Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 176273 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #520 Gepost op: 24-12-2008, 17:38:08 »
Dat is dus niet waar Bodejos, zover ik t begrijp ::ohno:: Je kan met gB's coins kopen en met coins een premium account aanschaffen. Komt dan geen echt geld aan te pas.

Wel moet je dan flink gB's sparen. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #521 Gepost op: 24-12-2008, 17:44:42 »
Dat is dus niet waar Bodejos, zover ik t begrijp ::ohno:: Je kan met gB's coins kopen en met coins een premium account aanschaffen. Komt dan geen echt geld aan te pas.

Wel moet je dan flink gB's sparen. ::)
Gelukkig maar, ik had al niet echt de behoefte om er echt geld in te investeren. Ik lees namelijk weleens iets over Habbo Hotel, en dat er zomaar dingen gejat kunnen worden waar jij flink voor betaald hebt. Gewoon, door medespelers, die op de een of andere manier je account wisten te kraken. En als je dan protesteerde bij de makers van Habbo Hotel, dan werd je account simpelweg gedelete.

Daarom: liever volledig met nep-geld spelen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #522 Gepost op: 24-12-2008, 18:06:51 »
Ik zag trouwens in het tuintje van Megan twee versieringen staan. Die trekken dan ook meer klanten, he?

Iedere versiering levert een bepaald aantal punten op. Bij 100 punten krijg je maximaal 5 klanten per dag  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #523 Gepost op: 24-12-2008, 18:10:47 »
Iedere versiering levert een bepaald aantal punten op. Bij 100 punten krijg je maximaal 5 klanten per dag  ;)
heb er net drie weggestuurd. Ik vrees dat ik die VOOR de kerst niet meer terugzie ::rofl:: ::rofl::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #524 Gepost op: 24-12-2008, 18:12:51 »
heb er net drie weggestuurd. Ik vrees dat ik die VOOR de kerst niet meer terugzie ::rofl:: ::rofl::

Tenzij je nu heel snel kalkoenen gaat kweken ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #525 Gepost op: 24-12-2008, 18:19:19 »
Tenzij je nu heel snel kalkoenen gaat kweken ;D
Ja, had ook al gemerkt dat de markt voor aardbeien op 1 een beetje flauw is.

Smaken kalkoenen lekker als je die met aardappelen en knoflook bereidt?

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #526 Gepost op: 24-12-2008, 19:53:42 »
Jah, ik kweek al steeds geen aarbeien al omdat je die niet echt voor een normale prijs kwijt kan tewijl je andere dingen wel weer duur kan verkopen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Roonans

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #527 Gepost op: 25-12-2008, 15:58:12 »
Jah, ik kweek al steeds geen aarbeien al omdat je die niet echt voor een normale prijs kwijt kan tewijl je andere dingen wel weer duur kan verkopen.
Lang geleden dat ik hier geweest ben, halloo allemaal.

Hebben jullie nog geen last gehad hier van het Molehill forum?? Op een ander forum werd er namelijk gedreigd dat we een ban zouden krijgen omdat we openlijk onderling handelde  ::niet-ok:: (het is duidelijk dat ze de mensen alleen daar op het forum willen hebben)

Nou als jullie wat nodig hebben stuur maar een pb via het tuintje, op server 1 ben ik sizodi (rozenplukker) en op server 2 roonans (bosbesbaron).

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #528 Gepost op: 25-12-2008, 16:27:21 »
Is dat ehct zo??? Ze zijn daar wel streng hoor. Je mag ook al niet 2 accouts hebben op 1 ip-adres enzo... Irri. We merken het wel als het niet mag :p
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #529 Gepost op: 25-12-2008, 16:49:36 »
Het moet wel allemaal redelijk blijven he? Ik vind dat ze daar juist blij moeten zijn dat ze er een aantal spelers bij hebben gekregen.

Offline Roonans

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #530 Gepost op: 25-12-2008, 17:05:43 »
Is dat ehct zo??? Ze zijn daar wel streng hoor. Je mag ook al niet 2 accouts hebben op 1 ip-adres enzo... Irri. We merken het wel als het niet mag :p
je mag wel 2 tuintjes op 1 ipadres hebben alleen mag je dan niet handelen tussen die twee tuintjes ivm cheaten. is eigenlijk wel logisch want dan zou iedereen gelijk twee tuintjes kunnen hebben terwijl je er nu voor moet sparen (90.000 gb)

Maar je hebt wel gelijk dat ze streng zijn, als je soms die reacties leest van die moderators bah

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #531 Gepost op: 25-12-2008, 17:46:15 »
je mag wel 2 tuintjes op 1 ipadres hebben alleen mag je dan niet handelen tussen die twee tuintjes ivm cheaten. is eigenlijk wel logisch want dan zou iedereen gelijk twee tuintjes kunnen hebben terwijl je er nu voor moet sparen (90.000 gb)

Maar je hebt wel gelijk dat ze streng zijn, als je soms die reacties leest van die moderators bah
dat eerste is eerlijkgezegd wel verdedigbaar. Wat ik niet verdedigbaar vind, is dat mensen met dreig-pm´s worden benaderd. Kom op zeg, het is iets dat we allemaal voor ons plezier doen.

