Auteur Topic: verslag van ouddeelnemer Frans  (gelezen 26920 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
verslag van ouddeelnemer Frans
« Gepost op: 8-10-2008, 13:19:31 »
Oud-ER-deelnemer Frans heeft zelf een verslag geschreven over zijn expeditie in 2007 :D ::ok::

»» Frans ««

ook te vinden in het menu  bovenin, bij ER Stuff, waar je ook verslagen van ouddeelnemers Ernestine en Ryan kunt vinden :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #1 Gepost op: 8-10-2008, 13:48:48 »
Een verslag over hoe hij doorsloeg zeker :D

Ocampa

  • Gast
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #2 Gepost op: 8-10-2008, 14:55:49 »
Leuk om nog eens te lezen, maar bevat eigenlijk niet echt info die Frans hier nog niet op het forum had gepost in de loop der tijd he.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #3 Gepost op: 8-10-2008, 16:03:40 »
Leuk om nog eens te lezen, maar bevat eigenlijk niet echt info die Frans hier nog niet op het forum had gepost in de loop der tijd he.

Dan is het toch handig dat het allemaal netjes op 1 pagina staat  ::ok::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #4 Gepost op: 8-10-2008, 16:53:29 »
Fransieeee Whoohoooo,

jij was echt lache vorig jaar  ::rofl::
Ik was echt blij dat jij er was want ik vond al die andere kandidaten die op dat andere eiland zaten zo saai.
Ik vond het alleen jammer dat je met die parang ging zwaaien, maar dat is achteraf ook zwaar opgeblazen lees ik nu.
Frans je bent gewoon de man  ::ok::

Offline muizje

  • Forumlid
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #5 Gepost op: 8-10-2008, 16:56:49 »

Expeditie Robinson Frans ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 8-10-2008, 17:22:05 door Megan, Reden: code tussen tags geplaatst »

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #6 Gepost op: 19-10-2008, 15:44:51 »
Sorry, maar naar 39 seconden ben ik gestopt met kijken..
Vind hem echt heel iritant overkomen  :o
*no offence Frans*
There's no show like a reality show ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #7 Gepost op: 19-10-2008, 21:48:04 »
Frans, ik mocht je wel hoor in de vorige editie, was altijd op jouw hand, maar nu ik de beelden nog eens terug zie: je bent wel een typische onderoffcier, heel veel klagen.  ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #8 Gepost op: 20-10-2008, 12:52:38 »
Frans, ik mocht je wel hoor in de vorige editie, was altijd op jouw hand, maar nu ik de beelden nog eens terug zie: je bent wel een typische onderoffcier, heel veel klagen.  ;)

Als je principes en gezond verstand kan combineren is het best begrijpelijk dat men zich aan mensen kan storen die als een kip zonder kop op dat eiland rondlopen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #9 Gepost op: 20-10-2008, 12:59:42 »
Zie je Frans als een toonbeeld van iemand die in ER zijn gezond verstand gebruikte?  ??? ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #10 Gepost op: 20-10-2008, 13:09:24 »
Zie je Frans als een toonbeeld van iemand die in ER zijn gezond verstand gebruikte?  ??? ::rofl::

Op de heldere momenten best wel ja  ;)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #11 Gepost op: 22-10-2008, 18:59:18 »
Op de heldere momenten best wel ja  ;)

Uren en uren materiaal is er van, maar ja ze hebben het nooit uitgezonden  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #12 Gepost op: 27-10-2008, 16:19:26 »
Wat had je eigenlijk tegen Christine ?? Voor mij was ze toen een van de favorieten .????
Had zij dit jaar maar in de expeditie gezeten.

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #13 Gepost op: 28-10-2008, 19:09:03 »
Wat had je eigenlijk tegen Christine ?? Voor mij was ze toen een van de favorieten .????
Had zij dit jaar maar in de expeditie gezeten.

Ach, Kristien, volgens mij was ze in het verkeerde programma. Erg beschermd en verwend opgevoed (volgens haar eigen zeggen)was ze in de veronderstelling dat ook hier zoals thuis alles wel voor haar gedaan zou worden, maar helaas. Hier was er geen vriendje, papaatje of mamaatje die alles op een presenteerblaadje aan reikte. Hier moest ze zelf iets "doen" en dat viel niet mee, voor haar niet maar ook niet voor de mensen om haar heen. Had ze niet het geluk gehad om de gele bandana kado te krijgen was ze ook niet bij de laatste 10 gekomen,(net als ik trouwens). Alhoewel ze volgens eigen zeggen zeker de perfecte Robinson was, en ook hoogst verbaasd was dat ze als eerste weggestemd werd bij de laatste 10. Begrijp me niet verkeerd, als de persoon Kristien heb ik absoluut niets tegen haar, maar om samen mee op een eiland door te brengen, nee liever niet. Ze lag me op dat moment, daar, absoluut niet. En dat onder de gegeven omstandigheden botste gewoon. Zodoende.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #14 Gepost op: 28-10-2008, 21:01:44 »
Hoi Frans, nog een vraagje:  ;)

Voor wie had je het meeste sympathie van de final 10 van uw editie en waarom?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #15 Gepost op: 29-10-2008, 09:30:38 »
Kristien was wel een erg lekker wijf (om het maar even politiek incorrect uit te drukken).


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #16 Gepost op: 29-10-2008, 16:38:46 »
Citaat
Maar het begon allemaal op Schiphol met 98 medestrijders. Dat was de eerste grote verrassing voor me. Een nieuw concept deze ronde en dus wat er ooit was geweest in ER dat was vanaf toen vergeten.

Kregen jullie op Schiphol al te horen dat je met 100 man de show zou spelen? :o Toch wel apart dat dan toch nog 24 mensen opgaven na de eerste paar dagen.
Nog even niks.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #17 Gepost op: 29-10-2008, 17:08:10 »
Kregen jullie op Schiphol al te horen dat je met 100 man de show zou spelen? :o Toch wel apart dat dan toch nog 24 mensen opgaven na de eerste paar dagen.

Bij de eerste aflevering zag je EP iedereen toch toespreken dat ze met 100 zouden zijn...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #18 Gepost op: 30-10-2008, 10:02:07 »
Kregen jullie op Schiphol al te horen dat je met 100 man de show zou spelen? :o Toch wel apart dat dan toch nog 24 mensen opgaven na de eerste paar dagen.

Ze hadden hun eigen ticket toch al betaald?  :P
Dat was wel een aardig pressiemiddel! ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: verslag van ouddeelnemer Frans
« Reactie #19 Gepost op: 30-10-2008, 10:53:41 »
Ze hadden hun eigen ticket toch al betaald?  :P
Dat was wel een aardig pressiemiddel! ;D

Maar volgens mij hadden een paar mensen opgegeven omdat ze het niet leuk vonden om met 100 mensen op het eiland te zitten. Dan heeft zo'n reisje weinig zin gehad als je van tevoren al wist dat je met 100 zou beginnen. :P
Nog even niks.