Auteur Topic: Mis ik iets?  (gelezen 2190 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Mis ik iets?
« Gepost op: 12-02-2008, 18:00:59 »
Misschien hebben jullie dat ook weleens dat je een nieuwe collega hebt of iemand leert kennen en na een half jaar pas doorhebt dat diegene homo is of lesbisch. Of ben je juist iemand die dat meteen ziet aan iemand? Ik zelf heb het namelijk pas door na 3 jaar ofzo en vraag me dan vaak af waarom de rest dat meteen ziet :-[

Mijn vraag is dus: hoe herken jij dat zo snel? Of ben je net als ik en heb je niks door?

Niet dat de geaardheid van mensen me verder iets uitmaakt hoor, ik respecteer gewoon iedereen :) Wil alleen graag weten waarom iedereen dat sneller ziet dan ik :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
Re: Mis ik iets?
« Reactie #1 Gepost op: 12-02-2008, 18:05:09 »
Sinds mijn zwager er voor uit komt, probeer ik als we ergens samen zijn, ook te zien of iemand homo is of niet. Soms zit ik goed, soms niet, soms heeft mijn zwager er ook moeite mee om het te bepalen...

Keep calm and eat chocolates!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #2 Gepost op: 12-02-2008, 18:07:49 »
Bij sommige zie je het meteen, bij sommige niet...

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 12-02-2008, 18:32:59 »
ik zie het meestal niet, maar als ik het dan weet denk ik ja natuurlijk, dat ik dat niet zag :P

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 12-02-2008, 18:57:53 »
Tja, dat ligt eraan. Soms zie je het wel duidelijk en soms minder. Ik heb ook weleens gedacht dat iemand het was en dan was het niet zo. Ik ben ook weleens smoorverliefd geweest op iemand, die toen homo bleek te zijn  :\'( Bij vrouwen heb ik het over het algemeen trouwens minder snel door dan bij mannen.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #5 Gepost op: 12-02-2008, 20:40:07 »
Ik ben ook weleens smoorverliefd geweest op iemand, die toen homo bleek te zijn  :\'(

ik dus ook, niet smoorverliefd, maar vond m wel erg leuk, dus voelde me behoorlijk voor lul staan achteraf :-[
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #6 Gepost op: 12-02-2008, 21:10:11 »
ik dus ook, niet smoorverliefd, maar vond m wel erg leuk, dus voelde me behoorlijk voor lul staan achteraf :-[
Biologisch gesproken onmogelijk, maar zo zeg je dat nou eenmaal...... ::rofl:: niets menselijks is je vreemd, megan.......

Ik zie het soms aan een combinatie van gedragingen, manier van praten, en manier van reageren. In 90 procent van de gevallen is mijn vermoeden juist. Ik heb twee homo-collega's, waarvan ik dat dus al wist voor ze zelf ''uit de kast'' kwamen.

Maar het kan ook weleens misgaan. Een collega van jaren geleden kreeg eens een hand ter kennismaking van een jongen die een cursus kwam volgen. Omdat ie net die dag een beetje ziek was, maar toch graag die cursus wilde gaan doen, kwam die hand een beetje slapjes over. En die collega meteen overal rondbazuizen dat die jongen dan wel homo moest zijn. Hetgeen hem ter ore kwam, en haar op een reprimande kwam te staan van onze directrice.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #7 Gepost op: 12-02-2008, 22:47:28 »
Hier denken mensen heel snel dat je homo/lesbisch bent..

Maar ik kan het soms ook niet zien, soms is het wel duidelijk maar soms ook niet. Verschilt per mens
First you go backwards, but then forwards again

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 14-02-2008, 21:14:33 »
Biologisch gesproken onmogelijk, maar zo zeg je dat nou eenmaal...... ::rofl:: niets menselijks is je vreemd, megan.......
  ::rofl::  ::rofl:: je bent me te vlug af Jos  ::jaja::  ::rofl::
@Megan,bij ons op het werk is er ook iemand die "anders" is.Hij heeft een vriend,okee wij begrijpen hem.Hij komt over zoals wij,gewoon niets aan de hand.Ik heb dus niets tegen Homo's  ::ohno:: Enkel tegen degenen die zich nichterig gedragen,daar zou ik het van krijgen he  >:( >:( met het slap handje enzo)  oh my God   :-\\ :-\\

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 14-02-2008, 21:22:35 »
Jos, nochtans zijn postbodes "populair" hoor  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::