Auteur Topic: [Kandidaat] Froukje  (gelezen 63487 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Froukje
« Gepost op: 30-11-2008, 17:49:10 »


Froukje Jansen
Den Haag, 5 oktober 1976
Presentatrice, actrice en ex-turnster
« Laatst bewerkt op: 15-12-2008, 21:49:25 door Test »
2024: wie is de Mol?

WorldExpress

  • Gast
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2008, 14:38:23 »
Leuk  ::bravo::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2008, 16:01:30 »
Zekers mijn favoriet! <3

Alleen best wel idiote foto x3

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #3 Gepost op: 16-12-2008, 16:23:22 »
Heeft ze daar een deuk linksbovenin ofzo?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #4 Gepost op: 16-12-2008, 16:51:00 »
moet je eens in de spiegel kijken (je haar naar achter) en dan op je tanden bijten. dan zie je ook dat je daar een deuk krijgt (ik iig)

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #5 Gepost op: 16-12-2008, 22:16:53 »
Froukje is TOP

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2009, 15:25:13 »
Is dat Froukje in de rode jas?? Erg verdacht...  ::vergroot::


Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #7 Gepost op: 8-01-2009, 23:11:46 »
Helemaal op de vorige bladzijde die arme Froukje, en dat terwijl ik haar reactie op het rode/groene scherm dat bepaalde wie de mol zou worden het verdachtst vond.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2009, 23:12:35 »
Ja, een geniepig lachje had ze..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #9 Gepost op: 9-01-2009, 12:08:16 »
Ik zie Froukje het ook wel zijn ja. Lijkt me een slimme en geniepige dame.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #10 Gepost op: 9-01-2009, 18:05:41 »
Nee, want Froukje moet winnen =D

Offline Jeweetwel2009

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #11 Gepost op: 10-01-2009, 02:30:23 »
Twee duidelijke aanwijzingen dat Froukje de mol kan zijn:

1. De eerste negen kandidaten krijgen te horen: "Er is nog geen mol." Wie kwam er als tiende aan?

2. Sebastiaan, terwijl hij bij de ex-mollen zijn naam intikte: "De mol zit er tussen, dus blijf goed kijken." En wie was daartussen gemonteerd?

Offline tom_mmetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #12 Gepost op: 10-01-2009, 05:07:02 »
Twee duidelijke aanwijzingen dat Froukje de mol kan zijn:

1. De eerste negen kandidaten krijgen te horen: "Er is nog geen mol." Wie kwam er als tiende aan?

2. Sebastiaan, terwijl hij bij de ex-mollen zijn naam intikte: "De mol zit er tussen, dus blijf goed kijken." En wie was daartussen gemonteerd?


Zowel Froukje als Sebastiaan zelf zitten ertussen gemonteerd. Dus Sebastiaan kan het ook over zichzelf hebben.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2009, 16:37:19 door tom_mmetje »
1. Paula; 2. Froukje; 3. Froukje

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #13 Gepost op: 10-01-2009, 12:37:40 »
1. De eerste negen kandidaten krijgen te horen: "Er is nog geen mol."

Heb de aflevering nog eens teruggekeken, en PJ heeft tegen Dennis, Vivienne en Rick toch echt niet gezegd dat er nog geen mol is. Of hij heeft het wel gezegd en het heeft de uitzending niet gehaald natuurlijk...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2009, 23:03:27 »
vind ik er mooi, ik ga er zo eens op letten ;)

Offline IDG

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #15 Gepost op: 11-01-2009, 15:56:23 »
Wat mij net opviel is dat PJ bij Froukje niet verteld dat er nog geen mol is.
Hij begint met: Je wil de mol zijn?
Froukje antwoord met ja.

Misschien kan dit een hint zijn dat er al een mol gekozen was.
PJ liegt als presentator niet als hij de andere kandidaten verteld dat er nog geen mol is. De mol is dan immers nog niet aangekomen, maar zou wel al gekozen kunnen zijn: Froukje.
Froukje komt namelijk als laatste aan.