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #532 Gepost op: 25-12-2008, 18:31:38 »
Idd, het is maar een spelletjes hoor :p
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #533 Gepost op: 25-12-2008, 20:23:28 »
och en hier wordt toch niet veel openlijk gehandeld? ik denk dat de mensen hier het echt alleen als een lolletje zien en verder niks.
ik heb trouwens gruwelijk winst gemaakt met de aardappelhandel. kopen in de winkel en dan een cent onder de laagste bieder gaan zitten met niet te grote partijen tegelijk. 50 gb winst voor 1 pieper. nu is de prijs en beetje genormaliseerd en levert het niets meer op. lachen!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #534 Gepost op: 25-12-2008, 21:44:32 »
je mag wel 2 tuintjes op 1 ipadres hebben alleen mag je dan niet handelen tussen die twee tuintjes ivm cheaten. is eigenlijk wel logisch want dan zou iedereen gelijk twee tuintjes kunnen hebben terwijl je er nu voor moet sparen (90.000 gb)

Maar je hebt wel gelijk dat ze streng zijn, als je soms die reacties leest van die moderators bah

Ik vind eerlijk gezegd het forum daar erg slecht. Ze geven slecht antwoord op vragen, en doen nieuwe spelsuggesties af met 'kan niet meer, want is niet eerlijk voor spelers die al lang spelen' oid  :-X
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #535 Gepost op: 25-12-2008, 21:55:09 »
wat mij overigens opviel: ze hebben momenteel iets van 1630 registraties op hun forum, en er zijn 21000 accounts.

Ik vind dat nogal vreemd met elkaar in verhouding staan.  Ik maak eruit op dat verreweg de meeste spelers het spel speelt zonder op hun forum actief te zijn. Natuurlijk zullen er meerdere ingeschrevenen op hun forum met meer tuintjes actief zijn, maar dat verklaart het verschil 1630 en 21000 nog steeds niet. Stel dat ze daar allemaal 3 tuintjes zouden hebben, dan zit je nog steeds op minder dan 5000 tuintjes, en 21000 accounts.

De ´verplichting´ om op hun forum actief te zijn (enkele spelers van RN hebben dat vanwege de IP-regel wel gedaan), zie ik dan ook niet als vanzelfsprekend.

Zeker niet vanwege de vrijblijvendheid waarmee de forummers van RN het spel spelen (de een wat fanatieker dan de ander, uiteraard, maar dat geeft niets).

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #536 Gepost op: 25-12-2008, 22:01:21 »
ik snap eigenlijk niet zo goed wat je hiermee wilt zeggen. (A)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #537 Gepost op: 25-12-2008, 22:09:29 »
Ik ook niet.


Dat forum daar is wel handig voor de FAQ, ik heb er heel wat antwoorden gevonden. Maar de manier waarop daar met elkaar wordt omgegaan maakt dat ik er niet voor voel om me daar aan te melden. Actief meedoen aan dat forum is volgens mij niet nodig voor het meespelen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #538 Gepost op: 25-12-2008, 22:13:20 »
wat ik ermee wil zeggen, is dat het merendeel het spel speelt zonder dat ze op hun forum actief zijn, en dan vind ik het raar dat er op andere forums gedreigd wordt met het deleten van je account, als je het spelletje buiten hun forum om speelt. Ik zie namelijk nergens staan dat je zo´n forumaccount moet hebben om het spel te mogen spelen.

Overigens viel me op dat soms een bedrag niet wordt bijgeschreven, terwijl dat wel aangekondigd wordt in de berichten die je via de marktplaats krijgt.
« Laatst bewerkt op: 25-12-2008, 22:15:29 door Bodejos »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #539 Gepost op: 25-12-2008, 22:29:48 »

Overigens viel me op dat soms een bedrag niet wordt bijgeschreven, terwijl dat wel aangekondigd wordt in de berichten die je via de marktplaats krijgt.

Dat bedrag is dan al gestort volgens mij   ;)
Keep calm and eat chocolates!