Auteur Topic: Grappige nieuwtjes  (gelezen 12428 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Grappige nieuwtjes
« Gepost op: 12-06-2008, 10:25:59 »
Villa knuffelt te hard met Torres en breekt vinger


David Villa heeft een botje in de wijsvinger van zijn rechterhand gebroken. De Spaanse spits liep de blessure op in het duel met Rusland, waarin hij drie keer scoorde.

Bij de viering van zijn eerste doelpunt ging het mis. Villa scoorde op assist van aanvalsmaatje Fernando Torres en bedankte hem met een stevige knuffel. Bij die actie klapte zijn wijsvinger de verkeerde kant op.

Villa kon de met 4-1 gewonnen wedstrijd uitspelen. Een dag later bleek uit onderzoek dat er een kleine breuk zit in zijn wijsvinger. Villa kan met een ingepakte vinger zaterdag gewoon meespelen tegen Zweden.



 ::rofl:: Geblesseerd door een te harde knuffel ::rofl::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #1 Gepost op: 12-06-2008, 10:38:46 »
 ::rofl:: Te geweldig
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #2 Gepost op: 12-06-2008, 10:59:52 »
 ::rofl:: Wij vonden die Spanjaarden al zo enthousiast bij het juichen  ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #3 Gepost op: 13-06-2008, 19:29:56 »
Je kan erover twisten of dit 'grappig' nieuws is, maar goed:

Citaat
Dood Poolse voetbalinternational geen zelfmoord maar moord?
 Gisteren werd het Euro 2008 opgeschrikt door de tragische dood van de Poolse international Adam Ledwon. Aanvankelijk wees alles op zelfmoord, maar uit het eerste onderzoek blijkt dat het wellicht om moord gaat. Zo ging de 34-jarige Ledwon net voor zijn 'aangekondigde' zelfmoord eten kopen in de supermarkt en zat hij op een stoel met een koord om zijn nek. Vreemd voor iemand die zich zou opgehangen hebben.

Duidelijker kon moelijk, leek het op het eerste gezicht. Op de Oostenrijkse tv kondigde Ledwon op een lugubere manier zijn eigen zelfmoord aan 'Als we niet winnen, hang ik me op." Dat opgeteld bij zijn privé-problemen (zijn vrouw Mariola was met hun zonen Kamil en Woiliech terug naar Polen getrokken), wezen meteen in de richting van zelfmoord. Ledwon had zich opgehangen werd in de hele wereld verspreid.

Vandaag zijn daar al ernstige twijfels over. De politie houdt eerder rekening met een moord. Volgens een Oostenrijkse krant ging Ledwon kort voor zijn dood nog etenswaren kopen. Die werden in zijn auto gevonden. Heel raar voor iemand die zich gaat ophangen. "Er zijn duidelijke aanwijzingen die niet op zelfmoord wijzen gevonden in zijn woning", zegt inspecteur Manfred Dörfler uit Klagenfurt, waar Ledwon stierf. Zo werd Ledwon zittend op een stoel met een koord rond zijn nek gevonden en dus niet opgehangen.

Ledwon, ex-speler van onder meer Bundesliga-club Leverkusen, lag het afgelopen seizoen onder contract bij Austria Kärnten. Hij werd dood aangetroffen door ploegmaat Patrick Wolf. Ledwon werkte als tv-commentator tijdens dit EK. Hij was een publiekslieveling in Oostenrijk. Zijn dood overschaduwde de match Oostenrijk-Polen (1-1) van gisteren.

De Poolse international haalde net niet de selectie van Leo Beenhakker. Voor de match had hij nog gezegd. "Ik ben ervan overtuigd dat Polen zal winnen tegen Oostenrijk. Als we toch niet tegen hen winnen, dan zal ik me aan een lantaarnpaal in Klagenfurt ophangen." Tragisch hoe Ledwon enkele uren later wellicht vermoord werd.

