@bodejos wat is jouw spelersnaam?
mailman
kheb ook een tuintje 
Je moet in het begin
heel veel geduld hebben, anders is de aardigheid er gauw af.
Ik probeer in het begin zoveel mogelijk te zaaien en te oogsten, en bij klanten ''later'' aan te geven. Die hebben wel geduld hoor..
Er wordt gezegd niet te laag te verkopen, maar je moet haast wel, je hebt toch cash nodig.
Overigens komen er meer klanten op je tuintje af, wanneer je decoraties hebt, die je in de winkel kunt kopen. Helaas zijn die schrikbarend duur. Dus voorlopig maar op een andere manier geld zien te vergaren. Bij mijn weten kun je ook echt inkopen doen, maar dan is de aardigheid er een beetje vanaf (het systeem heeft iets weg van Habbo hotel, en ook de prijzen komen overeen).
Ik zit op niveau 3, en heb nu sla, wortels, komkommers, radijzen, tomaten, en met de oogst van die laatste kan ik aardbeienplantjes kopen, waardoor ik weer andere klanten van dienst kan zijn.
En nog een inlogtip:
je moet de serverinstelling op 1 hebben staan, en bij GFX moet je het vinkje uit zetten......
Anders heb je een prachtig tuintje met alleen maar kleine rode kruisjes. OF je moet het grafische pack installeren, dat kun je doen door de instructies in je profiel de instructies daarvoor op te volgen.