Auteur Topic: Schooltopic  (gelezen 525647 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Schooltopic
« Reactie #1200 Gepost op: 3-06-2014, 23:23:55 »
In ieder geval sociale wetenschappen ..
zelfde vakgebied ::love::

Komt goed, iedereen houdt altijd van stagiairs ::jaja::
Ja, of ze worden weggepest  :-X

Maar Niek is wel zo groot dat ze waarschijnlijk geïntimideerd raken en dat niet durven ;D.

Oooh ik kom net van school, heb meegedaan aan een project wat ging over de profilering van CMV, met lezingen, discussies en een debat met zowel studenten, docenten, het management en mensen uit het werkveld. Was best wel interessant en super handig om alvast een indruk achter te laten bij al die belangrijke mensen ;D. Yay me :)
« Laatst bewerkt op: 3-06-2014, 23:26:01 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Schooltopic
« Reactie #1201 Gepost op: 3-06-2014, 23:41:04 »
Dankjullie wel allemaal

@Lukie en Stormpie, VMBO school.
Niet heel moeilijk om stage te vinden, maar toch blij om er een gevonden te hebben ;).

Ik kan de leerlingen opzich ook wel aan, daar ben ik niet zo bang voor. Maar mijn begeleiders zijn heel erg direct merkte ik tijdens gesprek vandaag( Zeiden ze zelf ook ). Niet onaardig, maar direct. En ik ben bang dat me dat niet altijd een even fijn gevoel gaat geven op stage, niet geheel onbelangrijk...

Daarom beetje twijfel, maar ga het wel gewoon doen denk ik. Iets anders zoeken is ook veel gedoe, en dan weet je ook niet waar je terecht komt.
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Schooltopic
« Reactie #1202 Gepost op: 3-06-2014, 23:42:46 »
ow Niek daar heb je het meeste aan.
Soms een rot gevoel, maar dan laat je ze de volgende keer zien dat je het wel kan. De vorige keer had je toch ook een ruime voldoende.
::bravo:: go ::bravo:: Nieky ::bravo:: go ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Schooltopic
« Reactie #1203 Gepost op: 3-06-2014, 23:46:02 »
ow Niek daar heb je het meeste aan.
Soms een rot gevoel, maar dan laat je ze de volgende keer zien dat je het wel kan. De vorige keer had je toch ook een ruime voldoende.
::bravo:: go ::bravo:: Nieky ::bravo:: go ::bravo::

Ja dat zeggen mijn ouders dus ook, dat het misschien af en toe lastig is maar wel het meeste van leer ;).

Ja heb zowel voor eerstejaars als tweedejaarsstage een 8 gehaald. Dus ben niet zozeer onzeker of ik het wel kan, maar de verwachtingen gaan dalijk in jaar 3 ( bij hun iig ) heel erg omhoog, en ben zelf nogal perfectionistisch en zij ook :P

Dus ben bang dat het dadelijk volgend jaar het allemaal niet lekker loopt qua gevoel enzo voor mezelf ook. En daardoor bijvoorbeeld mijn stage niet haal en vertraging oploop en 2 jaar geen stufi heb , maar ik ben een doemdenker soms. Moet ik ook niet doen ;)

Maar bedankt Lukie :)
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Schooltopic
« Reactie #1204 Gepost op: 3-06-2014, 23:53:05 »
;)

en nog iets met soep en heet en opgediend.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Schooltopic
« Reactie #1205 Gepost op: 3-06-2014, 23:54:06 »
Ben jij mijn papa stiekem  ::oink::

Die zei dat ook
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Schooltopic
« Reactie #1206 Gepost op: 4-06-2014, 00:26:47 »
We bellen soms over de te voeren strategie, zodat we niet exact hetzelfde zeggen maar vandaag vergeten mobiel op te laden. ::sorry::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schooltopic
« Reactie #1207 Gepost op: 4-06-2014, 00:34:36 »
Supergaaf Hidm, knappe kop dat je er bent  ::ok::

En Nieky: directe mensen kunnen heel confronterend zijn, maar als je (uiteindelijk) een compliment van ze krijgt, is het tenminste wel echt gemeend en kun je er dus des te meer van genieten.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schooltopic
« Reactie #1208 Gepost op: 4-06-2014, 08:50:54 »
Nieky, directe mensen kunnen confronterend zijn, maar denk maar zo dat je er wel meteen actie door kan ondernemen en het anders kan doen. Vooral niet persoonlijk opvatten, maar zien als iets om van te leren om je werk beter of anders te doen. Als je pas achteraf hoort wat er niet goed ging, dan kan je er niets meer aan veranderen. Maar ik snap wel hoe je je voelt. Als perfectionist wil je alles 100% doen en dat kan gewoon niet. Dan voel je ieder kritiekpuntje als een soort aanval.

