Auteur Topic: Wie heb jij gespot?  (gelezen 263523 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Wie heb jij gespot?
« Gepost op: 20-03-2008, 19:31:48 »
Bekende Nederlanders zijn soms net mensen. Dat hebben veel mensen hier pas weer gemerkt bij de molfandag.

Zou jij, als je gewoon op straat loopt, en je ziet iemand die bekend is van radio of tv (dj, presentator, actrice, noem maar op), daar net zo gemakkelijk op afstappen (en eventueel vragen om ermee op de foto te gaan, en of handtekening te vragen) als tijdens de molfandag in Amersfoort?


Af en toe loopt hier in Maastricht ook van alles rond, waarvan ik denk: die ken ik toch ergens van. Vandaag toevallig Simon Tahamata, waar ik wel vaker gewoon mee spreek omdat hij gewoon zelf plezier erin heeft dat mensen hem nog herkennen. Of Jean Nelissen en Ada Kok. Die laatste naam zegt de generatie 30- wellicht niet zoveel. Ze won goud in Mexico bij het zwemmen.

Allemaal even aanspreekbaar, en nooit moeilijk doen.......
« Laatst bewerkt op: 20-03-2008, 20:55:24 door Bodejos »

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2008, 19:39:48 »
ik zie Kees van Wonderen best vaak (woont hier op de hoek). maar ik maak nooit een praatje met hem
Menno is gek

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2008, 20:10:58 »
Ik heb de i nog niet gespot... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #3 Gepost op: 20-03-2008, 20:20:09 »
Ik heb de i nog niet gespot... ::)
::rofl::

Ik zie afentoe hadewych minis rondlopen.. Ze woont bij me beste vriend in de straat. Ergens bij de kinkerstraat. Maar foto/handtekening vragen komt niet meteen in me op..  ::love::  ::schaam::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #4 Gepost op: 20-03-2008, 20:22:46 »
Vandaag toevallig Simon Tahamata, waar ik wel vaker gewoon mee spreek omdat hij gewoon zelf plezier erin heeft dat mensen hem nog herkennen. Of Jean Nelissen
::oink:: ::oink:: Jos,jij maakt zomaar af en toe een praatje met Tahamata?  8) ik heb hem vaak zien spelen tegen KVK. en Jean Nelissen? Das toch degene met zijn rubriekje in het Tourjournaal bij Mart Smeeds?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2008, 20:31:50 »
Simon Heeft ooit een contract bij MVV gehad, en later bij Standard Luik, of andersom.

En hij loopt vaker door de stad. Veel mensen kennen hem dus echt niet meer. Was wel
anders toen ie nog bij Ajax zat.

Jean Nelissen is de wielercommentator. Ja, ik zei al± het zijn soms net mensen. Ik houd het dus gewoon op een praatje, laat soms blijken dat ik ze nog herken, en dat vinden ze leuk.

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #6 Gepost op: 20-03-2008, 20:52:36 »
ik woon in noordwijk, en dichtbij ons huis is het alom bekende Huis ter Duin... daar komen elke zomer de mensen van het Nederlands elftal trainen, en die zie ik dan op het strand (ik deed toen mee, met dat potje voetbal met edgar Davids ;) ) of in het zwembad, op het mountainbikepaadje ofzo,. maar ik heb ze nooit durven aanspreken!  :-\\
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #7 Gepost op: 20-03-2008, 20:55:47 »
Ik heb de i nog niet gespot... ::)
nu wel

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #8 Gepost op: 20-03-2008, 20:57:28 »
ik woon in noordwijk, en dichtbij ons huis is het alom bekende Huis ter Duin... daar komen elke zomer de mensen van het Nederlands elftal trainen, en die zie ik dan op het strand (ik deed toen mee, met dat potje voetbal met edgar Davids ;) ) of in het zwembad, op het mountainbikepaadje ofzo,. maar ik heb ze nooit durven aanspreken!  :-\\
ze bijten niet hoor. Ja, misschien Michael Reiziger. Maar zit die nog in de selectie?

