Auteur Topic: Filmpje Paméla (vooral dat laatste shot)  (gelezen 6179 keer)

Offline Arjan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Filmpje Paméla (vooral dat laatste shot)
« Gepost op: 20-02-2002, 19:40:35 »
Hallo luitjes,

Hier is weer zo'n irritante newbie die denkt dat ie iets interessants te melden heeft.  ;D
Ik heb net het filmpje van Paméla gezien (Mijn vraag zat er niet bij  >:( ) maar echt interessante dingen haal ik er niet uit.

Ik weet alleen dat degene op wie Paméla heeft gestemd tot (bijna aan)het einde zal blijven. Ze laten namelijk niet zien op wie ze gestemd had. Als diegene er de volgende keer of de keer daarna uit zou gaan, zouden ze het gerust kunnen laten zien, maar dat doen ze dus niet. Dus Paméla zal wel een idee hebben van de winnaar (of verliezer :D )

En daaruit trek ik dan de volgende conclusie. Omdat het zo duidelijk was dat Erik in aflevering 1 op Ellen stemde is zij dus niet de mol, maar haalt ze ook de laatste afleveringen niet.
Daarom zal ze dus wel fout zitten met haar molkeuze.

- Ellen en John vallen (voor mij) dus af.

- Jantien ook (zij begon met het zingen van Koffie, koffie lekker bakkie koffie, waardoor de anderen het "ineens" ook hoorden)

- Dick lijkt me niet geschikt als mol (maar dat is mijn inschatting)

- Karen ligt er te dik op, iedereen stemt al op haar, het is zo duidelijk, dat WIDM dit wel verzonnen moet hebben, dus zij valt ook af.

- Op George wordt ook de verdenking gelegd omdat hij veel fouten maakt. Ik weet niet of dit mollenstreken zijn of gewoon domheid. Ik houd het ff op het laatste.

Mijn "mollen" zijn dus voorlopig Kerstin en Harry!!!!!

Maar in het flimpje van Paméla vind ik eigenlijk geen hints. En die muzikale hints daar kan ik ook geen touw aan vast knopen.

En dat laatste shot bij het filmpje van Pamela, waar slaat DAT nu weer op? Graag jullie theorieën, die zijn altijd zo verhelderend.
Ben benieuwd

Groetjes
Arjan 8)

PS: Filmpje Pamela krijg je te zien als je gaat chatten op www.wieisdemol.nl

funny bunny

Offline heike

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Filmpje Pam鬡 (vooral dat laatste shot)
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2002, 19:49:42 »
hi arjan,
het lijkt me een goed idee om de dingen op www.wieisdemol.nl met een hele grote korrel zout te nemen... een pagina van de makers is denk ik niet zo betrouwbaar, daar manipuleren ze de boel net zoals ze op televisie doen   :)

dagdag,
heike

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Parrot007

• Forumlid
Re: Filmpje Paméla (vooral dat laatste shot)
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2002, 20:34:02 »
Het laatste shot , daar staat Yvonne Jaspers op.
Zij presenteert diverse kinderprogramma's ( Prince ? )
en zij is geboren in Boxtel

een fansite : http://www.yvonline.nl/

Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Parrot007

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 20-02-2002, 20:53:14 »
via http://www.yvonline.nl/
kom je bij
http://www.bvgool.nl/
dat is briggite van gool producties en management.

Via die site lees je dat Yvonne Jaspers ook bij NOT heeft gewerkt.
Wie ook bij Teleac/NOT werkt is prince.

Vergezocht ? kweetniet , maat het is wel opvallend.

Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Molly_B.

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 21-02-2002, 19:51:01 »
Wat ik nog wel opvallend vond bij het filmpje van Pamela was dat ze vertelde dat ze tijdens het slapen niet door had gehad dat de anderen hun bril afgezet hadden of naar het toilet waren gegaan ... Hoe verrast waren deze anderen dan echt toen ze hoorden dat de draden uit de wc-pot kwamen? Beetje toneelspel geweest?

Wat betreft de eerste stemming viel me trouwens nog op dat Angela benadrukte dat bij gelijke eindstand de duur van de invultijd zou bepalen wie moest gaan. Zou dit kunnen betekenen dat ook Pamela op Ellen gestemd heeft de eerste keer, maar dat zij en Dick sneller waren dan Erik?