Ik hoop niet dat dit erg belerend overkomt, dat is zeker niet de bedoeling.
  ::sorry::


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Schooltopic
« Reactie #1209 Gepost op: 4-06-2014, 08:57:36 »
ik wens je veel succes Nieky :) Het gaat je vast lukken ::bravo::

met zoveel wijze raad mag die van mij achterwege blijven :) maar het laat wel zien dat wij er vertrouwen in hebben.. dus..

::bravo:: go ::bravo:: Nieky ::bravo:: go ::bravo::

er was eens......

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Schooltopic
« Reactie #1210 Gepost op: 4-06-2014, 11:43:09 »
Goed bezig allebei!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Schooltopic
« Reactie #1211 Gepost op: 4-06-2014, 12:41:53 »
Jullie zijn lief :D

Heb er al meer vertrouwen in voor volgend jaar. Moet het maar zien als een school wat misschien niet altijd even makkelijk word, maar waar ik veel kan leren :D
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schooltopic
« Reactie #1212 Gepost op: 4-06-2014, 12:53:02 »
Precies ::ok::

fijn dat je een stageplek hebt!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Schooltopic
« Reactie #1213 Gepost op: 4-06-2014, 13:52:27 »
Ik voel mij echt dom hier haha.  ::oink::Ik ha volgend jaar profesionele bachelor chemie\biomedische labotechnieken studeren zan de hoge school. Normaal gezien moet dit te doen zijn en doe ik daarna nog 2 jaar universiteit bij. Volgens de leerkrachten van dit jaar moet dit haalbaar zijn.
#teamamaimiljaarde

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Schooltopic
« Reactie #1214 Gepost op: 4-06-2014, 13:56:38 »
eeeeeh das ook een pittige studie lijkt mij zo.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schooltopic
« Reactie #1215 Gepost op: 4-06-2014, 13:58:44 »
Succes allemaal  ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Schooltopic
« Reactie #1216 Gepost op: 4-06-2014, 13:58:59 »
En een leuke :D

Heb ik ook een jaartje gedaan iets dergelijks ;)
You'll never walk alone

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schooltopic
« Reactie #1217 Gepost op: 4-06-2014, 14:49:43 »
Ik voel mij echt dom hier haha.  ::oink::Ik ha volgend jaar profesionele bachelor chemie\biomedische labotechnieken studeren zan de hoge school. Normaal gezien moet dit te doen zijn en doe ik daarna nog 2 jaar universiteit bij. Volgens de leerkrachten van dit jaar moet dit haalbaar zijn.

Ik heb ook "Biomedische laboratoriumtechnieken" gestudeerd aan het HBO (ben over 3 weken klaar!) :) en ga volgend jaar een master Medical Biology doen.
Ik ben wel blij dat ik eerst het HBO gedaan heb en daarna pas universiteit omdat ik veel meer praktijkervaring heb in vergelijking tot wat de studenten aan de uni geleerd hebben tijdens hun bachelor. Tijdens mijn stage in het derde jaar werd gezegt dat je mensen van de uni nog moet leren hoe ze een pipet moeten vasthouden omdat ze dit nog nooit gedaan hebben.

Enig "nadeel" ik moet volgend jaar wel een schakelprogramma van een half jaar volgen omdat ik dan wel wat achtergrond theorie mis die studenten van de uni dan weer wel gehad hebben in hun bachelor, maar dat moet haalbaar zijn :)

Wat is trouwens het verschil tussen een "professionele" bachelor en een "normale" bachelor?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Schooltopic
« Reactie #1218 Gepost op: 4-06-2014, 15:39:46 »
Ik voel mij echt dom hier haha.  ::oink::Ik ha volgend jaar profesionele bachelor chemie\biomedische labotechnieken studeren zan de hoge school. Normaal gezien moet dit te doen zijn en doe ik daarna nog 2 jaar universiteit bij. Volgens de leerkrachten van dit jaar moet dit haalbaar zijn.
Zegt ie terwijl ie iets met biomedische dingen gaat doen ::rofl::. Hoe moet ik me dan wel niet voelen ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Schooltopic
« Reactie #1219 Gepost op: 4-06-2014, 15:42:59 »
Succes allemaal met de keuzes die jullie al hebben gemaakt of nog gaan maken! ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!