Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 176155 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #540 Gepost op: 25-12-2008, 22:37:52 »
ok, soms lijkt het alsof je het niet gekren hebt, dan zie je een bedrag staan, dat na het openen van het betreffende bericht hetzelfde blijft. Soms zie ik het echter pas, als ik een paar keer de pagina heb ververst. Dat veroorzaakt dan de verwarring.

Heb jij trouwens al eens uitgeprobeerd wat er gebeurt met je provisie, als je een partij terugtrekt van de markt? Het gebeurde me weleens dat de prijs te hoog was, naar mijn mening, ik haalde hem terug, en zette in vlak onder de winkelprijs, en het spul was meteen verkocht.

Ben je die 10 procent van je eerdere aanbieding dan kwijt?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #541 Gepost op: 25-12-2008, 22:41:34 »
Dat geld staat er al voordat je het bericht opent, daarom veranderd het bedrag niet na het openen van de post.

En die provisie ben je natuurlijk kwijt. Zo werkt het toch altijd? De advertentie moet betaald worden, ook al worden je goederen niet verkocht.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #542 Gepost op: 25-12-2008, 22:52:34 »
Dat geld staat er al voordat je het bericht opent, daarom veranderd het bedrag niet na het openen van de post.

En die provisie ben je natuurlijk kwijt. Zo werkt het toch altijd? De advertentie moet betaald worden, ook al worden je goederen niet verkocht.
bij dat eerste was het me dus opgevallen dat het pas na enkele malen verversen van de pagina werd bijgeschreven, vandaar dat ik het me afvroeg, wanneer het nou eigenlijk zou moeten worden bijgeschreven, als het steeds voorafgaand aan het openen van het bericht zou gebeuren, had ik me dat niet afgevraagd.

Wat die provisie betreft: ligt eigenlijk ook wel voor de hand. Gewoon opletten met het juist invullen van het ´formuliertje´, dus.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #543 Gepost op: 25-12-2008, 23:08:15 »
Ik begin het eindelijk een beetje te snappen en ben aan het onkruid wieden joh, dat wil je niet weten ;D
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #544 Gepost op: 25-12-2008, 23:26:19 »
weet je wel zeker dat het onkruid is?

volgens mij is het peterselie.....

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #545 Gepost op: 25-12-2008, 23:29:06 »
weet je wel zeker dat het onkruid is?
volgens mij is het peterselie.....

Sorry, maar na een hele week verafdeling met kerstinkopende klanten bij Appie weet ik inmiddels wel hoe peterselie eruit ziet  ::)
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #546 Gepost op: 25-12-2008, 23:41:14 »
en dat is maar goed ook ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #547 Gepost op: 25-12-2008, 23:45:43 »
Ik heb geen mol gehad maar ben belaagd met onkruid, alleen waren de kosten voor het weghalen behoorlijk lager dan bij een mol n.l 2,50 Gb per onkruid en ik had er drie viel reuze mee dus  ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #548 Gepost op: 26-12-2008, 08:54:55 »
Ik heb geen mol gehad maar ben belaagd met onkruid, alleen waren de kosten voor het weghalen behoorlijk lager dan bij een mol n.l 2,50 Gb per onkruid en ik had er drie viel reuze mee dus  ::tandpastasmiley::

en wie heeft mij een mol cadeau gedaan voor kerst, is er nou iemand echt zo rijk dat ie mollen stuurt naar iedereen, of komen die beesten ook zomaar?

edit: niet zomaar dus, want ik lees net in de berichten dat iemand mij een mol heeft gestuurd, het onderwerp van het bericht is sabotage, echt irritant dat iemand zoveel geld ervoor over heeft om anderen een mol te sturen, als het 1 van jullie was stuur me dan ff een pm, ben toch wel benieuwd, welke kerstman dat was, hihihi

btw ik ben Onkruidverkoper nu en kan ook paprika en broccoli kweken.
« Laatst bewerkt op: 26-12-2008, 08:59:23 door MaRLieS1976 »
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #549 Gepost op: 26-12-2008, 09:06:25 »
om die reden laat ik mijn mollen zitten. Als ik ze verwijder, heb ik kans op een nieuwe, en moet ik er weer 500 Gb voor neertellen om ze weg te halen.

