Poll

Stelling 3: De Nederlandse Soldaten moeten weg uit Uruzgan!

Eens
10 (76.9%)
Oneens
3 (23.1%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 6-05-2008, 11:12:39

Auteur Topic: Stelling van de Week  (gelezen 5929 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Stelling van de Week
« Reactie #60 Gepost op: 4-05-2008, 13:56:35 »
Doe niet zo ongenuanceerd. Je bent zelf niet in Uruzgan geweest dus je weet niet wat de soldaten daar doen. Voor zover ik het heb kunnen zien en horen van soldaten doen ze dat wel degelijk. Het land is naar kloten en wij helpen de mensen daar om het weer op te bouwen en beschermen ze tegelijk tegen de kwaadaadrdige Taliban. Niks mis mee.

Ik had al geen hoge dunk van jouw standpunten, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Jij zoekt altijd in een discussie een reden om je tegen religie uit te spreken, en ik vind diep en diep triest. Deze hele oorlog heeft niks met religie te maken. De oorlog in het Midden-Oosten is begonnen als een oorlog tegen het terrorisme. Een pure machtstrijd waarin George Bush bang was macht en vertrouwen te verliezen. Bovendien had hij ook oliebelangen in de streek.
Ben het hier helemaal mee eens.

Ik ken zelf een man die er heen is gegaan, en die heeft daar ook verschrikkelijke dingen meegemaakt maar de bevolking is echt blij dat ze er zijn. Ze proberen weer een bestaan op te bouwen voor de bevolking enz. Het is echt zó gemakkelijk om te zeggen dat ze er alleen maar oorlog voeren ofzo  :-\\
First you go backwards, but then forwards again