Auteur Topic: [Kandidaat] Sebastiaan  (gelezen 86072 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #40 Gepost op: 12-01-2009, 18:44:35 »
Als de mensen uit de taxi de ex-mollen zijn, dan denk ik dat diegene met die roze jas Yvon is. Aangezien zij de enige is met blond haar en die met die roze jas had blond haar (je zag ergens een shot van bovenaf). Inge is tegenwoordig rood en Milouska... tsja, die is geen van beide.

Je ziet dus 3 vrouwelijke ex-mollen en 1 mannelijke. Het wordt tijd voor een nieuwe mannelijke mol en ik hoop op Sebastiaan. Ik vond het heel toevallig dat hij op de plaats stond op de foto waardoor je die tv-opdracht moest coordineren. Dat zou je kunnen weten als je als mol al begint aan de serie. Hij zei wel eerlijk dat hij wilde mollen, maar dat kan hij gedaan hebben om verdenkingen van hem af te halen, want een mol geeft geen strategie prijs. Dat hij precies wist dat de eigenaar van de Titanic in die werf een boot heeft/had liggen en dan zeggen "oh, hij ligt er niet meer", kan, ondanks je reisprogramma, ook een mollending zijn.

En tsja, wat hij zegt: ik ben acteur, ik kan heel goed de mol spelen...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline tom_mmetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #41 Gepost op: 12-01-2009, 19:07:18 »
En tsja, wat hij zegt: ik ben acteur, ik kan heel goed de mol spelen...

Hij kan de mol dus heel goed spelen, terwijl hij hem misschien niet is :)
1. Paula; 2. Froukje; 3. Froukje

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2009, 15:14:29 »
Ik zou Sebastiaan ook een hele goede winnaar vinden

Offline Mollant

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2009, 16:58:25 »
Een aantal weken geleden gaf Hans Schiffers hints op zijn site over de locatie
Ik zag toen een poster met een man erop en de tekst: Wanted The bandit Simon L.B.
Lijk dat niet verdacht veel op de sEBASTIAAN lAbRIE??
Lijk me eigenlijk geen aanwijzing, maar toch

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2009, 23:02:38 »
Wat me opviel, Sebastiaan in het interview in de molmail:

"Ik heb een veel te groot ego, net zoals m'n neus".
Grappig, maar meer nog: Grote neus= pinokio= liegen= mol?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #45 Gepost op: 14-01-2009, 15:24:55 »
Wat me opviel, Sebastiaan in het interview in de molmail:

"Ik heb een veel te groot ego, net zoals m'n neus".
Grappig, maar meer nog: Grote neus= pinokio= liegen= mol?

Ik denk dat dat gewoon gezegd is omdat hij idd een grote neus heeft  ::pinokkio:: (ik hou wel van een gok  ::love::), zonder bijbedoelingen, maar als dat gezegd is omdat hij idd de mol is en dit een hint is, dan is dat briljant!  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #46 Gepost op: 14-01-2009, 19:26:57 »
Het kan inderdaad ook gewoon zelfspot zijn, maar mijn gehoor begint nogal selectief te worden ;)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #47 Gepost op: 14-01-2009, 19:32:08 »
Als de mensen uit de taxi de ex-mollen zijn, dan denk ik dat diegene met die roze jas Yvon is. Aangezien zij de enige is met blond haar en die met die roze jas had blond haar (je zag ergens een shot van bovenaf). Inge is tegenwoordig rood en Milouska... tsja, die is geen van beide.

Je ziet dus 3 vrouwelijke ex-mollen en 1 mannelijke. Het wordt tijd voor een nieuwe mannelijke mol en ik hoop op Sebastiaan. Ik vond het heel toevallig dat hij op de plaats stond op de foto waardoor je die tv-opdracht moest coordineren. Dat zou je kunnen weten als je als mol al begint aan de serie. Hij zei wel eerlijk dat hij wilde mollen, maar dat kan hij gedaan hebben om verdenkingen van hem af te halen, want een mol geeft geen strategie prijs. Dat hij precies wist dat de eigenaar van de Titanic in die werf een boot heeft/had liggen en dan zeggen "oh, hij ligt er niet meer", kan, ondanks je reisprogramma, ook een mollending zijn.


En tsja, wat hij zegt: ik ben acteur, ik kan heel goed de mol spelen...

Net gepost bij de muzikale hint, maar ik kan het ook andersom gaan beredeneren. In zijn intro is de roze jas te zien, dat was de roze jas van een ex-mol. Is die roze jas gekoppeld aan de nieuwe mol? en dus de intro van Sebastiaan?

