Nieuws Volg en like ons op Facebook!
#$%$%^$~****heb ik een partij knoflook in de markt gezet voor 8gb nog wat ipv 5gb nog wat. zo stom!
@bodejos, ik vind dat aparte stukje forum wel een goed idee, omdat je dan niet steeds zo hoeft te zoeken naar de pagina met het overzichtje van alle spelers en tuintjes enzo, dat kan dan gewoon in de eerste post van een topic, wie kan ervoor zorgen? wie heeft er zoveel macht, vast wel 1 van de tuinierders hier, swifty??? test?? wieowie?
@ Siebrand, koop jij steeds spinazie van me?? We kunnen dan ook wel een dealtje maken hoor, als je nog meer wilt, ik heb genoeg!
Ik heb een nieuw doel van het spel gevonden. Voor 30 coins heb je een maand lang een premium-account. Dan kan ik daarna weer een water-kabouter aanschaffen voor 1000gB. Heb ik ten minste iets om voor te sparen.
En dat hebben we gedaan. Ik heb de spinazie voor 1,20 gekocht en voor 1,55 doorverkocht aan Megan.
Ik wist niet wat ik zag vanmorgen, toen ik inlogde. Erg leuk om te zien dat jullie het de moeite waard vonden om hier een subboard van te maken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
812 gasten en 1 vaste bezoeker