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #4 Gepost op: 13-06-2008, 20:29:29 »
nouja denk dat daar niet over te twisten valt !! tis nieuws, maar grappig zeker niet
dennis for mole !

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #5 Gepost op: 14-06-2008, 00:45:00 »
Jeetje wat een nieuws zeg.  :o

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #6 Gepost op: 14-06-2008, 07:28:25 »
WTF ::oink:: ::niet-ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #7 Gepost op: 14-06-2008, 11:25:32 »
nouja denk dat daar niet over te twisten valt !! tis nieuws, maar grappig zeker niet

Ik vond het zo bizar dat het niet onvermeld mocht blijven..
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #8 Gepost op: 18-06-2008, 13:11:50 »
Okee, dit is wél grappig nieuws, de grappigste Italiaanse voetballer laat weer van zich horen:  ;D

Citaat
Gattuso deelt ploeggenoot klap uit
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM -  Gennaro Ivan Gattuso was dinsdagavond tijdens het duel met 'zijn' Italië tegen Frankrijk behoorlijk gespannen. Een grapje van reservespeler Marco Borriello kon de middenvelder van AC Milan dan ook absoluut niet waarderen. Borriello moest de 'misplaatste humor' bekopen met een klap van Gattuso.
 
Borriello riep vanaf de reservebank dat het Nederlands elftal met 2-0 voorsprong en dat Marco van Basten met een omhaal zou hebben gescoord. " Op dat moment waren dat soort grappen niet op z'n plaats", sprak Gattuso na afloop. "Daarom heb ik hem een tik gegeven."

Het liep voor Italië uiteindelijk allemaal goed af. Zelf wonnen de Azzurri met 2-0 van Frankrijk en Oranje klopte de Roemenen met 2-0. Daardoor plaatsten de Italianen zich alsnog voor de kwartfinales op het Europees kampioenschap.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #9 Gepost op: 18-06-2008, 13:54:57 »
Buschauffeur

Dit filmpje met die franse buschauffeur die drie keer tegen een auto oprijdt en ook nog eens tegen een hek omdat ie de bocht niet kan maken

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #10 Gepost op: 18-06-2008, 14:09:15 »
Ja, geweldig filmpje!  ::rofl:: ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #11 Gepost op: 18-06-2008, 20:51:09 »
Omg die witte auto ::rofl::
The sun came up and reality set in.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #12 Gepost op: 19-06-2008, 11:57:58 »
Ook weer geen grappig nieuws, sorry dat het hier staat dus

Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden
Uitgegeven: 19 juni 2008 11:49
Laatst gewijzigd: 19 juni 2008 11:51

LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.
 
Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.

Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.


Wat ongelofelijk sneu zeg :(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #13 Gepost op: 19-06-2008, 15:26:17 »
Idd. Verschrikkelijk nieuws. Afschuwelijk, hier zijn toch gewoon geen woorden voor.  :\'( Ik las dat hij wel bij de selectie blijft (maar uiteraard zijn vrouw kan opzoeken wanneer hij wil en weg kan gaan wanneer hij wil).

Kan anders de topictitel niet veranderd worden in EK-nieuwtjes ofzo?
« Laatst bewerkt op: 19-06-2008, 19:44:29 door Mloesje »

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #14 Gepost op: 19-06-2008, 16:23:26 »
ik vind het mooi dat hij kiest om wel bij de selectie te blijven. ondanks dat het verschrikkelijk nieuws is, dat hij toch ook de ploeg wil blijven steunen.


