ze het gerust kunnen laten zien, maar dat doen ze dus niet. Dus Paméla zal wel een idee hebben van de winnaar (of verliezer

)
En daaruit trek ik dan de volgende conclusie. Omdat het zo duidelijk was dat Erik in aflevering 1 op Ellen stemde is zij dus niet de mol, maar haalt ze ook de laatste afleveringen niet.
Daarom zal ze dus wel fout zitten met haar molkeuze.
- Ellen en John vallen (voor mij) dus af.
- Jantien ook (zij begon met het zingen van Koffie, koffie lekker bakkie koffie, waardoor de anderen het "ineens" ook hoorden)
- Dick lijkt me niet geschikt als mol (maar dat is mijn inschatting)
- Karen ligt er te dik op, iedereen stemt al op haar, het is zo duidelijk, dat WIDM dit wel verzonnen moet hebben, dus zij valt ook af.
- Op George wordt ook de verdenking gelegd omdat hij veel fouten maakt. Ik weet niet of dit mollenstreken zijn of gewoon domheid. Ik houd het ff op het laatste.
Mijn "mollen" zijn dus voorlopig Kerstin en Harry!!!!!
Maar in het flimpje van Paméla vind ik eigenlijk geen hints. En die muzikale hints daar kan ik ook geen touw aan vast knopen.
En dat laatste shot bij het filmpje van Pamela, waar slaat DAT nu weer op? Graag jullie theorieën, die zijn altijd zo verhelderend.
Ben benieuwd
Groetjes
Arjan

PS: Filmpje Pamela krijg je te zien als je gaat chatten op
www.wieisdemol.nl