Auteur Topic: [Kandidaat NL] Margje Teeuwen  (gelezen 5631 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
[Kandidaat NL] Margje Teeuwen
« Gepost op: 6-03-2008, 19:09:52 »
Lees en post hier alles over Margje Teeuwen :D



Leeftijd: 33
Woonplaats: Amsterdam
Beroep: kunstenares, presentatrice en ex-hockeyspeelster

Margje speelde tussen 1994 en 2000 145 officiële interlands voor de Nederlandse hockeyploeg. Ze behaalde twee wereldtitels en twee bronzen medailles op de Olympische Spelen in 1996 en 2000. Margje is momenteel actief als kunstenares en binnenhuisarchitecte in haar eigen bedrijf: Shadow Design Teeuwen. Ze presenteert radioprogramma's op A-FM en KXradio en was de presentatrice van het programma ´De Bouw´, de Nederlandse versie van ´De Werf´.

Quotes:
- Ik zeg wel alles wat ik denk, soms net iets te veel. Het zou handiger zijn als ik af en toe mijn mond hield.
- Winnen is eigenlijk veel te belangrijk voor mij, daar schaam ik me beetje voor. Ik kan gewoon heel slecht tegen mijn verlies.


bron: rtl.nl
« Laatst bewerkt op: 13-04-2008, 11:33:21 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat NL] Margje Teeuwen
« Reactie #1 Gepost op: 8-03-2008, 22:05:46 »
Berichtje van Zappen:

Bijna-dood-ervaring Margje Teeuwen in RTL-show 71° Noord


Volgende week begint 71° Noord op RTL 5, een survival-contest in Noorwegen tussen bekende Vlamingen en Nederlanders. Het programma is al enkele maanden terug opgenomen, maar zo vlak voor de eerste uitzending komen de smeuïge verhalen naar buiten. Niet smeuïg maar wel schokkend is het verhaal van deelnemer Margje Teeuwen. Ze raakte bij een slee-ongelukje zo ernstig gewond, dat ze niet veel later met een trauma-helikopter moest worden afgevoerd.

De kandidaten van 71° Noord moeten met een soort sleetje een gletsjer afglijden. Met een noodgang gaan ze naar beneden en Margje maakt een scherpe bocht. Iemand anders kan Margje daardoor niet ontwijken en krijgt een frontale botsing. Margje klaagt meteen na het incident dat ze moeite heeft met ademhalen, maar zet stug door.

Een paar uur later geeft ze toch aan dat het niet meer gaat. De dokter kijkt en besluit haar mee naar het dal te nemen op de scooter. Onderweg moet Margje vechten om niet haar bewustzijn te verliezen. Beneden aan de berg staat de traumaheli te wachten.

De uiteindelijke diagnose: een aantal gebroken ribben, waarvan er eentje de long heeft geperforeerd. Daar zit een gapend gat van 5 centimeter, waardoor de ademhalingsproblemen eenvoudig zijn verklaard.

The sun came up and reality set in.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Margje Teeuwen
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2008, 14:54:02 »
Wow zo heftig dat bericht  :( Zullen we vast vanavond al te zien krijgen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Margje Teeuwen
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2008, 19:16:51 »
Wow zo heftig dat bericht  :( Zullen we vast vanavond al te zien krijgen.
Jep, en het was nogal spectaculair  ::jaja:: ::jaja:: Miss Belgian Beauty zit er voor iets tussen  :-X :-X