hoewel het een onderdeel van het spel is, zadel ik er toch niemand mee op. je kan er maximaal 3 hebben. twee zitten er al in je tuin, dus die derde, die ik al heb, kan er ook nog wel bij.

overigens, degene die aan iemand een mol stuurt, die er al 3 heeft, is zijn geld kwijt.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #550 Gepost op: 26-12-2008, 09:07:12 »
om die reden laat ik mijn mollen zitten. Als ik ze verwijder, heb ik kans op een nieuwe, en moet ik er weer 500 Gb voor neertellen om ze weg te halen.

hoewel het een onderdeel van het spel is, zadel ik er toch niemand mee op. je kan er maximaal 3 hebben. twee zitten er al in je tuin, dus die derde, die ik al heb, kan er ook nog wel bij.

overigens, degene die aan iemand een mol stuurt, die er al 3 heeft, is zijn geld kwijt.

aha mooi das goed om te weten
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #551 Gepost op: 26-12-2008, 09:08:27 »
Ik laat ze idd ook zitten..mede omdat ik niet genoeg gb heb om ze te verwijderen, maar ik heb er ook geen bij gekregen tot nu toe.
Ik ben het overigens helemaal met je eens dat het te gek voor woorden is dat men elkaar op die manier pest en daar dan ook nog zoveel geld voor over heeft ::ohno:: ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #552 Gepost op: 26-12-2008, 09:16:22 »
Verwijderen van een mol (500gb) kost meer dan het sturen van een mol naar iemand anders (400gb), ik denk dat dat de reden is dat ze hem liever aan iemand sturen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #553 Gepost op: 26-12-2008, 10:12:49 »
ik heb eens in het geldklassement gekeken.  daarin sta ik van de rn-forummers helemaal niet zo slecht, maar geen denken aan dat ik iemand ermee pest.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #554 Gepost op: 26-12-2008, 11:41:18 »
die coins, is dat alleen voor de handel of kun je daar nog iets meer mee?
mijn doel: een zentuin ::jaja::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #555 Gepost op: 26-12-2008, 11:48:04 »
die krijg je bij elkaar door een jaar dit spel te spelen. of sneller, door wat echt geld te investeren. 10 coins voor 1,30 euro, en 1 coin is nominaal 300 gb´s waard, dus als je het ervoor over hebt, reken maar uit wat die zentuin je gaat kosten.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #556 Gepost op: 26-12-2008, 11:49:47 »
Verwijderen van een mol (500gb) kost meer dan het sturen van een mol naar iemand anders (400gb), ik denk dat dat de reden is dat ze hem liever aan iemand sturen.

Stuur je een eigen mol weg dan?? Ik dacht dat je dan een  mol 'kreeg'van dat mannetje om te sturen en dat je eigen mollen lekker blijven zitten
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #557 Gepost op: 26-12-2008, 11:50:27 »
overigens, degene die aan iemand een mol stuurt, die er al 3 heeft, is zijn geld kwijt.

Waar heb je dat gelezen/gehoord?


Volgens mij is het zo dat je op een min of meer willekeurig tijdstip een mol of wat anders krijgt. Dus niet van een speler maar vanuit het spel. (Uiteraard kan je ze ook van een speler krijgen.)
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #558 Gepost op: 26-12-2008, 11:53:10 »
Welkom op server 1 trouwens Swifty. Heb je er al iets gemerkt dat de markt op server 1 anders is dan op server 2?
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #559 Gepost op: 26-12-2008, 11:54:30 »
ik heb dat ergens in de spelregels gelezen, kan het even niet zo snel terugvinden.

ik bedoel met geld kwijt, dat de investering van 400 gb weg is.