Auteur Topic: Selecties  (gelezen 7227 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Selecties
« Gepost op: 4-06-2008, 16:43:18 »
Alle zestien deelnemende landen van het EK van dit jaar hebben hun definitieve selecties bekend gemaakt! :D 8) Maar welk spelers neemt welk land nou mee? Hieronder op alfabetische volgorde de namen van de landen met onder de link de selecties! :D :)

Duitsland
Frankrijk
Griekenland
Italië
Kroatië
Nederland
Oostenrijk
Polen
Portugal
Roemenië
Rusland
Spanje
Tsjechië
Turkije
Zweden
Zwitserland

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Selecties
« Reactie #1 Gepost op: 4-06-2008, 19:32:13 »
 :-\\ :-\\ de Kroaten moeten Eduardo missen  :-\\ :-\\

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #2 Gepost op: 4-06-2008, 19:57:56 »
geen Cannavaro :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Selecties
« Reactie #3 Gepost op: 4-06-2008, 21:11:55 »
Mloesje; ik denk dat men serieus rekening zal moeten houden met de Roemenen  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Selecties
« Reactie #4 Gepost op: 4-06-2008, 23:29:43 »
Nou in deze rotpoule vrees ik 't ergste. Na ronde 1 zullen mijn beide favoriete landen (Nederland (duh) en Roemenië) er uit liggen.  :\'( Dus dat wordt weer Tsjechië supporten daarna.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Selecties
« Reactie #5 Gepost op: 5-06-2008, 13:04:41 »
En ik hoop dat mijn favorieten (Nederland, (duh  ::)) en Italië) samen gezellig de eerste ronde overleven en dat zou toch moeten lukken.
Frankrijk is niet goed in vorm en kan in mijn ogen alleen wat bereiken als Benzema in de basis staat. Aangezien die irritante Domenech de voorkeur schijnt te geven aan Anelka (?!), verwacht ik dat Frankrijk wat tegen gaat vallen.
Roemenië kan wel eens voor een verrassing zorgen, maar in principe is het in alle linies minder sterk dan de andere drie landen. Alleen Chivu zou in Nederland direct een basisplaats krijgen; zelfs Fiorentina-spits Mutu  :) zou het in het Nederlands elftal lastig hebben.
Italië tot slot: balen dat Cannavaro er niet bij is, want dat is echt een gemis. Toch zijn alle andere verdedigers in hun selectie nog altijd beter dan die van Nederland...

Italië eerste in de poule, Nederland tweede! (hoewel ik Nederland de laatste wedstrijd, tegen Roemenië, nog wel zie verprutsen  ???)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Selecties
« Reactie #6 Gepost op: 5-06-2008, 15:59:49 »
Ik las vanmorgen ergens dat Roemenië toen ze voor het laatst met een EK meededen (in 2000), ingedeeld zaten in een poule met Duitsland, Portugal en Engeland. Ze trekken het gewoon aan ofzo.  ;D Overigens werden ze toen 2e achter Portugal.  ::joehoe:: Duitsland en Engeland. Het kan dus altijd. Overigens werden ze dat jaar wel door Italië uit het toernooi gegooid. Maar ja, zo zijn er meer landen. Zegt het woord penalties ons iets???

Over die basisplaatsen, ik denk dat Goian en Rat ook nog wel een kansje zouden maken, als je ziet wat voor verdedigers Nederland rond heeft lopen.  :-X
« Laatst bewerkt op: 5-06-2008, 16:06:13 door Mloesje »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #7 Gepost op: 5-06-2008, 16:08:43 »
ik heb Roemenië getipt als toernooiwinnaar, Ik schat ze hoger in dan Frankrijk eigenlijk. Maar goed, zal wel weer aan mij liggen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Selecties
« Reactie #8 Gepost op: 5-06-2008, 17:30:11 »
Nou zover wil ik niet gaan, dat ze 't toernooi gaan willen. Hoewel alles kan, kijk naar Griekenland 2 jaar terug... Ik heb wel ergens Kroatië gezegd. En in een heleboel andere pools heb ik weer Italië gezegd. Ik ben niet zo heel erg consequent.  ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #9 Gepost op: 5-06-2008, 19:06:53 »
Nou zover wil ik niet gaan, dat ze 't toernooi gaan willen. Hoewel alles kan, kijk naar Griekenland 2 jaar terug... Ik heb wel ergens Kroatië gezegd. En in een heleboel andere pools heb ik weer Italië gezegd. Ik ben niet zo heel erg consequent.  ;D

Ik had Kroatië in de halve finale. Daar ben ik dan ook gewoon voor naast Nederland. Ik vind het echt een fantastisch land.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Selecties
« Reactie #10 Gepost op: 5-06-2008, 20:49:15 »

