Auteur Topic: Blond moment van de dag  (gelezen 307199 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #860 Gepost op: 31-01-2015, 08:30:50 »
"Tenminste te gebruiken tot: zie voorzijde". En dan het pakje omdraaien en tot de ontdekking komen dat 'zie voorzijde' op de voorzijde stond. ::)
Tenminste houdbaar tot: zie deksel, zie dop, zie verpakking, zie onderkant, zie...

Dat vind ik juist eerder irritant. Zet de houdbaarheidsdatum dan ook gewoon achter de tekst 'Tenmiste houdbaar tot:' 
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #861 Gepost op: 21-02-2015, 12:32:09 »
Ik ben gister vergeten de sleutels van mijn werk mee naar houten te nemen. Daar kwam ik vanochtend pas achterop het moment dat ik naar mijn werk moest.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #862 Gepost op: 21-02-2015, 16:27:24 »
Vanmorgen met verschillend schoeisel naar de sportschool gegaan.
Verschillende sokken is me wel eerder overgekomen, maar dit nog nooit.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #863 Gepost op: 21-02-2015, 17:13:05 »
Alles in huis hebben om Turkse pizza te maken en op het moment dat je met je handen in het deeg zit er achter komen dat je geen gist meer in huis hebt :\'(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #864 Gepost op: 24-02-2015, 19:26:20 »
Ik had hele leuke laarsjes via internet besteld maar helaas pasten ze niet. Dus vanmiddag ging ik richting het postagentschap om het pakketje weer terug te sturen...sta ik voor de balie en kom daar tot de ontdekking dat het pakketje nog op de tafel ligt en dat ik ipdv mijn schooltas mee heb genomen ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #865 Gepost op: 24-02-2015, 19:50:09 »
 ;D
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #866 Gepost op: 24-02-2015, 20:36:01 »
Ik had hele leuke laarsjes via internet besteld maar helaas pasten ze niet. Dus vanmiddag ging ik richting het postagentschap om het pakketje weer terug te sturen...sta ik voor de balie en kom daar tot de ontdekking dat het pakketje nog op de tafel ligt en dat ik ipdv mijn schooltas mee heb genomen ::schaam::

 :P
2024: wie is de Mol?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #867 Gepost op: 28-02-2015, 17:04:27 »
Ik ging paaseitjes kopen bij de jamin. Van te voren checkte ik nog even de prijs, omdat ik me herinnerde van de vorige keer dat ze best wel duur waren. "Oh dat valt wel mee" dacht ik, dus ik schep zo'n hele zak vol. Hoeveel het uiteindelijk koste durf ik hier niet eens te vermelden.  ::schaam:: Iets met een nulletje over het hoofd gezien hebben bij de prijs per ... 100 g dus en niet per kg, wat op zich best logisch is, maar als getallen toch al moeilijk zijn enzo... Ik schrok me echt kapot bij de kassa. Maar ja, dan ga ik daar ook niet zeggen: oh sorry, ik had even een nulletje over het hoofd gezien, mag ik wat eieren terugstoppen. Dus ik maar met mijn pokerface betalen. Het mogen wel verdomd lekkere eitjes zijn voor die prijs. Enneh deze maand wat minder boodschappengeld dus.  :-X

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #868 Gepost op: 1-03-2015, 09:07:25 »
Heb je een zak vol 'eitje cookies (& cream)' genomen? ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #869 Gepost op: 1-03-2015, 12:56:25 »
Saldo van spaarrekening willen checken (en kijken of er al een jaaroverzicht op staat), maar je niet meer kunnen herinneren waar je die ook alweer had lopen. ::)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #870 Gepost op: 1-03-2015, 16:18:54 »
Een limonadeglas vullen met kokend water zonder die voor te verwarmen. Dacht aan de dikte van het glas te zien dat het wel zou gaan. Na 2 seconden lag al het water op het aanrecht, glas in 3 stukken.  ::schaam:: ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #871 Gepost op: 3-03-2015, 09:59:43 »
Een limonadeglas vullen met kokend water zonder die voor te verwarmen. Dacht aan de dikte van het glas te zien dat het wel zou gaan. Na 2 seconden lag al het water op het aanrecht, glas in 3 stukken.  ::schaam:: ;D

hieraan herken je echt blond :P :P :P
er was eens......

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #872 Gepost op: 3-03-2015, 16:14:34 »
Was een paar dagen geleden. Ik ging met de auto weg samen met mijn zusje. Ik zeg tegen d´r, ligt het nu aan mij of is het donkerder geworden in de auto. Zij kijkt rond met een hoofd van... ehm nou nee. En toen ik dus ooooh laat maar ik heb mijn zonnebril op....  ::dom::

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #873 Gepost op: 9-03-2015, 19:46:35 »
Ik dacht: "Wat ruikt dat eigenlijk lekker, macaroni koken.". Maar dat bleek mijn ovenwant te zijn die ondertussen bezig was in de fik te vliegen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #874 Gepost op: 9-03-2015, 21:43:59 »
 ::rofl::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #875 Gepost op: 10-03-2015, 13:33:41 »
Was een paar dagen geleden. Ik ging met de auto weg samen met mijn zusje. Ik zeg tegen d´r, ligt het nu aan mij of is het donkerder geworden in de auto. Zij kijkt rond met een hoofd van... ehm nou nee. En toen ik dus ooooh laat maar ik heb mijn zonnebril op....  ::dom::

 ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #876 Gepost op: 24-03-2015, 11:06:18 »
Ik was aan het hardlopen vanmorgen, als ik dan de kruising over zou steken en rechtdoor zou gaan, dan kom ik uit bij mijn tennisclub, maar dat is geen leuke route, dus ik sla altijd rechtsaf richting het bos. Nu was ik een paadje eerder het bos ingegaan dan normaal, omdat ik niet zo lang hoefde hard te lopen. Denk ik op een gegeven moment: Hé hier zit ook een tennisclub, eens zien wat dat is, wel lekker dicht bij mijn huis en ook niet zo goedkoop, misschien.... oh wacht dit is mijn eigen tennisclub.  ::rofl::

Tja, ik zit op best een grote sportclub, had nooit verwacht dat het zo'n end door zou lopen de andere kant op het bos in.  ::rofl::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #877 Gepost op: 9-04-2015, 12:14:37 »
Je leesbril opdoen en het nog niet goed kunnen lezen, het was zelfs wazig. En dan denken: Huh moet ik nu alweer een sterkere leesbril? Bril afdoen en dan pas zien dat je je zonnebril op had gedaan.  8)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #878 Gepost op: 9-04-2015, 12:25:08 »
Gisteren: Een ovenschaal met een ovenwand pakken waar een gaatje in zit, vervolgens dus toch een hele tijd met mijn hand onder de kraan gestaan. ::) :(

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #879 Gepost op: 9-04-2015, 16:43:09 »
We gingen met onze presentatie alles in een toneelstukje doen. Nu speelde ik een klaarover met een stopbord. Tenminste dat dacht ik....maar het bord was eigenlijk verboden om in te rijden ::schaam::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human