Auteur Topic: Wie heb jij gespot?  (gelezen 264338 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #140 Gepost op: 21-06-2009, 20:36:05 »
Dacht dat ik het al had neergeschreven hier:

Vorige week: Peter Winnen, op de Begijnenstraat in Maastricht. Ik reed hem bijna van zijn sokken, maar hij stond midden op die straat ergens een foto van te maken. Misschien wel van mij, terwijl ik aan kwam rijden......

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #141 Gepost op: 21-06-2009, 20:41:45 »
Geen idee wie Peter WInnen is ???
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #142 Gepost op: 21-06-2009, 20:42:34 »
Geen idee wie Peter WInnen is ???

heb t ook op moeten zoeken, die man was op zn hoogtepunt toen ik geboren werd ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #143 Gepost op: 21-06-2009, 20:43:39 »
HAd-ie een hoogtepunt toen jij geboren werd  :-\\ ehm... met wat dan?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #144 Gepost op: 21-06-2009, 20:43:49 »
Ja, ik ben ook van twee generaties VOOR jullie, wrijf het er maar in ::rofl:: ::rofl::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #145 Gepost op: 21-06-2009, 20:44:32 »
HAd-ie een hoogtepunt toen jij geboren werd  :-\\ ehm... met wat dan?

wielrennen :D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #146 Gepost op: 21-06-2009, 20:45:32 »
HAd-ie een hoogtepunt toen jij geboren werd  :-\\ ehm... met wat dan?
Die kon verschrikkelijk hard bergop fietsen, en hoog ook: Op zijn hoogtepunt kwam ie twee keer als eerste op de Alpe d''Huez.



En dat slechts na het eten van een boterham met pindakaas.

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #147 Gepost op: 5-07-2009, 01:09:28 »
Ik dacht vandaag dat ik Angela Groothuizen zag lopen met haar dochter, in Amsterdam. Kan ook wel kloppen want ik zie net dat haar productiebedrijf vlak bij mijn oma zit.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #148 Gepost op: 5-07-2009, 06:41:46 »
Jeroen van Inkel maar die spot ik zo vaak...zijn dochter speelde mee bij mijn oudste in het theater...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #149 Gepost op: 5-07-2009, 11:31:37 »
Willeke Alberti trad gister op in Amsterdam op 1 van de grachten. m@ri@nne heeft er nog een foto van gemaakt.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #150 Gepost op: 5-07-2009, 11:38:09 »
Toen ik deze morgen boodschappen deed dacht ik dat Lance Armstrong hier voorbij reed,maar het was gewoon een wielertoerist die een truitje van Astana droeg   ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #151 Gepost op: 5-07-2009, 12:04:50 »
Anders was 'ie wel erg verdeaald geweest  ::rofl::

Ik heb laatst een heuse Europarlementariër in de tram gezien. Ik zag meneer van Baalen van de VVD zitten. Ik herkende 'm eerst alleen niet omdat ie zijn bril niet op had. Ik dacht wel: goh die lijkt om die meneer van de VVD, en toen bleek 't 'm dus te zijn. Ja ja, als je politici wilt spotten moet je toch echt in Den Haag zijn daar struikel je er af en toe over.  :D

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #152 Gepost op: 5-07-2009, 12:11:59 »
Willeke Alberti trad gister op in Amsterdam op 1 van de grachten. m@ri@nne heeft er nog een foto van gemaakt.

Deze dus ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #153 Gepost op: 5-07-2009, 12:36:17 »
Laatst even gekletst met Martin Brand en Manuel Venderbos was ook ineens waar ik was. :P
En ik heb Andries Knevel laatst heel snel voorbij zien lopen, hij vroeg of we nog naar binnen wilden voor de discussie maar toen zei ik dat dat toch niet interessant was.  :P was een grapje hoor.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #154 Gepost op: 5-07-2009, 14:07:14 »
Frits Wester en Maxime Verhagen. Met de laatste zelfs nog een leuke discussie gehad.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #155 Gepost op: 5-07-2009, 19:04:37 »
Leuke foto's van BN-ers zeg.

Ik zat eens in een radio-opname, waar Maxime ook aanwezig was. Ik was te vroeg, hij was te vroeg, en we hebben tien minuten gezellig itten kletsen. Niet mijn partij, maar aardige man. En toevallig minister, so what?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #156 Gepost op: 6-07-2009, 15:14:29 »
Nog niemand, maar morgen ga ik naar alle waarschijnlijkheid Angela Schijf en Victor Reinier spotten.

Er worden dan opnames gemaakt in de Annadalflat in Maastricht, die deel uitmaakt van mijn postroute.

Saillant detail: die flat staat bekend als zelfmoordflat, omdat het het hoogste flatgebouw van Maastricht is. De lokatie is overigens niet voor niets uitgekozen, en er zal dus iemand van 12 hoog (bijna) naar beneden duikelen.


Jos heeft zijn camera al standby............

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #157 Gepost op: 11-08-2009, 11:23:49 »
Mark Rutte liep gister rond bij de introductieweek

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #158 Gepost op: 11-08-2009, 13:15:15 »
ik heb volgens mij André Rieu van de week in Limbabwe gezien.Heeft hij zo'n belachelijke sportwagen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #159 Gepost op: 11-08-2009, 13:59:35 »
Hij heeft in elk geval een heel erg dure blauwe Mercedes. De man heeft bij mij in de wijk gewoond, en woont nu in een klein kasteeltje. Op kosten van de bank, want hij mag dan wel 's werelds best verkopende mannelijke artiest zijn, maar zoals ie zelf al aangeeft, gaat er veel geld zitten in het verslepen van de ene lokatie naar de andere, van het grootste decor ter wereld.

En ach: ''gewoon gebleven mestreeche jong''? Dacht het toch niet. Ik sprak hem kortgeleden eens vlak voor de repetitie. Komt er zo'n gladjanus op me af: ''meneer Rieu wenst momenteel niet gestoord te worden''. Ik heb hem weleens anders meegemaakt, kwam vaker zijn jongste zoon bij de buren van mijn moeder brengen en ophalen, je kon altijd een praatje met hem maken.

Maar nu? Gestoord is geloof ik het woord niet.