Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 7129 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 2
« Gepost op: 16-03-2008, 19:39:23 »
De botsing met Anne-Marie tijdens de proef in de eerste aflevering brak Margje Teeuwen zuur op. Ze heeft een geperforeerde long en kan jammer genoeg niet meer deelnemen aan 71° Noord. Anne-Marie voelt zich schuldig, maar haar teamleden zijn een grote steun. Zij kunnen Anne-marie overtuigen om zich er overheen te zetten zodat ze met frisse moed aan een nieuwe opdracht kan beginnen.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2008, 17:42:06 »
Vanavond weer!  ;D

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2008, 19:34:14 »
Ja we hebben er weer zin in.  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 22-03-2008, 15:46:38 »
En? Vonden jullie de stemming bij de eliminatie terecht?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 22-03-2008, 16:49:49 »
Nou ik vond het een beetje stom dat Lucia mocht blijven  ::niet-ok::

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 22-03-2008, 17:13:10 »
En? Vonden jullie de stemming bij de eliminatie terecht?

Tja, wat is terecht? Willen ze met de sterksten overblijven of willen ze met de mensen overblijven die ze aardig vinden? Lucia is natuurlijk sterk (zowel fysiek als mentaal) en zou daarmee heel ver kunnen komen. Herr Seele bv. is fysiek natuurlijk een stuk minder sterk. Maar blijkbaar stemmen de kandidaten (in dit stadium) op iemand waar ze niet goed mee overweg kunnen. Ik moet eerlijk zeggen dat Lucia op mij ook niet overkomt als iemand waar ik zelf goed mee op zou kunnen schieten. Beetje 'n apart type en ze denkt heel erg over alles na.

Ik vond het trouwens wel grappig om te zien hoe Kim ingreep bij het 'sleetje omhoog trekken'.  ;D

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2008, 17:29:36 »
Ik zou zelf duidelijk voor Herr Seele gaan, begin me nogal te ergeren aan die vent. Hele tijd te zeggen dat hij fysiek niet sterk is etc...  Maar Lucia vond ik wel ok. Alleen schreeuwt ze een beetje te veel. :P

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2008, 21:50:33 »
Ik was abosluut verbaasd dat Lucia eruit had gemoeten, hoewel ik me ook voor kan stellen dat ze qua persoonlijkheid niet echt favo is bij de Belgen.

Die Herr Seele vind ik wel een lieverd hoor :) Hoop dat ie nog een poosje blijft, hij deed het toch ook helemaal niet gek op die scooter. Was wel lekker stoere opdracht ook trouwens, met die scooters ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2008, 10:48:00 »
Ik was abosluut verbaasd dat Lucia eruit had gemoeten, hoewel ik me ook voor kan stellen dat ze qua persoonlijkheid niet echt favo is bij de Belgen.
Hahaha hamer op de kop ja. Naar iedereen roepen dat ze stil moeten zijn en dan zelf zitten schreeuwen als een gek om toch maar gehoord te worden.
Wake-up call: zo belangrijk ben je niet. Je HOEFT niet perse boven iedereen uit te komen, je mag ook anderen eens gewoon laten spreken.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2008, 11:37:10 »
Hahaha hamer op de kop ja. Naar iedereen roepen dat ze stil moeten zijn en dan zelf zitten schreeuwen als een gek om toch maar gehoord te worden.
Wake-up call: zo belangrijk ben je niet. Je HOEFT niet perse boven iedereen uit te komen, je mag ook anderen eens gewoon laten spreken.

Als ze slim is pakt ze het anders aan idd ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline bobbie

  • Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2008, 11:56:00 »
 :)Ik moet zeggen dat Lucia wel een apart figuur is, ben weer benieuwd naar de volgende aflevering!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 27-03-2008, 20:06:23 »
Heb de aflevering net pas gekeken op RTL Gemist.
Leuke aflevering weer!

Hoop wel dat de groep snel kleiner wordt. Dan wordt het denk ik leuker.
The sun came up and reality set in.