Frankrijk is niet goed in vorm en kan in mijn ogen alleen wat bereiken als Benzema in de basis staat.
::ok:: en wat heb je een overschot van gelijk  ::jaja:: Benzema is de(het) kereltje dat de Fransen wat kan bijbrengen.Ik heb die zien spelen.....man,man,man niet normaal  ::ok:: ::ok::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Selecties
« Reactie #11 Gepost op: 7-06-2008, 22:48:15 »
we verloren de laatste keer van de roemenen en denk niet dat ze kansloos zijn. hun typische [ rete irritante imho ] manier van voetballen kan ze ver brengen. tzijn keiharde mannen die dr niets om geven om alles en iedereen onderuit te schoffelen
tenenkrommend wat mij betreft
dennis for mole !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #12 Gepost op: 9-06-2008, 00:36:17 »
we verloren de laatste keer van de roemenen en denk niet dat ze kansloos zijn. hun typische [ rete irritante imho ] manier van voetballen kan ze ver brengen. tzijn keiharde mannen die dr niets om geven om alles en iedereen onderuit te schoffelen
tenenkrommend wat mij betreft


En het boeit hen niks dat jij het tenenkrommend vind. Al schoffelend worden die kerels gewoon kampioen. Dan kunnen wij daar wel leuk staan met ons mooie voetbal en onze trom-petten, maar we schieten er niks mee op.

Nee sorry, ik heb er niet zoveel vertrouwen in tegen Roemenië  ;)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Selecties
« Reactie #13 Gepost op: 9-06-2008, 09:51:38 »
Ik heb dit seizoen heel wat wedstrijden van Roemenië gezien. Niet alleen die van Nederland, maar ook bijvoorbeeld oefenwedstrijden tegen Duitsland en Montenegro en dat schoffelen is mij echt nooit opgevallen. De enige die ik een keer een overtreding heb zien maken, die er van mij met rood af mocht, dat was Ogararu. En die is er vandaag niet bij. Wat er dan weer mee te maken heeft, dat ie normaal niet eens een gewone tackle inzet, maar gewoon staat te kijken als er drie man voorbij 'm rennen.  :P

Blijft over Chivu die wel eens wat onbesuisd kan overkomen. Maar als ik als spits tegenover Inter sta en ik moet kiezen of ik langs Chivu ga proberen te komen, of voorbij Materazzi, dan kies ik toch Chivu. Vergeleken bij Materazzi (die we vanavond gaan tegenkomen) is Chivu een schoothondje (ofzoiets).

Maar goed, ik zal er vanavond nog eens goed opletten bij Roemenië - Frankrijk.  ;)
« Laatst bewerkt op: 9-06-2008, 10:29:47 door Mloesje »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #14 Gepost op: 9-06-2008, 17:17:43 »
Hahaha Materazzi ;D Dan heb je het ook wel over iemand he ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Selecties
« Reactie #15 Gepost op: 9-06-2008, 17:46:37 »
Als je het goed wilt doen, heb je dat soort 'gemene schoffelaars' hard nodig! ::jaja:: ::ok::
Zie inderdaad Materazzi bij Italië, die was in 2006 heel belangrijk. ::ok::

Misschien Boulahrouz voor Nederland?  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Selecties
« Reactie #16 Gepost op: 9-06-2008, 18:50:30 »
Boulah idd  ::jaja:: Ze maken idd wel een hoop kleine oliedomme overtredingen. Maar echt gemeen.... Ja Goian nam wel iemand over de knie, terecht geel. Maar zoveel overtredingen als bij Portugal-Nederland heb ik nog niet kunnen constateren  ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #17 Gepost op: 10-06-2008, 06:23:45 »
Boulah idd  ::jaja:: Ze maken idd wel een hoop kleine oliedomme overtredingen. Maar echt gemeen.... Ja Goian nam wel iemand over de knie, terecht geel. Maar zoveel overtredingen als bij Portugal-Nederland heb ik nog niet kunnen constateren  ;D

Volgens mij vielen toen het aantal overtredingen wel mee, maar was het gewoon de scheidsrechter die bij elke boze blik geel gaf ;D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Selecties
« Reactie #18 Gepost op: 10-06-2008, 07:04:44 »

Nee sorry, ik heb er niet zoveel vertrouwen in tegen Roemenië  ;)

was dat niet precies wat ik zei ?
dennis for mole !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Selecties
« Reactie #19 Gepost op: 10-06-2008, 20:13:58 »
was dat niet precies wat ik zei ?

Ehmm ja nu ik het teruglees wel, maar ik lees vaak dingen te snel ;)