Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 74164 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 5
« Gepost op: 31-01-2008, 00:22:38 »
Het is tijd voor aflevering 5! Wat gaat er deze week allemaal gebeuren? Nog meer intriges, mollenstreken en topito-wissels? Zit ex-mol George er voor iets tussen? Creëert hij al de verwarring? (ik zeg ook maar wat ::tandpastasmiley::)

Enjoy the show!
2024: wie is de Mol?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2008, 20:06:41 »
Ahh wat een eer ben de eerste :P
Maar denk dat het een leuke aflevering wordt.. En hoop dat Joris eruit gaat (Want daar heb ik op gestemd met de pool )
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2008, 20:11:22 »
Veel kijkplezier allemaal!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop (verwacht) weer zo'n superaflevering. ::jaja:: ::ok::

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 31-01-2008, 20:22:58 »
Vandaag moet er wel iemand een vrijstelling krijgen, kan niet missen  :D
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 31-01-2008, 20:32:01 »
Veel kijkplezier!!! ::tandpastasmiley::

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 31-01-2008, 21:22:47 »
Topaflevering, beste van dit seizoen  ::tandpastasmiley::

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 31-01-2008, 21:23:28 »
Ja, diegene die naar huis moest heb ik in de pool wel fout!

Ik vond het wel knap hoe ze iedereen in het spel hebben gehouden, en die tape vond ik ook knap

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 31-01-2008, 21:24:24 »
Superaflevering!
Wat heeft Joris gedaan bij de test? Was hij eerlijk of is hij de mol?

Offline Ireentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 31-01-2008, 21:24:37 »
Nou! Ik wilde echt dat er iemand uit ging! Kan ik niemand van mijn lijstje schrappen  :(

Offline Prutger

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 31-01-2008, 21:24:45 »
Wat een gave opdrachten!!!

Enn: Joris is dus niet de mol, anders had hij geen rood scherm gekregen. Maar aan de andere kant, als Joris niet op zichzelf heeft gestemd bij de Test, heeft hij nu iemand van zijn lijstje kunnen strepen.

We zullen het wel nooit weten :( in ieder geval niet tot aan de ontknoping ;)

Offline Ireentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 31-01-2008, 21:25:54 »
Ik vind dat Joris te overdreven de mol wil zijn wannabemol dus!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 31-01-2008, 21:26:08 »
VERDOOOOOOORIE JORIS DAAR GAAT MIJN POOL  >:(

vul je gewoon 2 keer in dat er niemand uit gaat, gaat er teeds iemand weg, vul je dan maar in dat dunya weg gaat.... gaat er niemand!!

geweldigde aflevering, psychologisch gezien ook!!!!

lach in een deuk om edo en dennis die hun boeltje bij elkaar moesten rapen van de politie  ::rofl::

dennis totaal niet verdacht gezien, joris des te meer...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 31-01-2008, 21:26:44 »
Wat een gave opdrachten!!!

Enn: Joris is dus niet de mol, anders had hij geen rood scherm gekregen. Maar aan de andere kant, als Joris niet op zichzelf heeft gestemd bij de Test, heeft hij nu iemand van zijn lijstje kunnen strepen.

We zullen het wel nooit weten :( in ieder geval niet tot aan de ontknoping ;)

als mol kun je alles op jezelf invullen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 31-01-2008, 21:26:53 »
En ja hoor, 1 aflevering niemand eruit. Ze hebben het goed uitgedacht, Joris de test het slechtse laten maken en dat deed ie ook. Toch maf dat we 4x Patrick bij: "Vraag 20: Wie is de mol?" zagen en 1x Edo, dat was toen Regina haar test maakte.

Maarja, ik zat ook te denken: ze kunnen ook 1x die shot van: "Vraag 20: Wie is de mol?" met als antwoord: "Patrick" hebben opgenomen en bij 3 andere er tussen gezet hebben. Anders vind ik het gek dat 3/4 kandidaten op Patrick zitten. Regina zit op Edo, als we de beelden mogen geloven. En ook zij is door.

Hmm...

Iig toffe opdracht, die achtbaan. Wel stom dat uitgerekend Joris het weer moest verpesten op het einde. En ik begrijp Regina volkomen, met het kopen van een vrijstelling voor 1000 euro. Had ik ook gedaan als kandidaat in het spel. Dan maar 1000 euro minder, wat is de kans dat je die nu uiteindelijk wint? De kans op het krijgen van die vrijstelling is dan 50%, doe je het, doe je het niet. En die kans kan je zelf naar 100% helpen door ja te zeggen. Volkomen logisch dat Regina het deed mijn inziens.

En Edo en Dennis pakten het slim aan met die papieren. Wel jammer voor hun dat ze bijna op het eind moesten opruimen, maar op zich wel begrijpelijk. Patrick & Dunya: Jut & Jul, echt  ::rofl::

Verder een leuke quote van Dunya: "Ja hoor schat" :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 31-01-2008, 21:27:07 »
Joris kreeg een rood scherm, in dit spel zal -al zou de mol de test superslecht maken- nooit een rood scherm te zien krijgen. Joris was al niet mijn mol, nu helemaal niet meer. Hij zal er wel lang inblijven, want hij heeft heel wat meer informatie nu dan de anderen. Ik denk namelijk dat hij alles heeft ingevuld op 1 persoon.

Dennis heeft weer gemold: Huismijt!

Toch een mindere aflevering dan anders..ik zie gewoon liever iemand vertrekken  :D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 31-01-2008, 21:27:17 »
Leuke aflevering, alleen de achtbaan opdracht was echt slecht ::niet-ok::.
Maar ook logisch.. zo'n ritje duurt anderhalve minuut, zie dat maar eens leuk te filmen *hobbelhobbelschokschok* en zie is zo'n korte tijd maar eens een opdracht te doen.

Verder echt geweldig ::ok::!!
Vooral Patrick en Dunya en het uitbeelden van het 06 nummer ::rofl:: (eigk was het geen 06nummer maarja.. )
En Dennis en Edo die werden weggestuurd mhahah :P

En ook spannend einde, zo met die executie. Ik hoopte stiekem dat Joris wel een groen scherm zou krijgen en Edo een rooie. Maargoed, de groep is en blijft geweldig ::ok::!
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 31-01-2008, 21:27:39 »
Topaflevering, beste van dit seizoen  ::tandpastasmiley::

Heb je de vorige aflevering gemist? ;)

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 31-01-2008, 21:28:07 »
Leukste mol aflevering uit de molgeschiedenis!!!  ::bravo:: ::bravo:: GENIAAL ;D Beide opdrachten! En ook weer fantastische muziek :)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 31-01-2008, 21:29:08 »
Heb de pool goed ingevuld, ik dacht ook dat er niemand weg ging. :D
Geweldige aflevering! Joris heeft wel weer gemold bij de achtbaan. Voor de rest heb ik niet echt duidelijk iemand zien mollen. Vond wel Dunya en Patrick een beetje verdacht maar dat was denk ik gewoon meer knullig. :P

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 31-01-2008, 21:29:21 »
Ik vind dat Joris te overdreven de mol wil zijn wannabemol dus!

Dat vind ik ook, maar ik was zo verbaasd dat hij een keer het spel speelde. Behalve dan in de achtbaan, want daar loog hij echt. Hij zei toch duidelijk huismijt en dat ontkende hij later.