Misschien is het onzin, maar ik dacht er oppeens aan nadat zoveel mensen begonnen te beweren dat de mol al lang gekozen was. Dit zou een verklaring kunnen zijn.


Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2009, 17:54:33 »
Ik denk dat het gewoon knipwerk is, omdat he tte saai is om in tien keer dit hele verhaaltje tien keer te laten zien:
"Lever je paspoort, mobiel en geld in."
(pauze terwijl de kandidaat dat doet)
"(naam van kandidaat), er is nog geen Mol."
(wachten op reactie)
"Wil jij De Mol zijn?"
(wachten op antwoord.


Dan is het hele programma al gevuld. Het publiek weet na drie keer wel dat iedereen dat verhaaltje krijgt, dus knippen ze er in om het tempo wat op te drijven.



Maar, wat ik wel verdacht vond was het volgende:
Jon en Hans staan in dezelfde ruimte (loopbrug en diagonale ijzeren dingen). Bij beide heren ziet de omgeving er zo uit. Froukje vindt Jon's camera en als die op zijn plaats staat, loopt ze naar beneden, waar ze Hans tegenkomt die haar vraagt of ze zo'n loopbrug en diagonale ijzers heeft gezien. Ze komt er dus net vandaan. Maar wat zegt ze? "Geen idee!"

Mol!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2009, 17:54:39 »
Ook ik denk dat het Froukje is (Y) Niet echt gebaseerd op gevoel, maar op haar gedrag en taalgebruik. Los hiervan heb ik een 'theorie' die misschien de moeite waard is om te lezen =)

Toen de 10 kandidaten naar de laptop gingen, zag je een opvallende rode muismat, en deze muismat werd niet gebruikt. Dus dan zou je je kunnen afvragen wat die muis en muismat daar überhaupt doen. Hoe dan ook, voor de kandidaten gold: rood betekent dat je niet de mol bent, groen betekent dat je het wél bent. De tien kandidaten gingen één voor één naar de laptop, en tijdens dat stukje van iedereen werd die rode muismat in beeld gebracht, behalve tijdens het stukje van Froukje. En aangezien rood inhield dat je niet de Mol bent, en Froukje als enige van de 10 die vreemde rode muismat niet werd laten zien in haar stukje, is het misschien wel een bewuste hint. :P

Zeker moeite waard om te lezen. Ik heb 't teruggekeken en je hebt helemaal gelijk. Ik vind 'm goed gevonden. ::jaja::

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2009, 20:58:55 »
Ook ik denk dat het Froukje is (Y) Niet echt gebaseerd op gevoel, maar op haar gedrag en taalgebruik. Los hiervan heb ik een 'theorie' die misschien de moeite waard is om te lezen =)

Toen de 10 kandidaten naar de laptop gingen, zag je een opvallende rode muismat, en deze muismat werd niet gebruikt. Dus dan zou je je kunnen afvragen wat die muis en muismat daar überhaupt doen. Hoe dan ook, voor de kandidaten gold: rood betekent dat je niet de mol bent, groen betekent dat je het wél bent. De tien kandidaten gingen één voor één naar de laptop, en tijdens dat stukje van iedereen werd die rode muismat in beeld gebracht, behalve tijdens het stukje van Froukje. En aangezien rood inhield dat je niet de Mol bent, en Froukje als enige van de 10 die vreemde rode muismat niet werd laten zien in haar stukje, is het misschien wel een bewuste hint. :P
Dit net even teruggekeken, en dit vind ik een heeeeeele goed gevonden hint. Misschien ook wel een echte hint. Ik ga Froukje maar eens extra in e gaten houden! ::ok::
Molloot sinds seizoen 4

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Froukje
« Reactie #19 Gepost op: 11-01-2009, 21:00:06 »
Als ik dit zo lees begin ik te twijfelen (maar last nog van tunnelvisie en ga nog steeds voor Anniek) maar een aantal hebben hier intressante theorieen.
Verder vind ik Froukje wel iets mysterieus en gevaarlijks hebben maar die gedacht zit meer in de prive sfeer.
Ananas