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #48 Gepost op: 14-01-2009, 20:24:49 »
"3 Op Reis":

"Sebastiaan
De Noord-Ierse hoofdstad Belfast was jarenlang een no go voor toeristen. Nu de beruchte troubles voorbij zijn is het een erg leuke toeristische bestemming. Sebastiaan bezoekt de beroemde muurschilderingen en natuurlijk de pub. Vervolgens neemt hij de kustweg naar het noorden, waarlangs de mooiste plekken van de Noord-Ierse kust liggen."


Nogmaals, sebastiaan is daar eerder geweest...niets verdachts aan ... ;)
maltho thi afrio lito

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #49 Gepost op: 14-01-2009, 20:36:41 »
"3 Op Reis":

"Sebastiaan
De Noord-Ierse hoofdstad Belfast was jarenlang een no go voor toeristen. Nu de beruchte troubles voorbij zijn is het een erg leuke toeristische bestemming. Sebastiaan bezoekt de beroemde muurschilderingen en natuurlijk de pub. Vervolgens neemt hij de kustweg naar het noorden, waarlangs de mooiste plekken van de Noord-Ierse kust liggen."


Nogmaals, sebastiaan is daar eerder geweest...niets verdachts aan ... ;)

Ik ben dus ook Sebastiaan eens onder de loep aan het nemen. De titanic ging ook op reis, chelsea was een pub zoals Deadalus zei en we hebben 3 schilderijen gezien. Wat moeten we hier nu weer mee.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #50 Gepost op: 15-01-2009, 18:18:11 »
Net gepost bij de muzikale hint, maar ik kan het ook andersom gaan beredeneren. In zijn intro is de roze jas te zien, dat was de roze jas van een ex-mol. Is die roze jas gekoppeld aan de nieuwe mol? en dus de intro van Sebastiaan?

Dat is wel een goeie eigenlijk  ::ok:: ! Ik vind het wel een goeie hint!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #51 Gepost op: 15-01-2009, 21:48:35 »
Als ik de mol was als Sebastiaan zijnde, dan zou ik de test heel slecht hebben gedaan, rood hebben gekregen en vervolgens bijna niet meer verdacht worden. Dat heeft hij dus niet gedaan... Dus ik twijfel een beetje.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #52 Gepost op: 15-01-2009, 21:51:44 »
De meeste kandidaten gaan op dit moment voor Sebastiaan.
Uit eerdere seizoenen heb ik wel geleerd dat de mol (volgens de biechten) nooit zo snel geraden word, en al helemaal niet door zovelen tegelijk.

Dus Sebastiaan valt wat mij betreft af, ondanks z'n ''Den-Haag''actie.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2009, 21:59:47 »
toch was hij wel op de ultiem strategische positie (als mol zijnde) in de vrijstelling opdracht. Want door de vrijstelling snel te vinden schakel je al het geld-verdienen uit. Ook van het spookhuis.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2009, 22:02:37 »
Het is wel eens eerder voorgekomen dat de mol snel geraden was, maar dat daar later op teruggekomen werd door de kandidaten. Dan heeft de mol weer een opdracht goed gedaan om vertrouwen te winnen waardoor iedereen dan denkt dat hij het niet kan zijn.

Hij wist wel heel snel de vrijstelling te pakken waardoor er gestopt moest worden met geldzoeken. Ik vind het ook raar dat hij zo snel de pot in bezit wilde hebben en dat hij net op het laatste moment de reuzenrad opdracht wist te vernaggelen. En dan iemand anders de schuld geven. Ja, ja...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #55 Gepost op: 15-01-2009, 22:04:13 »
Als mol zou ik alleen niet zelf te pot beheren maar iemand anders dat laten doen en vervolgens geld jatten. Aan de andere kant, je kunt natuurlijk ook geld uit te pot halen en dan zeggen: jongens, er is geld gestolen uit de pot. Gnagna :D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2009, 22:52:17 »
Testen trek ik me nooit teveel van aan, dat is 1 grote montageshow.
Maar, Anniek heeft haar test hoogstwaarschijnlijk op Sebastiaan gezet, en Anniek had de test het slechtst gemaakt. Dan krijg je toch wel het idee dat Sebastiaan het niet is? :P
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2009, 23:02:14 »
ik vond het vreemd dat hij werd geintroduceerd als acteur maar dat hij bekend was van een 'reis' programma.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2009, 23:05:48 »
Testen trek ik me nooit teveel van aan, dat is 1 grote montageshow.

MAar dan zou de test dus zo gemonteerd kunnen zijn dat er een hint in zou kunnen zitten.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Sebastiaan
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2009, 23:08:16 »
MAar dan zou de test dus zo gemonteerd kunnen zijn dat er een hint in zou kunnen zitten.
Alles kan natuurlijk, het is nu eenmaal WIDM  ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna