Auteur Topic: Wie heb jij gespot?  (gelezen 264348 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #160 Gepost op: 11-08-2009, 14:15:37 »
Maar nu? Gestoord is geloof ik het woord niet.

Ach, Pierre is best een aardige gast... dat vreemde is meer zijn uitstraling
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #161 Gepost op: 11-08-2009, 16:51:52 »
OT: Mieke de Boer

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #162 Gepost op: 12-08-2009, 12:34:08 »
Ik sprak hem kortgeleden eens vlak voor de repetitie. Komt er zo'n gladjanus op me af: ''meneer Rieu wenst momenteel niet gestoord te worden''.

kon ie dat zelf niet zeggen als je toch al met hem sprak ??? :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #163 Gepost op: 12-08-2009, 12:56:37 »
Citaat
kon ie dat zelf niet zeggen als je toch al met hem sprak
Tot een jaar of wat geleden deed ie dat ook, lachte ie eens vriendelijk. Maar nu heeft ie twee van die glibbers naast zich lopen, die al beginnen te grommen als je aanstalten maakt op al zijn richting op te KIJKEN. Glibbers van het kaliber ''Hulk Hogan''.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #164 Gepost op: 12-08-2009, 16:24:41 »
Tot een jaar of wat geleden deed ie dat ook, lachte ie eens vriendelijk. Maar nu heeft ie twee van die glibbers naast zich lopen, die al beginnen te grommen als je aanstalten maakt op al zijn richting op te KIJKEN. Glibbers van het kaliber ''Hulk Hogan''.

Ik neem aan dat je ook weet dat hij en zijn zoon een aantal doodsbedreigingen op zijn naam hebben staan.. dat verklaard in ieder geval al iets
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #165 Gepost op: 12-08-2009, 18:44:36 »
Ja hoor, dat is inderdaad ook zo. Paar jaar geleden door een stel Polen achterna gezeten op de Lage Kanaaldijk, vlakbij zijn huis, dat klopt. Waren uit op die heel dure viool, die hij net had gekocht.

Aan de ene kant snap ik het wel hoor, maar er zijn zoveel bekende Nederlanders die WEL spontaan reageren.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #166 Gepost op: 12-08-2009, 19:06:17 »
wat is dat toch dat van bekende nederlanders wordt verwacht dat ze tig keer per dag spontaan reageren op vreemden?
ik reageer nooit spontaan, zelfs niet op bekenden, daar kraait toch ook geen haan naar?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #167 Gepost op: 12-08-2009, 19:22:57 »
Wat ik bedoel: in een bepaalde context (ik bedoel dus als je een bekend persoon ''spontaan'' tegenkomt) moet je die mensen gewoon met rust laten. Ik ben het dan ook niet eens met de uitspraak die vandaag werd gedaan namens de papparazzi, dat ''bekend zijn nu eenmaal zijn prijs heeft''. Dat ging om fotografen die tegen de gemaakte afspraak in, vakantiefoto's van Máxima, Willem Alexander en hun kinderen publiceerden.

Maar op bijvoorbeeld een fandag van wie is de mol zag ik toch steeds leuke reacties van de bekende Nederlanders, al was het de laatste keer een stuk strakker geregisseerd.

De situatie waar ik begin juli tegenaan liep, was iets anders: ik was met een paar mensen als figurant gevraagd voor Flikken Maastricht, en bij een koffiekraampje stonden Sergio Ijssel, Angela Schijf en Oda Spelbos, drie van de hoofdrolspelers van Flikken-Maastricht, en die gingen ONS juist het hemd van het lijf vragen.

Dat met Andre Rieu lag wat ingewikkelder: tijdens mijn werk kwam ik hem vaker tegen, en dan kon er van hem uit altijd een spontane opmerking af, maar de laatste jaren dus niet meer (en dat zal dus deels met die bedreigingen te maken hebben).

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #168 Gepost op: 12-08-2009, 19:25:10 »
(en dat zal dus deels met die bedreigingen te maken hebben).

Je bent ook levensgevaarlijk Jos ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #169 Gepost op: 12-08-2009, 19:41:52 »
Ja, jij hebt mij achterstevoren op mijn brommer zien rijden in Randwyck, als er IEMAND van mee kan praten, dan ben jij het wel.



Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #170 Gepost op: 12-08-2009, 20:15:44 »
Ja, jij hebt mij achterstevoren op mijn brommer zien rijden in Randwyck, als er IEMAND van mee kan praten, dan ben jij het wel.

::trots::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #171 Gepost op: 6-09-2009, 19:33:15 »
ik kwam net de Meiden van Leiden tegen. Ik heb geen idee wie het zijn maar iedereen maakte foto's. Ik liep maar gewoon door maar werd wel door een cameraploeg inbeeld genomen ::jaja::
Menno is gek

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #172 Gepost op: 6-09-2009, 20:08:40 »
Max Westerman en Mirella van Markus waren bij ons op de introweek :D
The sun came up and reality set in.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #173 Gepost op: 20-02-2010, 20:12:48 »
Mark Rutte kwam vandaag bij ons aan de deur  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #174 Gepost op: 20-02-2010, 21:30:32 »
Mark Rutte kwam vandaag bij ons aan de deur  ;D

En vond je dat leuk? ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #175 Gepost op: 21-02-2010, 00:33:40 »
de mannen van Blof zie ik hier geregeld in de stad  ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #176 Gepost op: 21-02-2010, 00:35:35 »
de mannen van Blof zie ik hier geregeld in de stad  ::jaja::

Waar woon jij in Zeeland, Dolfie? (Of wil je dat niet zeggen?) De familie van mijn moeder komt er vandaan en woont er ook nog voor het grootste deel, vandaar.
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #177 Gepost op: 21-02-2010, 00:42:45 »
Waar woon jij in Zeeland, Dolfie? (Of wil je dat niet zeggen?) De familie van mijn moeder komt er vandaan en woont er ook nog voor het grootste deel, vandaar.
in het mooie stadje Middelburg  ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #178 Gepost op: 21-02-2010, 02:02:54 »
in het mooie stadje Middelburg  ::jaja::

O, met dat mooie raadhuis. ::ok::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie heb jij gespot?
« Reactie #179 Gepost op: 21-02-2010, 02:05:50 »
O, met dat mooie raadhuis. ::ok::

dat heeft inmiddels een andere functie gekregen  :D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.