The unsinkable Molly B.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 21-02-2002, 20:11:00 »
Citaat

PS: Filmpje Pamela krijg je te zien als je gaat chatten op www.wieisdemol.nl

pfff eindelijk gevonden, hier is de direct link
http://www.wieisdemol.nl/chat/media.asp?type=win

cheers
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Oli-4

• Forumlid
  • Molspeurder
« Reactie #6 Gepost op: 21-02-2002, 21:29:59 »
Cool :D

Mijn vraag is beantwoord door Paméla. Ik heet Olivier, dus komt dat zien bij het interview ;)

Thanx voor deze link Vlaming, maar kan iemand een link geven waardoor ik de uitzending kan downloaden? Ik wil dit namelijk bewaren voor later zullen we maar zeggen :)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 21-02-2002, 21:37:15 »

Citaat

Thanx voor deze link Vlaming, maar kan iemand een link geven waardoor ik de uitzending kan downloaden? Ik wil dit namelijk bewaren voor later zullen we maar zeggen :)

here you go Oli4- goeie vraag BTW ;)

mms://media.omroep.nl/avro/widm/interv_pamela.wmv

yours
vlaming

Offline huntster

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 21-02-2002, 22:47:55 »
Nog even over dat laatste shot: met wie zou Yvonne Jaspers daar op de foto staan ???
Het lijkt een mannelijk persoon met een grote pruik op
(deed mij op de een of andere manier een beetje aan Dick denken...of anders aan Ursul de Geer   ;D) Zou dit shot een hint zijn, een foutje, of een van de vele misleidingen, wat denken jullie?
Oja, wat mij in het filmpje nog meer opviel, was dat er voordat Pamela haar laatste vraag beantwoordde (dus voordat ze zei: "ehhm, de vraag op wie ik gestemd heb op de dag dat ik moest vertrekken(....)") duidelijk een zware (mannen)stem te horen was, die niet van Pam zelf afkomstig was. Wat deze stem precies zei, kon ik niet verstaan (en ik ben niet zo kundig dat ik dit fragment kan vertragen of achteruit kan spoelen of iets dergelijks). Het zou natuurlijk van iemand van de crew kunnen zijn, maar aangezien Pamela er niet bepaald op reageert, denk ik dat het er best achteraf ingemonteerd zou kunnen zijn. Of ga ik nu te ver?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 21-02-2002, 22:53:28 »
Erg leuk zo'n filmpje. Waarom hebben ze dat bij Erik niet gedaan? Ik hoop trouwens dat dit nu iedere week komt. Gewoon voor de leuk.  :)

Idd staat Yvonne Jaspers op 't laatste shot. Ze heeft 'n shirt aan met 'n groot cijfer erop. Misschien kunnen we daar iets mee? (geboortedatum, leeftijd e.d.) Maar ik weet niet precies welk. (is er trouwens iets met 't filmpje dat je 't maar 1 keer kan bekijken of zo? Heb 't net bekeken en wilde 't nog 'n keer opstarten vanwege 't nummer op 't shirt van Yvonne, maar nu doet hij 't niet meer!  :( ) Zal iemand anders dus effe moeten checken...  :)

Verder vond ik 't wel interessant dat Pamela vertelde over de vragen die ze voorgeschoteld krijgen. Nou vraag ik me dus af of je echt onderling postcodes gaat zitten uit te wisselen zo in Portugal. Een van de vragen was namelijk de postcode van de mol. Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze vraag goed beantwoord (of je moet goed kunnen gokken natuurlijk).

Zo zijn er blijkbaar nog meer vreemde vragen gesteld. In 't Portugees zelfs. Jemig, net of iemand er aan denkt om 'n woordeboekje mee te nemen als je die vragen gaat beantwoorden.

Nou ja, we zijn in ieder geval weer iets wijzer geworden.  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 21-02-2002, 22:54:52 »
Citaat

Nog even over dat laatste shot: met wie zou Yvonne Jaspers daar op de foto staan ???
Het lijkt een mannelijk persoon met een grote pruik op
(deed mij op de een of andere manier een beetje aan Dick denken...of anders aan Ursul de Geer   ;D) Zou dit shot een hint zijn, een foutje, of een van de vele misleidingen, wat denken jullie?
Oja, wat mij in het filmpje nog meer opviel, was dat er voordat Pamela haar laatste vraag beantwoordde (dus voordat ze zei: "ehhm, de vraag op wie ik gestemd heb op de dag dat ik moest vertrekken(....)") duidelijk een zware (mannen)stem te horen was, die niet van Pam zelf afkomstig was. Wat deze stem precies zei, kon ik niet verstaan (en ik ben niet zo kundig dat ik dit fragment kan vertragen of achteruit kan spoelen of iets dergelijks). Het zou natuurlijk van iemand van de crew kunnen zijn, maar aangezien Pamela er niet bepaald op reageert, denk ik dat het er best achteraf ingemonteerd zou kunnen zijn. Of ga ik nu te ver?

Volgens mij zegt iemand tegen Pamela dat 't de laatste vraag is. Tenminste de laatste vraag die ze mag beantwoorden, omdat anders 't filmpje te lang wordt of zo.

