Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 195728 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #460 Gepost op: 23-12-2008, 14:27:59 »
er is iets raars aan de hand op server 1. ineens zijn heel veel artikelen te duur terwijl die onder de winkelprijs zitten.

Dan heb jij niet voldoende centjes om ze te kopen en zijn ze dus voor jou te duur. Snappie? ::vergroot::
Geniet nooit met mate...

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #461 Gepost op: 23-12-2008, 14:34:28 »
 ::schaam::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #462 Gepost op: 23-12-2008, 14:40:30 »
ik zag het ook. K stond op 15 ofzo :P:D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #463 Gepost op: 23-12-2008, 15:04:39 »
Ik ben onkruidverkoper, lekker toepasselijk.. broccoli :(
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #464 Gepost op: 23-12-2008, 15:24:51 »
Dan heb jij niet voldoende centjes om ze te kopen en zijn ze dus voor jou te duur. Snappie? ::vergroot::
Dat begreep ik eerst ook niet, totdat Megan me erop wees wat het betekende.

Ja, ook ik was ooit blondt...... ::trots::

Leuk, die termen, die bij de levels horen. Ik ben overigens nog steeds pieperrooier, met 57000 punten. Gaat niet slecht, al zeg ik het zelf.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #465 Gepost op: 23-12-2008, 15:54:28 »
Dat begreep ik eerst ook niet, totdat Megan me erop wees wat het betekende.

Ja, ook ik was ooit blondt...... ::trots::

Leuk, die termen, die bij de levels horen. Ik ben overigens nog steeds pieperrooier, met 57000 punten. Gaat niet slecht, al zeg ik het zelf.

ben ook pieperrooier.

we staat trouwens met een heleboel van hier aan de bovenkant van de ranglijst, alleen de nr 1 is niet van hier volgens mij.
« Laatst bewerkt op: 23-12-2008, 15:58:12 door MaRLieS1976 »
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #466 Gepost op: 23-12-2008, 16:05:37 »
Zowee, sta ik nog op 9 ook! Danku, danku  ::trots::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #467 Gepost op: 23-12-2008, 16:12:25 »
OP server 1 hebben de 1 en twee van de lijst echt heel veel punten meer als de rest... 1500 punten ofzo. Die halen we nooit meer in :p

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #468 Gepost op: 23-12-2008, 16:58:26 »
Even wat info over de quest dat ik las op het forum van Molehill Empire:

Een volgende quest krijg je 48 uur na het voltooien van je vorige quest. Je krijgt pas een nieuwe als je de vorige hebt afgerond en je moet eerst naar de stad voor je hem krijgt.

Ik las ergens ook iets over dat er wel degelijk een bepaald voordeel is als je de quests uitvoert (naast het weinige geld en punten dat je ervoor krijgt), maar ik heb nog niet gelezen wat dat nut dan precies is. Moet ik even verder voor neuzen. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #469 Gepost op: 23-12-2008, 17:05:25 »
ben ook pieperrooier.

we staat trouwens met een heleboel van hier aan de bovenkant van de ranglijst, alleen de nr 1 is niet van hier volgens mij.

Heeeeeee  :( Waar ben ik nou met m'n 6 punten in die lijst ??? Stom spelletjuh... - Dwaas schopt geïrriteerd tegen een losstaande emmer die in de buurt staat en gaat in een hoekje zitten mokken -
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #470 Gepost op: 23-12-2008, 17:14:30 »
Even wat info over de quest dat ik las op het forum van Molehill Empire:

Een volgende quest krijg je 48 uur na het voltooien van je vorige quest. Je krijgt pas een nieuwe als je de vorige hebt afgerond en je moet eerst naar de stad voor je hem krijgt.

Ik las ergens ook iets over dat er wel degelijk een bepaald voordeel is als je de quests uitvoert (naast het weinige geld en punten dat je ervoor krijgt), maar ik heb nog niet gelezen wat dat nut dan precies is. Moet ik even verder voor neuzen. ;D
::ok:: ::ok:: neusze, want ik ben erg benieuwd!!!  ::bravo::

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 23-12-2008, 17:39:43 »
Heeeeeee  :( Waar ben ik nou met m'n 6 punten in die lijst ??? Stom spelletjuh... - Dwaas schopt geïrriteerd tegen een losstaande emmer die in de buurt staat en gaat in een hoekje zitten mokken -

Misschien helpt het als je de foto-optie van je tuin aanzet en de link hier plaatst? Er zijn vast wel wat mensen die die rotstuin van jou mooi zullen vinden... ::zwaai::

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 23-12-2008, 18:25:23 »
Ik ben net een heuze pieperrooier geworden!!:D

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #473 Gepost op: 23-12-2008, 18:31:22 »
Siebrand was bij mn marktkraampje ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #474 Gepost op: 23-12-2008, 19:00:28 »
Dat geeft toch helemaal niets? Alle spelers zijn begonnen met drie kroppen sla, en drie wortels.  ::jaja::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #475 Gepost op: 23-12-2008, 19:05:25 »
Soooooooooooooo en we zijn een bonenplukker... eindelijk die #&%*-waterkabouter, ik krijg een lamme hand van dat geklik om alles water te geven :-//
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #476 Gepost op: 23-12-2008, 19:08:04 »
Even heel iets anders: ik hoop dat iedereen hier nog een tijd blijft meespelen, en als dat zo is, is het misschien een idee om een apart topic te maken voor FAQ's? Een lijstje met (boerderij-)winkelprijzen bijvoorbeeld.

Of een apart topic voor tips?

Je kunt er uiteraard ook voor terecht op het forum van Molehill, maar het is wellicht handig om de meest in het oog springende zaken bij de hand te hebben.

Ik brainstorm maar een eind weg, en vraag me af wat mogelijk, en wat zinvol is.....

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #477 Gepost op: 23-12-2008, 19:17:10 »
Even heel iets anders: ik hoop dat iedereen hier nog een tijd blijft meespelen, en als dat zo is, is het misschien een idee om een apart topic te maken voor FAQ's? Een lijstje met (boerderij-)winkelprijzen bijvoorbeeld.

Of een apart topic voor tips?

Je kunt er uiteraard ook voor terecht op het forum van Molehill, maar het is wellicht handig om de meest in het oog springende zaken bij de hand te hebben.

Ik brainstorm maar een eind weg, en vraag me af wat mogelijk, en wat zinvol is.....

jaaa leuk idee en ook een  ::ok:: ::ok:: avater!

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 23-12-2008, 19:22:55 »
Lijkt mij ook een goed idee. t forum op de site zelf gebruik ik eigenlijk niet..

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #479 Gepost op: 23-12-2008, 19:31:09 »
jaaa leuk idee en ook een  ::ok:: ::ok:: avater!
kijk eens goed, die avatar heb ik dus sinds dit weekend.