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #9 Gepost op: 20-03-2008, 20:59:53 »
ze bijten niet hoor. Ja, misschien Michael Reiziger. Maar zit die nog in de selectie?

geen idee! maar als je ze tegenkomt, is het nie zoals op de MFD, dat ze er ook speciaal zijn om handtekeningen uit te denlen enzo... en ik denk ook dat het voor die mensen nie leuk is, om de hele tijd maar te horen: oooooooooohhh dat is (...), kom we gaan z'n handtekening vragen... lijkt mij in elk geval niet zo leuk!
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #10 Gepost op: 20-03-2008, 21:11:57 »
Ik heb gespot bij mijn werk bij Albert;

Giel Beelen
Geert Hoes
Nance

schiet me nu ff te binnen

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #11 Gepost op: 20-03-2008, 21:17:41 »
En Giel Beelen meteen vragen: Heee, ben jij niet Guikie? Mag ik met je op de foto?


Ja, dat zou wel leuk zijn natuurlijk.  :D :D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #12 Gepost op: 21-03-2008, 01:18:33 »
Ik heb meerdere keren Jody Bernal gespot hier. Hij woont hier vlakbij. Maar goed, dat is niet echt een BN'er meer natuurlijk :P

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jj gespot?
« Reactie #13 Gepost op: 21-03-2008, 07:35:06 »
ik woon in noordwijk, en dichtbij ons huis is het alom bekende Huis ter Duin... daar komen elke zomer de mensen van het Nederlands elftal trainen, en die zie ik dan op het strand (ik deed toen mee, met dat potje voetbal met edgar Davids ;) ) of in het zwembad, op het mountainbikepaadje ofzo,. maar ik heb ze nooit durven aanspreken!  :-\\
In hetzelfde Noordwijk, waar ik dus ook gewoond heb, heb ik vaak genoeg met Pia Beck, Corrie van Gorp, Bas Westerweel, en een aantal bekende voetballers bij de kassa van de AH gestaan.
Voor mij zijn het hele gewone mensen.
Hier in Almere kom ik regelmatig Ali B, Jorgen Raymann, die ene discjockey waar ik vroeger zo verliefd op was, maar nu de naam niet meer van weet ::schaam:: en nog meer bekende Nederlanders tegen. En oh ja met Annemarie Jorritsma heb ik al een aantal keren koffie gedronken.
Nog een nieuwsfeitje ::)...ik heb achter de billen van zowel Bart Veldkamp, Gerard Kemkers, Leo Visser, Rintje Ritsma en nog een aantal bekende schaatsers gereden op 't o zo mooie Thialf ijs.

oh ja die DJ was Jeroen van Inkel...tja ook ik ben jong geweest...ooit ;D :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #14 Gepost op: 21-03-2008, 11:19:31 »
De enige die ik zo af en toe eens spot is Jaques D'ancona maar of je daar nu vrolijk van word ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #15 Gepost op: 21-03-2008, 11:34:16 »
Ik heb 3 stoelen naast Reinout Oerlemans gezeten bij Tarzan Na de pauze ging ik op de tenen van Danielle Overgaag staan toen ik terug wilde naar mijn stoel  ::schaam::

Ik heb ook wel eens laarzen gekocht bij Aaron die toenertijd meedeed aan Idols  :D
« Laatst bewerkt op: 21-03-2008, 11:37:21 door maud »
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2008, 12:39:48 »
Ik ga vanavond naar Jochem Myjer! :D

Telt dat ook? ::schaam::

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2008, 12:41:10 »
Telt dat ook? ::schaam::
  ::ohno:: je moet ze in het wild zijn tegengekomen  :P
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2008, 12:42:19 »
  ::ohno:: je moet ze in het wild zijn tegengekomen  :P

Maar hij is ook wild. :P

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2008, 12:43:58 »
Maar hij is ook wild. :P
nee hij is druk  ::hypocriet::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."