Sterkte voor hem en zijn vrouw
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #15 Gepost op: 19-06-2008, 19:46:47 »
:(
The sun came up and reality set in.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #16 Gepost op: 20-06-2008, 12:52:29 »
  406     Teletekst vr 20 jun           
 ***************************KLADBLOK ***
 ***Oranjesupporters zijn spoor bijster

 ***************************************
 ` Tientallen supporters van Oranje zijn
 tijdelijk verdwaald op hun weg naar het
 stadion in Bern.Ze volgden anderen met
 oranje kleding aan,maar dat hadden ze 
 beter niet kunnen doen.               
                                       
 De Zwitserse spoorwegwerkers dragen   
 namelijk oranje hesjes en petten.Het   
 Oranjelegioen dacht dat het om medefans
 ging die op weg waren naar het stadion.
 De supporters liepen dan ook zingend   
 achter hen aan.Maar de spoorwegwerkers
 waren gewoon op weg naar hun werk.Dat 
 leidde dus tot de nodige verwarring.   
                                       
 De Zwitserse NS heeft nu maatregelen   
 genomen:de medewerkers moeten voorlopig
 gele petten en vesten gaan dragen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #17 Gepost op: 21-06-2008, 11:17:05 »
Dit gaat echt helemaal nergens om, maar dat gedoe over en weer voor aanvang van een belangrijke wedstrijd is best grappig:  ;D

Citaat
'Als Gattuso dé man is bij Italië, ben ik een priester'
21/06/2008 10:30

De spanning stijgt in de aanloop naar de kwartfinale van zondag tussen Spanje en Italië. De hoofdrolspelers in het opjutten van elkaar zijn voorlopig de Spaanse bondscoach Luis Aragonés en de geschorste Italiaanse middenvelder Gennaro Gattuso.

Aragonés deelde de eerste sneer uit toen hij schamperend reageerde op het ontbreken van Gattuso, die tegen twee gele kaarten opliep in de groepsfase. 'Als hij dé man is bij Italië, ben ik een priester', bagatelliseerde hij de waarde van de aanjager op het middenveld.

Gattuso liet zich niet kennen. 'Luis heeft gelijk, ik ben niet zo belangrijk voor mijn ploeg. We hebben veel betere spelers, maar ik ben wel een strijder.' Toch kon hij het niet laten zelf ook uit te delen. 'Laat Luis alsjeblieft geen priester worden. Hij is bijna zeventig en kan beter nog een beetje genieten de rest van zijn leven', aldus Gattuso.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #18 Gepost op: 21-06-2008, 14:46:52 »
 ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige nieuwtjes
« Reactie #19 Gepost op: 22-06-2008, 16:27:08 »
Terim ziet in reservekeeper potentiële spits

22/06/2008 15:40

Tolga Zengin krijgt mogelijk speelminuten op het EK. Na de UEFA-weigering ziet bondscoach Fatih Terim de derde Turkse keeper als potentiële spits.

Turkije wordt in de aanloop naar de halve finale tegen Duitsland geplaagd door blessures en schorsingen. Terim heeft woensdag waarschijnlijk slechts veertien man tot zijn beschikking, onder wie twee keepers.

De personele problemen deed Turkije de UEFA verzoeken nieuwe krachten op te roepen. Maar de Europese voetbalbond was doof voor de Turkse smeekbedes. 'Na de eerste wedstrijd van het toernooi kunnen spelers niet meer worden vervangen', was UEFA-woordvoerder William Gaillard duidelijk. 'We beseffen dat sommige ploegen problemen hebben, maar het is een harde toernooiregel.'

'Als een team nog maar acht man tot zijn beschikking heeft, zouden we een spoedvergadering kunnen inlassen', aldus Gaillard. 'Maar we hebben geen verzoek daartoe gekregen en zouden het ook lastig vinden nu de reglementen aan te passen.'

Terim ziet zich gedwongen onorthodoxe maatregelen te nemen. Voor Tolga moet een nieuw shirt worden gemaakt, aangezien de derde keeper in de Turkse selectie mogelijk als veldspeler wordt ingezet. 'Hij zou aan het einde van de wedstrijd kunnen worden ingebracht als laatste man of spits', zegt Terim quasi serieus.



 ;D