Auteur Topic: Blond moment van de dag  (gelezen 307051 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1160 Gepost op: 11-05-2016, 16:31:22 »
Ach, blond, blond.. Volgens saaie lieden is het vast blond.

Anyway, ik zat in de trein naar huis. Alleen de trein zou in Deventer worden gesplitst, het voorste door naar Hengelo, het achterste zou in Deventer blijven. Ik zat achterin.
Dus in Apeldoorn dacht ik, ik stap hier vast even over. Nog wat vroeger, dus minder mensen, dus betere kans dat ik kan zitten.

Bij het overstappen naar het voorste deel van de trein, spotte ik de overkant van het perron.
De overkant ging ook naar Hengelo.
De overkant had zo'n ouderwetsere trein, met (nep)leren kpn-groene banken. Die had ik al jaren niet gezien.
Ik stapte in aan de overkant.

Mijn eerdere trein, een intercity reed weg. Mijn boemeltje bleef staan. Volgens 9292 was het een sprinter.
Die 20 minuten later dan mn oorspronkelijke trein in Hengelo aan zou komen  :-X

Maar nu kom ik nog eens bij dorpjes als Twello ;D besides, ik hoef vandaag verder toch nergens meer naartoe ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1161 Gepost op: 11-05-2016, 17:25:27 »
Toeristische route heet dat volgens mij. ::ok::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1162 Gepost op: 22-05-2016, 13:18:36 »
Ik stond afgelopen week ergens iets te kopen in een winkel en betaalde met 10,- euro. Het koste iets van 3 nog-wat, dus ik kreeg nog geld terug. Op een gegeven moment besefte ik mij dat ik geen briefje van 5,- euro meer had teruggekregen, maar alleen wat muntgeld.

Beetje jammer dat dit al was toen ik thuis kwam. ::nieuwsgierig:: ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1163 Gepost op: 28-05-2016, 11:32:17 »
Eigenlijk eergisteren:

Ik moest mijn laptop meenemen naar school, wat ik normaal nooit doe, maar had m nodig voor een opdracht. Ik ben op weg terug naar huis, de trein van Alexander naar Rotterdam centraal, de trein van centraal naar Dordrecht, ik sta in Dordrecht op de trein naar Sliedrecht te wachten en bedenk me ineens: Ik heb alleen mijn schooltas.. Geen laptop dus.. Trein waar ik net uit kwam stond er nog, dus daar in gaan zoeken: Niets te vinden.. Ik me gemeld bij de balie van Dordrecht, adres opgeschreven, dat mens zou nog eens bellen met die trein.. en ik zou er nog wel van horen..

Ondertussen zat ik te denken: Had ik m in die trein nog wel? Ligt hij dan niet in de trein van Alexander naar centraal? Dus heel erg pissig op mezelf en ondertussen toch maar de trein naar Sliedrecht genomen en voorgenomen daar dat ik ben iets verloren formulier van de NS in te vullen..

Toen ik in de trein naar Sliedrecht zat ging ik nog verder nadenken.. had ik m daar nog wel? Misschien ligt hij wel gewoon op school, school gebeld.. Die man ging in het laatste lokaal waar ik les had kijken, maar niets.. Dus ik stuur al zuchtend een appje in de appgroep van mijn klas... Wat blijkt: Ik had m dus wel op school laten liggen, maar de docent die we hadden had m meegenomen naar de docentenkamer. ::schaam:: ::schaam::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1164 Gepost op: 28-05-2016, 13:12:55 »
Whahaha, wat zal jij een stress hebben gehad voordat je erachter kwam waar die nou was... :o Fijn dat hij toch terecht was!!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1165 Gepost op: 28-05-2016, 17:00:44 »
Ik zag net een grote school grote vissen en wilde een foto maken, dus ik, zoals gewoonlijk ::), zoeken zoeken zoeken in m'n tas, want dat ding verstopt zich altijd onder alle andere spullen in m'n tas  :P, toen ik me bedacht dat het toestel nog thuis lag bij de pc   beetje  ::blond:: maar 
...maar soms even niet :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1166 Gepost op: 28-05-2016, 17:12:06 »
Ik ging vandaag boodschappen doen en nam een tas vol lege statiegeldflessen mee (in totaal 13 stuks).

Meestal ga ik altijd eerst naar de emballagemachine om deze flessen in te leveren, maar omdat de machine langs de route staat die ik zou volgen om alle gewenste boodschappen te halen, besloot ik dat nu niet te doen.