Offline Jerommeke

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 21-02-2002, 23:15:56 »

Citaat

Idd staat Yvonne Jaspers op 't laatste shot. Ze heeft 'n shirt aan met 'n groot cijfer erop. Misschien kunnen we daar iets mee? (geboortedatum, leeftijd e.d.) Maar ik weet niet precies welk. (is er trouwens iets met 't filmpje dat je 't maar 1 keer kan bekijken of zo? Heb 't net bekeken en wilde 't nog 'n keer opstarten vanwege 't nummer op 't shirt van Yvonne, maar nu doet hij 't niet meer!  :( ) Zal iemand anders dus effe moeten checken...  :)

ben net ff wezen kijken en het nummer wat jij bedoeld is volgens mij 69. Als dit een aan wijzing is dan slaat ie in ieder geval niet op de geboorte jaar van een van de kandidaten.
misschien dat ie wel in combinatie met een andere aanwijzing tot iets leidt who know's?

gegroet Jerommeke

Offline Zwarte_Inge

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 22-02-2002, 00:15:06 »
Als newbie kan ik mij vergissen, maar met een beetje kennis van nederland weet je wel zo ongeveer het eerste cijfer van de postcode in de verschillende regio's. Ik weet zo al uit mijn hoofd: 9 voor het noorden, 6 voor het diepe zuiden, 8 voor omgeving nijmegen, 1 voor amsterdam en gooi, en 2 voor omgevong rotterdam. Het lijkt me dat de deelnemers na 4 dagen wel weten waar iedereen woont, waarschijnlijk kunnen zo een aantal tenminste een redelijke gok maken.
Ik zie ook een aantal deelnemers met handen en voeten met portugezen praten, het lijkt vooral een combi van spaans, frans en italiaans. Zo kun je denk ik een vrij eenvoudige zin wel gokken wat die betekend.
Ik zie hier weinig mol problemen in, het zel sommige individuen wel moeite kosten, maar dat is toch ook de bedoeling?

Offline Pommes

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 22-02-2002, 00:38:45 »
Dat stukje film wat achter het interview zit is volgens mij geen aanwijzing, maar een foutje. Het is duidelijk welk programma het is. Het is namelijk het programma, een quiz, met die kinderen die een ziekte hebben. In die quiz, die dus over gezondheid gaat, komen ook filmpjes. Eentje van een negerin die een natuurgeneesmiddel heeft, een sextherapeute en een sportvrouwtje. deze figuren worden steeds door dezelfde gespeeld. Nou het filmpje dat achter het interview komt is er een van dat sportvrouwtje. Zij laat elk programma een bekende nederlander een roltrap op en neer rennen in een minuut. Degene die na zoveel afleveringen de meeste punten heeft wint.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het volgens mij geen aanwijzing is, maar gewoon een foutje van de makers van het filmpje.

Pommes  ;D

Offline huntster

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 22-02-2002, 00:46:21 »
Wat ik net via de chat vernam, was dat de andere persoon tegenover Yvon Jaspers Cora van Mora was ???
Doet er niet zoveel toe, ik ben nu toch meer gefocusd op het tshirt met daarop 69. Want van wie werd nu ook al weer gezegd dat zij graag kleding uit de sixties draagt... is dat niet onze Karen?

Offline Pommes

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 22-02-2002, 00:49:47 »
Dat vrouwtje speelt idd ook Cora van Mora en ze is de presentatrice van het spelprogramma. Ik geloof dat het tot op het bot heet. Ik zou er maar niet teveel waarde aan hechten aan dat filmpje en die cijfers op dat shirt. Weet je hoeveel mensen shirts aan hebben met cijfers erop. Volgens mij is het echt geen aanwijzing, maar natuurlijk mag iedereen zijn eigen gedachte erbij hebben. Het is gewoon een fragment van het spelprogramma dat toevallig op de band stond achter het interview als je het mij vraagt.

Pommes :D

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #16 Gepost op: 22-02-2002, 11:47:19 »
je zou er niet aan denken een portugees woordenboek te kopen, nOu karen en george hebben er wel een hoor, kijk aar eens in de denkers proef

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 22-02-2002, 11:51:03 »

Citaat

je zou er niet aan denken een portugees woordenboek te kopen, nOu karen en george hebben er wel een hoor, kijk aar eens in de denkers proef

Ik neem aan dat dit 'n reactie is op mijn post. Ik zeg alleen dat ik er niet aan zou denken om 't woordenboek mee te nemen naar 't beantwoorden van de vragen over de mol. Ze zullen vast allemaal 'n woordenboek meehebben of gekocht hebben, maar 't is toch niet zo logisch om dat dan mee te nemen als je vragen gaat beantwoorden? Ik zou zelf namelijk niet verwachten dat die in 't Portugees zouden zijn. Maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening......

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 22-02-2002, 11:53:16 »
Waar kun je dat filmpje dan zien van Pamela???

groeten Taupe

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 22-02-2002, 12:16:58 »

Citaat

Waar kun je dat filmpje dan zien van Pamela???

lees ook eens de eerste pagina van deze topic, daar staat het

cheers
vlaming