Auteur Topic: [Kandidaat NL] Lucia Rijker  (gelezen 5878 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
[Kandidaat NL] Lucia Rijker
« Gepost op: 6-03-2008, 19:08:37 »
Lees en post hier alles over Lucia Rijker :D



Leeftijd: 40
Woonplaats: Los Angeles
Beroep: ex-kickbokster, actrice

Op haar vijftiende begon Lucia met kickboksen, een sport waarin ze uiteindelijk vier verschillende wereldtitels won. Daarna legde ze zich toe op het ´gewone´ boksen waarin ze twee wereldtitels behaalde. Haar volledige boks- en kickboks record is op dit moment 54-0-0 (54 wedstrijden gewonnen, 0 verloren, 0 gelijk), met 39 gevechten gewonnen op KO (knock-out). Haar bijnaam was ´Lady Tyson´.
Maar ook in haar andere passie acteren is Lucia bijzonder succesvol. In 2004 speelde ze in ´Million Dollar Baby´, de met Oscars overladen film van regisseur Clint Eastwood. Tijdens de opnames van deze film was Lucia tevens de persoonlijke bokstrainster van hoofdrolspeelster Hilary Swank. Lucia was ook al te zien in enkele bekende Amerikaanse tv-reeksen zoals ´J.A.G´ en ´The L-word´ en ze speelt een rol in de nieuwe Star Trek film.

Quotes:
- Ik ben heel erg privé. Ik ben best een ´loner´, dus het is ook voor mij een uitdaging om in een groep te functioneren.
- Ik weet niet of ik voordeel haal uit het feit dat ik een vechtsport-achtergrond heb als het gaat om intimidatie naar de andere kandidaten toe. Maar het is ook een beetje ´tricky´ want je wil vrienden maken en je bent tegelijk in competitie met elkaar.


bron: rtl.nl
« Laatst bewerkt op: 13-04-2008, 11:34:56 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Lucia Rijker
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2008, 22:23:16 »
Aparte maar hele sterke vrouw. ;D Als je ziet wat ze in haar leven allemaal al bereikt heeft.  ::ok::

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Lucia Rijker
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2008, 22:46:54 »
Maar niet echt een groepspersoon zo te zien. Ben benieuwd hoe dat zich ontwikkeld in de komende afleveringen.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Lucia Rijker
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2008, 22:55:38 »
Nee ze is niet echt een persoon voor in een groep te spelen. ::)
Ik hoop wel dat het haar lukt in de loop der weken.  ;D

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Lucia Rijker
« Reactie #4 Gepost op: 14-03-2008, 17:25:12 »
Gewoon een gedreven sporter, maakt goeie kansen om te gaan winnen. Is in mijn ogen zeker de sterkste vrouw en vrouwelijke favoriet.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Wieldop

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Lucia Rijker
« Reactie #5 Gepost op: 23-04-2008, 22:53:41 »
Erg jammer dat ze eruit is. Ze leek de enige te zijn die weerstand kon bieden tegen de mannen. Ik hou wel van sterke vrouwen! ::tandpastasmiley::