Toen ik eenmaal al mijn boodschappen in mijn karretje had gelegd en in de rij bij de kassa wilde aansluiten, besloot ik te kijken of ik voldoende ruimte in mijn tas had. Toen zag ik dus dat ik helemaal vergeten was om de flessen in te leveren ::blond::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1167 Gepost op: 28-05-2016, 17:27:39 »
O, dan ben ik veel vaker blond  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1168 Gepost op: 1-06-2016, 20:11:57 »
 ik ging boodschappen doen voor het eten vanavond en mijn lunch morgenochtend. Sta ik in de rij, merk ik dat ik in mijn auto mjn telefoon in mijn binnenzak van mijn jas had gestopt en mijn portemonnee in mijn auto had laten liggen. Kon ik dus terug de supermarkt uit, portemonnee halen en daarna weer in de kassa rij.

 Vervolgens besteed ik vanavond 10 minuten om mijn telefoon te zoeken. Heb in mijn jas gezocht, maar natuurlijk niet in de binnenzak, daar zit hij nooit. Ik moest gebeld worden om hem te vinden :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1169 Gepost op: 2-06-2016, 02:18:30 »
heb ik ook steeds nja ;(vaak. ;D
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1170 Gepost op: 4-06-2016, 16:42:47 »
Dag dromen en daardoor vergeten uit te stappen bij de metrohalte waar ik moest overstappen, vervolgens denken, via halte X kom ik er ook wel en dan hopeloos verdwalen en onnodig een berg op wandelen (weg liep dood dus ik kon weer terug naar beneden en aan de andere kan weer omhoog)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1171 Gepost op: 4-06-2016, 16:57:28 »
Dag dromen en daardoor vergeten uit te stappen bij de metrohalte waar ik moest overstappen, vervolgens denken, via halte X kom ik er ook wel en dan hopeloos verdwalen en onnodig een berg op wandelen (weg liep dood dus ik kon weer terug naar beneden en aan de andere kan weer omhoog)
::rofl:: ::hug:: aaah, ja dat heb je in Holland niet, dat je onnodig een berg op loopt als je verkeerd gaat met de metro :P

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1172 Gepost op: 4-06-2016, 17:45:31 »
::rofl:: ::hug:: aaah, ja dat heb je in Holland niet, dat je onnodig een berg op loopt als je verkeerd gaat met de metro :P
Dan ben jij nog nooit de St. Pietersberg opgelopen ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1173 Gepost op: 4-06-2016, 18:26:10 »
Dan ben jij nog nooit de St. Pietersberg opgelopen ;)
Maar daar is geen metro ;D Staat overigens misschien wel op mn planning (voor dit of volgend jaar :P)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1174 Gepost op: 26-06-2016, 00:18:11 »
Verdiend dit topic nog een schop omhoog?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1175 Gepost op: 27-06-2016, 09:28:18 »
Wel als je het zo opschrijft ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1176 Gepost op: 28-06-2016, 17:30:39 »
Ik vond de baksels van Abby zaterdag best wel blond. ;D En lekker :D ::bravo::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1177 Gepost op: 30-06-2016, 08:55:32 »
In de aanbieding tandpasta kopen en er pas achter komen dat je peutertandpasta hebt gepakt i.p.v. gewone als je met je slaperige kop je tanden aan het poetsen bent.

Dubbelblond dus.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1178 Gepost op: 5-07-2016, 20:38:25 »
Vanochtend stond ik lekker rustig  en dagdromend mijn tanden te poetsen om kwart over 8 .... eens denken, het is vandaag dinsdag .... wacht eens dinsdag .... had ik geen vroege dienst dinsdag ....







Ja dus en dan moet je er dus om 8 uur al zijn ::blond::

Collega gebeld, en die redde het gelukkig prima in haar eentje, dus ben maar gewone tijd weggegaan (haasten had sws niet heel veel zin meer) en tot half 6 gewerkt. Avondplanning liep wel in de soep hierdoor, maar ja, eigen schuld.

Donderdag mag ik in de herkansing, dan ga ik het echt niet vergeten. ;D

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1179 Gepost op: 7-07-2016, 23:26:56 »
Sta ik eens een keer 3-1 voor tegen Schulz met Per Seconde Wijzer en dan vergeet ik binnen 48 uur te reageren, dus alsnog weer verloren.  ::schaam::